کد خبر 1047322
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
بهبود 576 بیمار کرونایی در قم/ روند صعودی بیماری کرونا ادامه دارد

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم روند شیوع بیماری کرونا در قم را صعودی توصیف کرد و گفت: از ۳۰ بهمن تاکنون ۵۷۶ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند.

 به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی ابرازه با اشاره به روند رو به گسترش بیماری کرونا در قم اظهار کرد: در روزهای اخیر نتیجه آزمایش ۱۰۹ نفر دیگر به کرونا مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: تا صبح ۱۰ اسفند ۶۵۲ نفر مشکوک به کرونا در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب (ع) بستری شدند که هم اکنون به ۷۲۵ نفر رسیده است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با توجه به روند صعودی این بیماری در قم بیمارستان شهدای نیروگاه و دو بخش غیرفعال بیمارستان فرقانی به ظرفیت ۱۰۰ تخت بزودی در چرخه درمان بیماران کرونایی قرار می گیرند.

وی با تاکید براینکه برای ریشه کنی این ویروس باید زنجیره انتقال آن قطع شود، از مردم خواست با رعایت بهداشت فردی و قرنطینه خانگی نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند در غیر اینصورت روند بستری‌ها رو به افزایش خواهد بود.

ابرازه درعین حال گفت: از ابتدای شیوع این بیماری در قم تاکنون ۵۷۶نفر بهبود یافته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    5 3
    خدایا ! تا دیروز که وزارت بهداشت گفت کل مبتلایان به کرونا در کشور ، سیصد چهارصد تاست ! پس چه جوری نزدیک ۶۰۰ نفر فقط در قم درمان شده اند ؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس