کد خبر 1048226
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کریم باقری

کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس است اما روش تعطیل کردن مسابقات از سوی سازمان لیگ در سطح روستا بود.

به گزارش مشرق، کریم باقری در مورد حضورش در کادرفنی تیم ملی گفت: از سوی سرمربی محترم تیم ملی و فدراسیون فوتبال برای حضور در کادر فنی تیم ملی به من پیشنهاد  شد و من هم اعلام کردم آماده کمک هستم اما از طرفی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس قرار دارم. به این دلیل گفتم مانند بازیکنان فقط در اردوها می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم که موافقت شد.

بیشتر بخوانید:

موافقت یحیی با حضور باقری در تیم ملی

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی موافق حضور او در تیم ملی هستند یا نه، عنوان کرد: موضوع را به یحیی گفتم و او مخالفتی نکرد و گفت که مشکلی با حضورم در اردوهای تیم ملی ندارد اما در هر صورت نظر باشگاه هم مهم است، چرا که من تحت قرارداد باشگاه هستم. در این مورد باشگاه هنوز چیزی به من نگفته است.

مربی پرسپولیس با اشاره به تعطیلی هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: این تعطیلی به ضرر پرسپولیس است، چرا که ما روند خوبی را طی می‌کردیم. به هر صورت این تعطیلی برای همه تیم‌هاست. حرف من این است که چرا سازمان لیگ در سطح روستا تصمیم‌گیری می‌کند. یعنی چه که یک هفته بازی‌ها را تعطیل کردند؟ مگر مدارس است که یک روز، دو روز اعلام تعطیلی می‌کنند؟

باقری در این باره اضافه کرد: اگر به خاطر بیماری این هفته از بازی‌ها را تعطیل کرده‌اند که هیچ فایده‌ای ندارد، چون تیم‌ها هم مجبورند تمرینات خود را برگزار کنند و هم اینکه برای خارج نشدن از فرم مسابقه بازی دوستانه داشته باشند. در این شرایط خطر انتقال ویروس کرونا همچنان همه را تهدید می‌کند. نکند آقایان فکر کرده‌اند بیماری فقط در بازی‌های رسمی انتقال پیدا می‌کند؟

وی خاطرنشان کرد: بهتر است اگر تصمیم به تعطیلی چند هفته‌ای لیگ دارند، هر چه سریع‌تر اعلام رسمی کنند تا مربیان تکلیف خود را فهمیده و برای تعطیل کردن تمرینات تیم‌شان اقدام کنند، اگر نه که با یک هفته تعطیل کردن بازی‌ها شرایط فرقی نخواهد کرد و همچنان اعضای تیم‌ها در خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    1 6
    در این شرایط راه عاقلانه اعلام پایان فصل است
  • میانه روستای کرامه IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 2
    آقای باقری ببخشینا من روستایی هستم ولی تصمیم منطقی میگیریم لطفا توهین نکنین
  • روستای کرامه IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 1
    روستاییان از مسئولان بی‌کفایت با عرضه ن
  • علی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    حالا کار به جایی رسیده این آدم از خود راضی به روستائیان اهانت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس