کد خبر 1048157
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
استوکس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که هنگام ورود به لندن بازداشت شده بود، با قید وثیقه و به صورت مشروط آزاد شد.

به گزارش مشرق، آنتونی استوکس مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که پس از دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه از بازگشت به تهران و حضور در تمرینات پرسپولیس خودداری کرد، روز جمعه و پس از بازگشتش به انگلیس در فرودگاه لندن دستگیر شد.

او همچنین روز گذشته در دادگاه همیلتون حضور پیدا کرد.

وی به اتهام کلاهبرداری و ارسال پیام‌های تهدید آمیز به نامزد سابق خود مجرم شناخته شده است چرا که پیش از این عنوان شده بود که وی چهار سال حق برقراری تماس با نامزد خود را ندارد اما این مهاجم ۳۱ ساله توجهی به این موضوع نداشت.

دادستان پرونده به این موضوع اشاره داشت که مهاجم پرسپولیس بین روزهای ۱۶ نوامبر تا ۳ دسامبر سال گذشته پیام‌های مکرر تهدید آمیز را به نامزد سابق خود ارسال کرده است آن هم بر خلاف سوگندی که در دادگاه قبلی یاد کرده بود. وی همچنین تماس‌های مکرری را با پدر و مادر نامزد سابق خود داشته که در آن تماس‌های توهین های زیادی به فرزند آنها کرده است.

مهاجم پرسپولیس به قید وثیقه آزاد شد و در دادگاهی دیگر در تاریخ ۲۸ آوریل ادامه محاکمه وی صورت خواهد گرفت. البته نامزد سابق وی با توجه به نقص مکرر حکم دادگاه با آزادی وی مخالف و خواهان ادامه بازداشت وی است.

البته وکیل مهاجم ایرلندی پرسپولیس در این دادگاه گفت:‌ موکل من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای تمام تمرکزش را معطوف به کار کرده و همچنین کمک‌های مالی زیادی به همسر سابق برای نگهداری فرزندانش می‌کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. او در حال حاضر سه شب در بازداشت بوده و به نظر می‌رسد دیگر مشکلی برای آزادی با قید وثیقه وجود نداشته باشد. چرا که استوکس سال گذشته هم که در بازداشت بود به شدت توسط پلیس مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

با این حال استوکس با قید وثیقه آزاد شد اما شروطی را باید رعایت کند.

ابتدا از برقراری هر گونه ارتباط با نامزد سابق خود و والدین او خودداری کند و دیگر شرط این است که وی حق ورود به ۲ خیابان محل زندگی آنها را ندارد.

آنتونی استوکس که در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی ۶ ماهه به پرسپولیس پیوست، پس از دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه شیوع بیماری کرونا در ایران را بهانه کرد و از بازگشت به تمرینات تیمش سر باز زد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس