کد خبر 1046099
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
حسینی و میناوند

مهرداد میناوند می‌گوید که پرسپولیس باید از سپاهان شکایت کند چرا که ممکن بود نتیجه بازی 5-0 شود و علیپور به صدر جدول گلزنان برود!

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند در دوران بازیکنی برای تیم های پرسپولیس و سپاهان بازی کرد اما در روزهای اخیر از سوی هواداران تیم زردپوش با هجمه هایی مواجه شده است. او در گفتگو با ایران ورزشی به موضوعات مختلف پرداخته و با اشاره به اتفاقات این مسابقه، اظهار نظر کرده است. وی همچنین در مورد استوری جعلی منتسب به او و واکنش فوتبالی ها، گفته است.

* ادبیات من، توهین به آدم ها نیست

مهرداد میناوند درباره استوری جنجالی منتسب به او عنوان کرد: یک نرم‌افزاری آمده که این کار را انجام می‌دهد. اول بگویم من یک سال در اصفهان بازی کرده‌ام و رفقای زیادی در این شهر دارم که همه‌شان سپاهانی شدید هستند اما همه من را می‌شناسند. من وقتی به آقای تشکری که مسئول امنیت صفحه‌ام در اینستاگرام است گفتم مشخص شد چه اتفاقی افتاده. آدم‌های زیادی هم از اصفهان استوری‌های خودشان را فرستادند که توانسته بودند متن را عوض کنند. یک نرم افزاری وجود دارد که به آسانی قالب قبلی را پاک می‌کند و قالب دیگری جای آن می‌گذارد. من اصلاً در زندگی‌ام نه به سپاهان، نه به مردم هیچ شهری توهین نکرده‌ام. من حاضر نیستم به دشمنم هم چنین حرف‌هایی بزنم و این ادبیات من نیست.

* از سعید آذری خیلی ناراحتم

مدافع چپ سال های دور پرسپولیس در مورد واکنش ها به این استوری جعلی گفت:  سعید آذری به من زنگ زد اما باید بگویم خیلی از ایشان نارحتم. نمی‌دانم شهرت اینقدر دوست‌داشتنی است یا تحت فشار بوده که آن حرف‌ها را زده. من با سپهر حیدری هم صحبت کردم و او گفت می‌دانم تو آدمی نیستی که این حرف‌ها را بزنی. من دوستان مشترکی با سعید آذری دارم و می‌دانم مدیر خیلی توانمندی است و کاراکتر مدیریتی‌اش را دوست دارم. به او زنگ زدم و گفتم به پیر، به پیغمبر من این حرف‌ها را نزده‌ام. گفت می‌دانم اما تو ویدئو بگذار. بعد با سپهر حرف زدم و آن ویدئو را گذاشتم اما دیدیدم که آقای آذری حرف از مافیا زده. بله من از مافیا گفته‌ام. صددرصد گفته‌ام. هزار سال هم می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

کار میناوند اشتباه بود

* کار آقای آذری خیلی بد بود

وی در این باره افزود: من پرسپولیسی‌ام اما این همه سال به عنوان بازیکن رفتم اصفهان، بازی کردیم، بردیم، باختیم، تماشاگران دست زدند، تمام شد و رفت اما این آقایان از وقتی آمده‌اند همه چیز را حساس کرده‌اند و یک آدمی که می‌خواهد برای خودش کارنامه درست کند اتفاقاتی را رقم می‌زند تا مردم را به جان هم بیندازد. من از دست آقای آذری ناراحتم و به سپهر هم گفتم تا به او انتقال بدهد. اتفاقاً رفتم در صفحه‌شان که قفل بود. من از این حرف‌های دو پهلو واقعاً ناراحتم. این کار خیلی بدی است که بخواهند هم هوای من را داشته باشند هم افراد دیگر را. مهرداد میناوند از اروپا برگشت و با سپاهان قرارداد سفید بست. مدارکش هم موجود است. آخر سر 70 درصد پولم را هم نگرفتم. من نان و نمک اصفهانی‌ها را خورده‌ام. ضمناً خانواده شهدا خط قرمز من هستند. همه این را می‌دانند که من چه کسی هستم و می‌دانند این کار من نیست. این وسط معلوم بود عده‌ای دنبال چه هستند. من خوشحالم یک رسانه‌ای (صفحه اینستاگرام) دارم که در آن حقایق را می‌گویم که به خیلی از آدم‌ها زور می‌آید. من حرف دلم را می‌زنم و می‌خواهم فوتبال به سرمنزل مقصود برسد.

* مربیگری را خیلی دوست دارم اما...

میناوند در مورد ضرر احتمالی خود از حساسیت زیاد درباره پرسپولیس گفت: شاید خیلی جاها ضرر کرده‌ام. من اینجا می‌گویم عاشق مربیگری هستم اما با این حمایت‌هایم این شانس را از خودم گرفته‌ام که در شهری یا تیمی مربیگری کنم چون در هر شهری یکسری افراد استقلالی در رأس کار در هیأت مدیره باشگاه‌ها هستند که نمی‌خواهند آنجا کار کنم. این عشق از من گرفته شده و در پرسپولیس هم که هیچ‌وقت کار نکردم اما اصلاً پشیمان نیستم.

* شاید یک ربات استوری را جعل کرده!

پیشکسوت سرخ ها در خصوص پیگیری اش نسبت به جعل استوری گفت: شمال بودم اما تلفنی پیگیری کردم. البته پیدا که نمی‌شود چون ممکن است ربات باشد. ولی معلوم است چه بوده. آنهایی که آگاهی‌شان بیشتر است می‌دانند. از خود اصفهان من بالای هزار‌تا دایرکت داشتم که نشان دادند با یک نرم‌افزار می‌شود این کار را کرد اما خب خیلی‌ها حب و بغض داشتند. من از 9 شب تا 5 و نیم صبح مشغول صحبت با تلفن بودم. این افراد زنگ می‌زدند و اول فحش می‌دادند بعد من می‌گفتم یک دقیقه اجازه بده حرف بزنم و بگویم چرا اینجوری شده. اتفاقاً میثم رضاپور هم همراهم بود و مغز او هم ترکید. من سعی کردم با توضیحاتم و ویدئویی که منتشر کردم توضیح بدهم چه شده. خیلی آدم‌ها از اصفهان زنگ زدند. یک نفر از خانواده شهدا بود که اول ناسزا گفت اما وقتی توضیح دادم گفتم به شخصیت من می‌خورد که این کار را کرده باشم؟ بعد گفت حلال کن و زد زیر گریه. هزار تا از این اتفاق‌ها افتاد. من مطمئنم این ماجراها از کجا آب می‌خورد.

* نمی‌شود 500 نفر را به یک شهر تعمیم داد

او در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد یک بار به استادیوم های اصفهان برود یا نه، گفت: خیلی دوست دارم بازی‌های پرسپولیس را ببینم اما اصفهان که نمی‌توانم بروم اما باید بگویم من به مردم اصفهان کاری ندارم. شما یک جمعیت 500-400 نفری را نمی‌توانید به کل جمعیت تعمیم بدهید. خیلی از آنها تیم‌شان را دوست دارند اگر شکست هم بخورند تشویق می‌کنند. دیدید که آن روز استقلال و شهر خودرو بازی کردند. اگر آنها هم بدون تماشاگر بازی نمی‌کردند سپاهان حق داشت اما هم شما هم من می‌دانید موضوع چیست.

* محمود کریمی حق داشت ناراحت باشد

میناوند درباره واکنش محمود کریمی نیز گفت: محمود کریمی یکی از بهترین دوستان من است و حق دارد ناراحت باشد چون تیم شهرش بوده‌. اما آقای کریمی، آقای آذری و سپهر حیدری بدانید که من خودم یک سال در اصفهان زندگی کردم. من آنجا خانه داشتم و یک بقالی که نزدیک خانه‌ام بود پیدایم کرد و گفت می‌دانم چطور آدمی هستی و از من عذرخواهی کرد.

* بازی باید 3-0 شود

وی درمورد بازی سپاهان پرسپولیس هم اظهار داشت: صددرصد باید سه هیچ شود. آنهایی که نیامدند شاید فکر کردند با شلوغ‌کاری می‌توانند بازی را به یک زمان دیگر موکول کنند. همین تیم را با یک مدیرعامل و سرپرست 7 ساعت نگه داشتند اما اینجا نتوانستند چون یک آدم حرفه‌ای مثل افشین پیروانی بالای سر تیم بود. همیشه گفته‌ام که باید کار را به فوتبال و فوتبالی‌ها بسپارید. این کار افشین پیروانی بود. ما بازی را جایی می‌دیدیم که دوستانم گفتند بازی حتماً برگزار می‌شود اما گفتم امکان ندارد افشین پیروانی و انصاری‌فرد بگذارند بازی انجام شود و اگر انجام شد من استقلالی می‌شوم.

* سپاهان نمی‌خواست بازی کند

مهرداد میناوند افزود:  اگر این اتفاق برای پرسپولیس می‌افتاد و جای دو تیم جابه‌جا می‌شد به جان یک دانه بچه‌ام پا روی حق نمی‌گذاشتم‌. می‌دانم وقتی آدم‌های حرفه‌ای در رأس کار هستند هیچ‌وقت این اتفاق نمی‌افتد. بگذارید یک ماجرایی را بگویم. ما بازی داشتیم با شموشک در نوشهر. علی دایی هم چند هفته بود گل نمی‌زد. رفتیم نوشهر و آن زمین دوست‌داشتنی و تیم خوب شموشک. ما دیر رسیدیم. ده دقیقه مانده به بازی به ورزشگاه رسیدیم که زنگ زدند گفتند در اتوبوس گرم کنید. دو دقیقه قبل از بازی رفتیم توی زمین که من در آن بازی سانتر کردم و علی دایی گل زد. یک هیچ بردیم. من می‌گویم اینها برنامه‌ریزی شده بود و سپاهان نمی‌خواست بازی کند. 

* پرسپولیس باید شکایت کند چون...

مردم اصفهان باید بدانند اگر آدم‌ها طبق قانون حرکت کنند هیچ اتفاقی نمی‌افتد. وقتی کار اشتباهی کرده‌اند بازی باید سه هیچ شود اما اگر بخواهند پشت پرده کاری کنند من به عنوان یک پرسپولیسی باشگاه را نمی‌بخشم و دیگر هیچ‌وقت پرسپولیسی نخواهم بود. بدبختی ما این است که همیشه در این‌جور مواقع چهار تا آدم سیاسی پیدا می‌شوند که دنبال مصلحت باشند و اینها پدر فوتبال را درآورده‌اند. البته من فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد مگر اینکه این آدم‌ها را از پرسپولیس بردارند. البته باید بگویم اگر بازی می‌کردیم به نفع ما بود چون ممکن بود علی علیپور چند تا گل بزند و به صدر جدول گلزنان برسد. اصلاً ما باید شکایت کنیم چون ممکن بود این بازی را با چهار یا 5 گل ببریم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    6 3
    میخوای خودتو مطرح کنی
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    8 4
    به جمع استقلالی ها رات نمیدیم
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    1 3
    قابل ترحمی مستر مینا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس