آمریکا

تمام شاخص ها نشانگر این واقعیت هستند که سمی ترین و کشنده ترین ویروس هایی که تاکنون می شناسیم، در آزمایشگاه هایی در گوشه و کنار جهان ساخته شده اند.

به گزارش مشرق، کسانی که از بیمار شدن مردم جلوگیری و تولید کنندگان ویروس ها را افشا می کنند قهرمانند، اما آنها که  بیماری ها و ویروس ها را خلق می کنند و عامدانه آنها را انتشار می دهند ناانسانند. با توجه به پیشینه دولت ایالات متحده و مجموعه نظامی صنعتی آن در ارتباط با جنگ بیولوژیک و میکربی، استفاده از این مواد علیه جمعیت های بزرگ و علاقه مندی آنها به تولید ویروس هایی که برخی نژادهای خاص را هدف قرار می دهند، این نهادهای قدرتمند به تامین کنندگان بی ترحم مرگ و میر برای بی گناهان تبدیل شده اند. هدف از تولید ویروس های ساخته دست انسان، استفاده از آنها در جنگ است، چه برای نابودی اقتصادی، گرسنگی دادن یا مرگ و میر دست جمعی که کاری به راستی شیطانی است. مسئولیت کشتارهایی در چنین سطحی بر عهده کسانی است که قدرت را در دست دارند، برای مثال یک رئیس جمهور می تواند دستور از میان برداشتن میلیون ها تن را به دلیل ناتوانی خود در کنترل مشکلی که شخص او آن را به وجود آورده و استمرار داده بدهد تا بتواند تقصیر را متوجه قربانیان کند.

به سختی می توان باور کرد که یک جنگ مدرن به نسبت شقاوت هایی که در جنگ های گذشته صورت گرفته، می تواند برای مردم بی گناه به خصوص کودکان بی رحمانه تر، شکنجه بارتر و و مخرب تر باشد. خاطرات زیادی وجود دارد از میلیون ها تنی که برای جنگ در سنگرها به ماموریت مرگ خود فرستاده شدند، شهرهایی که با بمب های اتمی زیر و زبر شده اند، کشورهایی که سراسر ویران شده اند و میلیون ها نفری که عامدانه به حال خود رها شده اند تا از گرسنگی بمیرند، همه به منظور  برآوردن رضایت خاطر یک خودکامه یا «رهبر» منتخب. زمانی فکر می کردم که جنگ اتمی زنگ خاتمه حیات به گونه ای که می شناسیم را به صدا در خواهد آورد، اما با توجه به جنگ و فناوری مدرن و با در نظر گرفتن مواد مسموم کننده ای که در قالب اقدامات جنگ پنهانی یکی پس از دیگری رها می شوند، هم اکنون فکر می کنم که ویروس های کنترل نشده و کشنده می توانند کل جمعیت جهان را از بین ببرند. هیچ پایانی برای این جنون نمی تواند وجود داشته باشد، چون هر گونه تلافی جویی از این نوع به گسترش بیشتر بیماری در سراسر جهان منجر خواهد شد: بیماری هایی که همگی مخلوق دست انسان ها هستند.

ویروس کرونای جدید (شکل جدید ویروس کرونای ۲۰۱۹ یا کووید-۲۰۱۹) یکی از این ویروس ها از میان ردیفی طولانی از آنهاست که نه احتمالا، بلکه قطعا توسط انسان در آزمایشگاه ها تولید شده که تا این لحظه بیشتر چینی ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. وقتی انسان به منشا اصلی آن فکر می کند، چنین به نظر می رسد که  انگار سیل بندی در مقابل آن وجود داشته که برداشته شده است. این ویروس مشخصات منحصر به فردی دارد که  قبلا در مورد سارس و مرس شاهد بوده ایم و از ساختاری ژنتیکی برخوردار است که تاکنون مشاهده نشده و با هیچ ویروس حیوانی یا انسانی شناخته شده ای قرابت ندارد. این مسئله می تواند برای خیلی ها آزار دهنده باشد، چون اگر این ویروس ساخت دست بشر باشد، به عنوان یک اسلحه جنگی تولید شده است. اما چه کسی مسئول رها سازی آن در چین است؟ ممکن است که این ویروس در چین تولید شده و «تصادفا» در میان مردم این کشور منتشر شده باشد، اما چنین فکری در هیچ سطحی معتبر به نظر نمی رسد. آیا کسی فکر می کند که دولت چین ویروسی را تولید کرده که  آن را در کشور خود رها کرده است؟

جالب آنکه در گذشته دانشگاه ها و سازمان های غیردولتی آمریکایی  به طور خاص برای انجام آزمایش های بیولوژیک غیرقانونی به چین رفته اند و این مسئله آنقدر برای مقامات چینی روشن شده که مجبور شده اند دستور خروج این افراد را از کشور بدهند. دانشگاه هاروارد که یکی از بزرگ ترین بازیگران در این رسوایی به شمار می رفت، نمونه های دی ان ای صدها هزار شهروند چینی را به سرقت برد و آنها را از چین خارج کرد و به تحقیقات بیولوژیک غیرقانونی خود در ایالات متحده ادامه داد. اعتقاد بر این بود که ارتش آمریکا که انحراف به کلی متفاوتی را در این بحث به وجود آورد، در آن زمان در تحقیقات انجام شده در چین همکاری داشته است. این مسئله بیشتر ظن انسان را برمی انگیزد.


به نوشته مقاله ای که در گلوبال ریسرچ منتشر شده، آمریکا برنامه جنگ بیولوژیک گسترده ای را حداقل از اوایل دهه ۱۹۴۰ در دست اجرا داشته اما از دهه ۱۹۶۰ مواد زیانبار را علیه این کشور و سایر کشورها به کار برده است. گذشته از تبلیغاتی که دولت و شرکای آن در اقدامات مجرمانه خود در تحقیقات و تولید تسلیحات بیولوژیک منتشر می کنند، این واقعیت اصلا بر کسی پوشیده نیست.

به نوشته مقاله ای که در کانترپانچ منتشر شده، تا سال ۱۹۹۹ دولت آمریکا  زرادخانه تسلیحات شیمیایی و بیولوژیک خود را علیه فیلیپین، پورتوریکو، ویتنام، چین، کره شمالی، لائوس، کامبوج، کوبا، قایق نشینان هائیتی و همسایه خود کانادا به کار گرفته است. البته از شهروندان آمریکایی نیز بارها به عنوان خوکچه های هندی استفاده شده و از سوی دولت در معرض مواد میکربی سمی و مواد شیمیایی کشنده قرار گرفته اند. به خاطر داشته باشید که این فهرست طولانی تر از این است، چون بر کسی پوشیده نیست که آمریکا از نیروهای نیابتی خود نیز برای انتشار مواد شیمیایی سمی و مواد میکربی استفاده کرده است، نظیر اتفاقی که در عراق و سوریه رخ داده است. از سال ۱۹۹۹ چندین حادثه متوالی از شیوع ویروس های مختلف رخ داده که تصور بر این است بیشتر آنها ساخته دست انسان بوده اند، از جمله همین ویروس کرونا. همچنین شواهد بسیار زیادی از تحقیق و توسعه انجام شده در زمینه مواد جنگی بیولوژیک مختص نژادهای مختلف نیز وجود دارد. مسئله ای که بسیار دردآور است. 

باید بگویم که این تنها آمریکا نیست که در حال ساخت و تولید مواد و ویروس های جنگ بیولوژیک است، بلکه بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان نیز این کار را انجام می دهند. اما ایالات متحده  تا امروز رهبری جهانی تمایلات غیرانسانی را برای رسیدن به قابلیت کشتن انبوه جمعیت ها با استفاده از روش های جنگ بیولوژیک و شیمیایی در دست دارد. از آنجا که این مواد به شدت خطرناک و غیرقابل کنترل هستند و ممکن است به سرعت و با شدت انتشار پیدا کنند، خطر موجود نه تنها برای جمعیت های خاص بلکه برای کل جهان مشهود است. در نظر بگیرید که معلوم و تایید شود که آمریکا یک ویروس کشنده را ساخته و علیه کشور دیگری مورد استفاده قرار داده و در تلافی آن کشور یا کشورها تصمیم می گیرند با مواد سمی دیگری به حمله آمریکا پاسخ دهند.  چنین روندی  به کجا ختم خواهد شد و در این مدت چند میلیارد نفر ممکن است از چنین سناریویی متاثر شوند؟

تمام شاخص ها نشانگر این واقعیت هستند که سمی ترین و کشنده ترین ویروس هایی که تاکنون می شناسیم، در آزمایشگاه هایی در گوشه و کنار جهان ساخته شده اند.  در ایالات متحده به فورت دیتریک در مریلند، پاین بلاف آرسنال در آرکانزاس، هورن آیلند در میسی سی پی، داگوی پرواینگ گراند در یوتا، ویگو اوردینانس پلنت در ایندیانا و بسیاری مراکز دیگر بیندیشید. به مشارکت فاشیستی فکر کنید که بین دولت و صنایع دارویی این کشور قرار دارد. به تاسیسات نظامی آمریکا که در سراسر جهان برپا شده اند بیندیشید. از این ها هیچ چیز خوبی نمی تواند بیرون آید، همانطور که در زمینه یافتن درمان ها برای بیماری ها یا در زمینه کشف واکسن ها بیرون نمی آید، بلکه این کارها تنها به یک دلیل انجام می شود و آن هم با هدف جنگ بیولوژیک برای کشتار جمعی است.


تلاش برای دست یافتن به سلاح های بیولوژیکی که در یک زمان میلیون ها تن را بیمار خواهند کرد و خواهند کشت، کاری به شدت شیطانی است. در حال حاضر عده اندکی این توانایی را در اختیار دارند، اما قربانیان بالقوه این جنون شامل تمام کسانی می شود که روی زمین زندگی می کنند. چگونه می توان اجازه داد چنین جنونی در چنین سطحی ادامه پیدا کند؟ اگر موضوعی باشد که بتواند توده ها را متحد کند، همین دولت های شریک در جنگ بیولوژیک و میکربی، کشتار با جهت گیری نژادی خاص و خلق ویروس هایی با قابلیت انتشار بیماری و مرگ در سطحی جهانی است که می تواند عاملی باشد برای آنکه عده زیادی از مردم را برای ایستادگی در برابر آنها بسیج کند. گام اول افشا کردن این دولت هاست که اصلی ترین مقصر در میان آنها دولت آمریکاست که عامدانه این ویروس ها را با هدف وارد آوردن صدماتی گسترده  به کار می گیرند. زمانی که این موضوع ثابت شد، وقتی خطر غیرقابل تصوری که متوجه همگان است روشن شد، آنگاه مردم در همه جا باید عوامل تفرقه را کنار بگذارند و برای متوقف کردن این حمله علیه بشریت، دوشادوش هم بپا خیزند.


نویسنده: گری بارنت (Gary D. Barnett) متخصص سرمایه گذاری بازنشسته

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس