کد خبر 1048808
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کرونا نمایه

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت ۳ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر تشخیص داده شد.

به گزارش مشرق، سعید کشمیری بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر سه نفر بیمار مبتلا از استان‌های آلوده به بوشهر برگشته‌اند که یک نفر مأموریت دوهفته‌ای داشته و دو نفر دیگر نیز ساکن استان‌های آلوده بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مدعیان فروش داروی قطعی برای درمان کرونا بازداشت شدند

دستور کرونایی جهانگیری به استانداران

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان و یک نفر نیز در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس آزمایش داده‌اند افزود: دو بیمار که در بیمارستان برازجان بوده‌اند مرخص شده و الآن در منزل تحت مراقبت هستند و امروز نیز پس از اعلام پاسخ آزمایش همکاران ما مراجعه کرده و تمام آموزش‌های لازم نیز به آنان داده‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمار بستری در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس نیز از استان آلوده برگشته است که دو هفته به مدت درمان وی اضافه‌شده ولی الآن حال عمومی خوبی دارد.

کشمیری با بیان اینکه هنوز چرخه انتقال در داخل استان ایجاد نشده و ما در ابتدای چرخه هستیم اضافه کرد: خواهش من از مردم این است که اجازه ندهند این چرخه ایجاد شود و بیماری از یک نفر به نفر بعد منتقل شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: نکته کلیدی بهداشت دست است و هنگام خرید و یا مراجعه به اماکن مختلف این موضوع رعایت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس