کد خبر 1047419
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
استقلال

پیشکسوت آبی پوشان گفت: چیزی که استقلال بیش از هر چیز به آن نیاز دارد آرامش است و امیدوارم با تزریق آرامش بعد از حضور فتح الله زاده، شرایط این تیم به مراتب بهتر شود.

به گزارش مشرق، احمد کعبیان پور پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: در مورد خود آقای فتح الله زاده نظر خاصی ندارم اما این را می دانم که استقلال بیش از هرچیزی در این مطقع به آرامش نیاز دارد و امیدوارم ایشان بتوانند این آرامش را به تیم تزریق کنند تا زمینه موفقیت های بعدی ایجاد شود.

 

وی اضافه کرد: شکستی که در گل گهر گریبان این تیم را گرفت ناشی از تنش های مدیریتی بود که پیش از بازی به حادث شد و آشکار شدن اختلافات هیات مدیره حتما در روحیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تاثیر منفی داشته و تمرکز آنها را بر هم زده بود. 

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: حالا که با آمدن آقای فتح الله زاده استقلال صاحب یک مدیر تمام وقت و باتجربه شده، امیدورام این آرامش هم به تیم بازگردد. 

بیشتر بخوانید:

دسته چک معروف فوتبال ایران مسدود شد

کعبیان پور در خصوص شانس قهرمانی آبی پوشان گفت: همانطور که یک تیم در یک بازی فوتبال نباید تا سوت پایان بازی از پیروزی نا امید شود و بازیهای بسیاری در دقایق پایانی نتیجه اش رقم می خورد، در یک لیگ هم نباید تا روز آخر یک تیم مدعی از قهرمانی نا امید شود. الان هم هنوز ۱۰ هفته به پایان مسابقات زمان باقی است و ۳۰ امتیاز باقی مانده که این امتیازات می تواند اتفاقات زیادی را رقم بزند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تعطیل نشدن مسابقات فوتبال به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا گفت: نمی دانم چرا همه رشته های ورزشی تعطیل است به جز فوتبال. مگر فوتبالیست ها آدم آهنی هستند یا ویروس تضمینی داده که به فوتبالیست ها سرایت نکند؟ این فوتبالیست ها هم خانواده دارند و اگر خدای ناکرده خودشان مبتلا شوند خانواده آنها هم در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرند. امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ هرچه زودتر یک تصمیم منطقی در این خصوص اتخاذ نماید. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس