کد خبر 1047225
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
عکس/ بخش ویژه «بیماران کرونا» بیمارستان امام خمینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تا روز گذشته (دهم اسفندماه) تنها سه بیمار در استان، کرونا مثبت داشته‌اند و جواب دیگر نمونه‌ها منفی بوده است.

به گزارش مشرق، محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه وضعیت استان کرمانشاه را در مقایسه با دیگر استان‌های کشور در خصوص کنترل بیماری ویروس کرونا مطلوب ارزیابی کرد و از ایثار و از خودگذشتگی جامعه پزشکی استان، پرستاران و نیروهای بهداشتی درمانی دانشگاه در این شرایط خاص تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

تعداد مبتلایان به کرونا در اردبیل به ۱۰ نفر رسید

وی در خصوص آخرین آمار ابتلایان بیماری کرونا در استان، گفت: تا روز گذشته (دهم اسفندماه) سه مورد مثبت داشتیم و جواب دیگر نمونه‌ها منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان معین گلستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: بیماری مشکوک به معنای اثبات کرونا نیست از این افراد نمونه گرفته می‌شود در صورتی که مثبت باشد کرونا تلقی می‌شود که البته حال عمومی همگی در سطح مناسبی است.

وی این ترس و دلهره مردم که هرکس کرونا بگیرد می‌میرد را تصوری نادرست خواند و تصریح کرد: استرس سطح ایمنی بدن را پایین می‌آورد، مردم با آرامش و اطمینان خاطر و رعایت بهداشت فردی وضعیت ایمنی خاصی را برای خود فراهم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس