اسماعیل حلالی خلیل زاده

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عده‌ای که به دنبال جذب فالوئر بودند بخش‌هایی از صحبت‌های من را در فضای مجازی پخش کردند و من را مقابل کریم باقری قرار دادند.

به گزارش مشرق ، با اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم، تغییر و تحولات مدیریتی، حاشیه امنیت پرسپولیس در صدر جدول و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
کرونا همه چیز از جمله فوتبال را تحت تأثیر قرار داده است.
بله، متأسفانه تقریباً اکثر کشورهای دنیا درگیر این ویروس ناشناخته هستند و همه زندگی‌ها مختل شده، فوتبال نیز باید تعطیل می‌شد، چون سلامت بازیکنان، کادر فنی، خبرنگاران و عوامل اجرایی مسابقات از هر چیزی مهم‌تر است. من هم به سهم خودم از مردم عزیز کشورم خواهش می‌کنم این روزها بیشتر مراقب باشند، سفر نروند و دستورات پزشکی را رعایت کنند تا خدای ناکرده فاجعه‌ای رخ ندهد.
پرسپولیسی‌ها معتقدند این تعطیلی لیگ به ضرر آن‌ها خواهد بود.
خب پرسپولیس صدرنشین لیگ است و روند خوبی داشت و بازی‌هایش را می‌برد، همچنین بازیکنانش فرم بدنی ایده‌آلی داشتند به همین دلیل تعطیلی بازی‌ها به ضرر آن‌ها خواهد شد، ولی خب چاره‌ای نبود و شما می‌بینید تقریباً همه لیگ‌های معتبر اروپایی و لیگ قهرمانان آسیا هم به حالت تعلیق درآمده و به نوعی هم قرنطینه شدند.
بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس با این اختلاف امتیازی که با سایر تیم‌های مدعی ایجاد کرده، از همین حالا قهرمان است، شما نظرتان چیست؟
نه اصلاً این موضوع را قبول ندارم. هنوز ۹ بازی تا پایان فصل باقی مانده و امتیازات زیادی جابه‌جا خواهد شد و ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد. پرسپولیسی‌ها باید با قدرت تا پایان لیگ بجنگند تا به امید خدا در پایان فصل قهرمان شوند. هر چند پرسپولیس بدون شک مدعی اول قهرمانی به حساب می‌آید، ولی به نظرم این ۱۰ امتیاز اختلاف کمی گول‌زننده است و یحیی باید خیلی مراقب باشد.
بیشتر بخوانید:
بعد از انتخاب کریم باقری به عنوان دستیار اسکوچیچ در تیم ملی شما از کریم انتقاد کردید و گفتید مگر قحط‌الرجال است که باقری همزمان در دو جا کار کند؛ درست است؟
نه اصلاً این‌طور نبود. قحط‌الرجال را در مورد فدراسیون فوتبال به کار بردم نه کریم. متأسفانه از حرف‌های من سوءبرداشت شد و عده‌ای که به دنبال جذب فالوئر بودند بخش‌هایی از صحبت‌های من را در فضای مجازی پخش کردند و من را مقابل کریم باقری قرار دادند. اگر اجازه می‌دهید برای‌تان کامل توضیح دهم.
حتماً، بفرمایید.
زمانی که خدا بیامرز منصور پورحیدری سرمربی تیم ملی بود، اوضاع ما بسیار خوب بود به خصوص در تورنمنت آمریکا که تیم ملی نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشت، ولی ناگهان از باشگاه استقلال به پورحیدری زنگ زدند و خواستند سرمربی این تیم شود. منصورخان آنقدر عاشق استقلال بود که تیم ملی را رها کرد تا به استقلال برود. به جرأت می‌گویم اگر عشق زیاد منصور پورحیدری به استقلال نبود تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در لبنان صددرصد قهرمان می‌شد. در واقع این عشق قهرمانی آسیا را از ما گرفت. این موضوع را می‌توانید از همه بچه‌های تیم ملی که در آن دوره حضور داشتند بپرسید. من نظرم این است که امثال کریم باقری باید در یک تیم کار کنند و همه تمرکزشان را همان جا بگذارند. این به نفع خودشان است. به خدا من کریم را دوست دارم. او همزبان و دوست عزیز من است. باور کنید نگران کریم هستم وگرنه هیچ وقت توانایی‌های کریم را زیر سؤال نبردم و نخواهم برد.
نگرانی برای چه؟
چون شک ندارم فدراسیون برای پوشاندن ضعف‌های خود و عدم مدیریت درستی که دارد از کریم باقری سوءاستفاده کند. باقری افتخار این مملکت است و من اصلاً دوست ندارم او خراب شود. شما تصور کنید یک بازیکن خوب استقلال به تیم ملی دعوت نشود و یا یک بازیکن بیشتر از پرسپولیس دعوت شود. آن وقت چه اتفاقی می‌افتد؟ همه چیز روی سر کریم خراب می‌شود و او را مقصر می‌دانند. می‌دانید چه حواشی برای تیم ملی و پرسپولیس به وجود می‌آید؟ فدراسیون هم که به لحاظ مدیریتی بسیار ضعیف است و نمی‌تواند این مسائل را جمع کند. شک نکنید انتخاب کریم منظوردار است و می‌خواهند پشت او و حرف‌شنوی که بازیکنان از باقری دارند، پنهان شوند.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    1 0
    جلو قهرمانی ما در آسیا را گرفتند!!!! در آسیا نه فدراسیون و نه داور و نه دستهای پشت پرده وجود داره که باعث پیروزی شما بشه، ابله، احمقانه فدراسیون می‌خوان این تیمهای سرخابی را به بالاترین قیمت به بخش خصوصی قالب کنند، اینقدر متوهم نباشید. قهرمانی در آسیا؟!!! خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس