کد خبر 1046289
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
قطعی آب

‌ معاون بهره برداری آبفای استان تهران گفت: به دلیل شدت بارندگی‌ها، میزان کدورت آب وارد شده به مخازن تصفیه آب استان افزایش یافت که به همین دلیل آب ورودی به برخی مخازن را قطع کردیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا کرمی نژاد، معاون بهره برداری آبفای استان تهران با اعلام اینکه در نتیجه افزایش بارندگی‌ها در غرب و شرق استان تهران کدورت آب وارد شده به مخازن تصفیه خانه‌ها افزایش یافته است، درباره قطعی آب در منطقه شرق تهران توضیح داد: طی دو روز گذشته با افزایش حجمی و شدت بارندگی‌ها شاهد افزایش کدورت آب رودخانه‌ها و در پی آن آب ورودی به تصفیه خانه‌های استان بودیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات امداد رسانی به ۷ استان‌ درگیر در حوادث جوی

میزان کدورت آب به بیش از حد مجاز قرار گرفت و مجبور به قطع برخی مخازن تصفیه شدیم تا کدورت آب به برخی مخازن را مدیریت کنیم. در زمانی که کدورت آب بیش از حد مجاز بود رقمی حدود ۱۰ هزار ppm در لیتر را به خود اختصاص می‌دادیم.

وی افزود: زمانی که این میزان کدورت به دلیل کاهش شدت بارندگی‌ها کاهش یافت و به حد استاندارد رسید اتصال ورودی آب به برخی مخازن تصفیه خانه را برقرار کردیم و در نتیجه قطعی آب برطرف شد. از حدود ۳ تا ۴ ساعت پیش مجدد کدورت آب ورودی به مخازن تصفیه خانه‌ها افزایش یافت و به اجبار برخی مخازن را از روند تصفیه خارج کردیم تا کدورت آب به میزان استاندارد برسد.

به گفته این مقام مسئول پیش بینی می‌کنیم حداکثر تا دو تا سه ساعت آینده مشکل قطعی آب در شرق تهران به طور کامل حل شود چرا که اتصال آب ورودی به مخازن تصفیه خانه‌ها برقرار است اما به دلیل افزایش مصرف در حداکثر توان امکان تولید آب تصفیه شدن نداریم و این مشکل تا چند ساعت آینده حل می‌شود و به حداکثر توان تولید می رسیم.

کرمی نژاد تاکید کرد: در حال حاضر تمامی مسئولین ذیربط در حال پایش لحظه‌ای تصفیه خانه‌ها بوده و مشکل به زودی برطرف می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    2 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یه بارون میاد اب پایتخت مللکت قطع میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس