شبکه من و تو

شبکه ضدایرانی و ضداسلامی «من و تو» در ادامه دروغ‌هایش، این بار خبری را به نقل از یکی از مراجع بزرگ تقلید که سال‌ها قبل درگذشته است منتشر کرد!

به گزارش مشرق، شبکه «من و تو» که با حمایت مالی رژیم صهیونیستی و خاندان منحوس پهلوی و با حضور جمعی از همجنس‌بازها و بهائیان اداره می‌شود، دروغ ناشیانه‌ای گفت.

بیشتر بخوانید:

اسنادی شرم‌آور از ترویج فساد اخلاقی توسط رژیم پهلوی

این شبکه که همچون بسیاری دیگر از رسانه‌های ضدایرانی، به بهانه شیوع ویروس کرونا به جنگ روانی علیه مردم کشورمان مشغول است، اخیرا گزارشی درباره توصیه آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت منتشر کرد! این درحالی است که مرحوم آیت‌الله بهجت، ۱۰ سال قبل به رحمت خدا رفته بودند و طبعا توصیه‌ای از ایشان درباره بیماری کرونا وجود ندارد!

هر چند که هدف شبکه‌هایی چون «من و تو» از مخابره دروغ ضربه زدن به اسلام و ایران است، اما این بار رسوا شدند و معلوم شد که بسیاری دیگر از خبرهایشان نیز کذب است. این شبکه در جریان آشوب‌های سال ۹۶ نیز گفته بود که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی برای سرکوب معترضان در شهر ایذه، از طریق «دریا» خود را به این شهر رساندند!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    18 0
    معاویه یکبار دستور داد مردم شام نماز جمعه را روز چهارشنبه بخوانند. مردم هم هیچ اعتراضی نکردند که نماز جمعه مال روز جمعه است و نه چهارشنبه. فکر کرده اید مخاطبان من و تو اصلا آقای بهجت را می شناسند؟ و یا از موقعیت جغرافیایی ایذه خبر دارند؟ مخاطبان این شبکه به دلیل شدت نفرتی که از اسلام و انقلاب اسلامی دارند هر خبری در این شبکه ها نقل شود را می پذیرند و هرگز دنبال تحقیق نیستند.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      0 0
      دقیقا همینطوره
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    9 1
    لعنت خدا بر پول انگليسي و فراماسونري
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    9 1
    هرکه با اسلام در افتد ور افتد. انقلاب اسلامی خار چشمتان تا ابد خواهد ماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس