پیام تسلیت ستاد انتفاضه و قدس| "شیخ‌الاسلام" نماد دیپلماسی انقلابی بود

ستاد انتفاضه و قدس در پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، در پی درگذشت مرحوم حسین شیخ الاسلام معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی با تسلیت این ضایعه تاکید کرد:یاد و خاطره مرحوم حسین شیخ الاسلام همواره زنده و گرمابخش مبارزه ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی ملت‌های مسلمان در غرب آسیا و اقصی نقاط گیتی خواهد بود.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در گذشت مظلومانه مرحوم مهندس حسین شیخ الاسلام معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و از پیشکسوتان برجسته و خوش نام حوزه دیپلماسی کشورمان، بر اثر بیماری کرونا، اندوه و تاثر عمیق جامعه اسلامی را برانگیخت.

آن شخصیت ارجمند که نماد دیپلماسی انقلابی و ظلم ستیز و یاور همیشگی انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی منطقه محسوب می شد، هرچند به دیار باقی شتافت اما خدمات و نقش آفرینی های ارزشمند، محوری و راهبردی وی در پیشبرد اهداف نظام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی همواره در یادها و خاطره ها زنده و با درخشش خورشیدگون خود، گرمابخش مبارزه ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی ملت‌های مسلمان در غرب آسیا و اقصی نقاط گیتی خواهد بود.

فقدان این بزرگ مرد انقلابی، مومن و ولایتمدار که با دانایی و توانایی مثال زدنی و تواضع، صداقت، اخلاص و شجاعت سرشار پرچمدار تکلیف و تعهد در عرصه حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین بود و همواره به ظرفیت‌سازی برای آزادی قدس شریف می اندیشید، برای همکاران و همرزمان او در ستاد انتفاضه و قدس که از برکات وجودی وی بی بهره شدند، بسیار سخت و ناگوار خواهد بود.

این مصیبت جانسوز را به خانواده معظم و داغدیدگان و علاقمندان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان و مصیبت دیدگان مکرم صبر و اجر کثیر طلب می‌کنیم.

ستاد انتفاضه و قدس
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس