کد خبر 1045284
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
عکس/ حواشی لغو بازی سپاهان و پرسپولیس

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:اتفاقی که دیروز در اصفهان رخ داد ضعف برگزار کننده بازی هاست اما سپاهان هم نمی خواست مقابل پرسپولیس بدون تماشاگرانش بازی کند.

به گزارش مشرق، رأفت در خصوص لغو دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: من اتفاق‌های دیروز را رصد کردم . کار قشنگی نبود و این ضعف برگزارکننده‌های بازی است. اگر کرونا برای تماشاچیان ضرر دارد برای عوامل بازی نیز مضر است. بازیکنان و تمام عوامل می‌توانند مریض شوند باید بازی لغو می‌شد. حالا که تیم‌های استقلال و شهرخودرو به میدان رفتند سپاهان هم باید به میدان می‌رفت. پرسپولیس کم تیمی نیست که سپاهان به میدان نیامد و متأسفم که این بازی برگزار نشد.

وی افزود: پرسپولیس به قانون احترام گذاشت. حق با تیم پرسپولیس است آنها به میدان نیامدند و بازی نکردند و باید منتظر گزارش ناظر بازی باشیم. من شنیدم که یگان ویژه نیز گفت هیچ مشکلی برای حضور تیم سپاهان وجود نداشت.نمی‌شود گفت طرفداران مقابل هتل آمدند و راه را به روی اتوبوس تیم بستند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی سپاهان از شیوه جدید مهندسی نتایج

رأفت تأکید کرد: همه ما فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم در فوتبال چه خبر است. سپاهان دوست نداشت بازی کند و تمایل داشت با طرفدارانشان به میدان برود.اگر تیم کوچکی قرار بود بازی کند سپاهان به میدان می‌رفت. باید به قانون احترام می‌‌گذاشتند و به آن تمکین می‌کردند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس می‌توانست بازی کند یا نه، عنوان کرد: پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد که مقابل طرفداران سپاهان به میدان برود. حتی اگر تاریخ را عوض کنند پرسپولیس می‌تواند با قدرت در این بازی حاضر شود. من اگر مدیرعامل پرسپولیس بودم این را می‌گفتم که مقابل طرفداران سپاهان به میدان می‌رویم و الان هم باید شرایطی مهیا شود که دو تیم ضرر نکنند.

وی درباره توهین مهرداد میناوند به مردم اصفهان تصریح کرد: مهرداد اشتباه کرده است باید به طرفداران و تیم سپاهان احترام گذاشت. آن تیم هم تیم خودمان است و افتخارات آسیایی و ملی دارد نباید به آنها توهین کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    4 7
    میناوند عقل و شعورش در همین حده. توقع زیادی ازش ندارند.
  • نانشاس IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    15 3
    ميناوند اي بابا اين که گناه داره آقا يک پستي به او بدهيد تا ساکت بشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس