آب آشامیدنی - کراپ‌شده

امام جمعه تبریز در تماس تلفنی با وزیر نیرو پایان قطعی های مکرر آب شرب مطالبه به حق مردم دانست.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در تماسی تلفنی با وزیر نیرو آقای اردکانیان، با تاکید بر رفع هر چه زودتر مشکل کمبود آب شرب در تبریز اظهار داشت: در شرایطی که بیماری کرونا بر جامعه حاکمیت دارد و رعایت دستورالعمل های بهداشت ضرورت و مورد تاکید مسئولان نظام سلامت است آب شرب در تبریز جیره بندی شده که موجب نارضایتی شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید:

چه خبر از آب‌رسانی به «غیزانیه»؟

امام جمعه تبریز با اشاره به تماس های مکرر مردمی و گلایه آنها از ناعادلانه بودن جیره بندی ها ادامه داد: به مسئولان آب و فاضلاب استان چندین بار تذکر داده ام که در برخی از نقاط حاشیه ای شهر ساعت ها مردم از نبود آب در مضیقه هستند، از این رو باید در جهت رفع مشکل بی آبی اقدام سریع انجام گیرد.

اردکانیان وزیر نیرو هم در این تماس تلفنی با بیان اینکه وزارت نیرو برای رفع مشکل کمبود آب شرب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد گفت: بزودی تیم کارشناسی برای بررسی و رفع مشکل دائمی آب شرب به تبریز سفر می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    مدیونین اگه فکر کنین همه ی اینا به خاطر فراهم کردن زمینه ی نارضایتی مردم هست. کم کم نرم نرم برید رو اعصاب مردم، هی کلافه شون کنید. بعد یه دفه یه اتفاقی مثل بنزین بیفته! بعد چی می شه؟!!! مشرق پخش هم نمی کنی نکن اما رو این خرده کارهایی که مردم رو کلافه می کنه و تئوریسین های اصلاحات که آدرس خیابون می دن، نامه ی سر گشاده ی اون روحانی مبارز؟! به رهبری و مذاکره و بتن کردن بقیه ی چیزها یه ارتباطی به نظر میرسه نه؟ یه تحلیلی تفسیری چیزی برو از این کارها. الان تو روستاها هم این جیره بندی رو شروع کردن. اون وقتی که بارندگی کم بود هم این مشکلات نبود. مشکوک به نظر می رسه!
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 3
    اگه آذربایجان مستقل بود الان تبریز شهری در سطح پاریس و لندن بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس