IMG_20200224_142319_085.jpg

رژیم صهیونیستی در حملات هوایی به پایتخت سوریه تلاش کرد یکی از فرماندهان سرشناس جنبش مقاومت جهاد اسلامی را ترور و به شهادت برساند که ناکام ماند.

به گزارش مشرق، صبح روز یکشنبه (چهارم اسفند ماه) گروهی از جوانان فلسطینی در محور شرقی «خان یونس» در نوار غزه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند و «محمد علی الناعم» در این حملات به شهادت رسید.

شهید الناعم از نیروهای جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین بود و نظامیان صهیونیست پس از به شهادت رساندن این رزمنده به پیکرش اهانت کردند که همین مسئله واکنش جنبش مقاومت جهاد اسلامی را به دنبال داشت.

عصر روز یکشنبه (ساعت ۱۸:۰۰) جنبش مقاومت جهاد اسلامی در پاسخ به اهانت صهیونیست ها به پیکر شهید محمد علی الناعم در سه مرحله و در مدت زمان ۲ ساعت حدود ۳۰ راکت به سمت شهرک های اشغالی صهیونیست نشین شلیک کرد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق با بیان این مطلب که سامانه دفاعی موسوم به گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فقط تعدادی از موشک ها را رهگیری و منهدم کرد، افزود: شماری از موشک های شلیک شده از این سامانه عبور کردند.

این منبع میدانی به واکنش صهیونیست ها به حملات موشکی اشاره کرد و گفت: پس از عملیات موشکی جنبش مقاومت جهاد اسلامی، جنگنده های رژیم صهیونیستی (اواخر شب) به پرواز درآمدند و ۳۰ حمله علیه پایگاه های جهاد اسلامی در مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند.

به گزارش مشرق، حملات هوایی صهیونیست ها فقط به نوار غزه خلاصه نشد و جنگنده های رژیم صهیونیستی ساعت ۲۳:۲۵ به وقت دمشق، حملات گسترده ای را از جولان اشغالی به سمت پایتخت سوریه ترتیب دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین موشک را به سمت شهرک های حومه جنوب و جنوب غرب شهر دمشق شلیک کردند که سامانه دفاعی ارتش سوریه به سرعت به این حملات واکنش نشان داد.

به گفته منابع میدانی، شهرک های «الکسوه (اردوگاه خان دنون)، الحرجله، العادلیه و المقیلیبه» در حومه جنوب و جنوب غرب شهر دمشق از جمله مناطقی بودند که یکشنبه شب هدف حملات موشکی جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

پدافند هوایی ارتش سوریه در جریان مقابله با حملات هوایی صهیونیست ها توانست اکثریت موشک های شلیک شده به سمت پایتخت را رهگیری و منهدم کند؛ حملات موشکی حدود ۲۵ دقیقه به طول انجامید و ساعت ۲۳:۵۰ به پایان رسید.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به هدف اصلی رژیم صهیونیستی از حمله به حومه شهر دمشق اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در حملات موشکی تلاش کرد مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین را در پایتخت سوریه هدف قرار دهد.

این منبع میدانی افزود: مهم ترین هدف صهیونیست ها از حملات هوایی، ترور و به شهادت رساندن «اکرم العجوری»، یکی از سرشناس ترین فرماندهان جنبش مقاومت جهاد اسلامی بود که با شکست مواجه شدند.

به گزارش مشرق، در حملات یکشنبه شب جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق، دو تن از رزمندگان جنبش مقاومت جهاد اسلامی به نام های «زیاد منصور و سلیم احمد سلیم» به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    59 88
    مرگ بر اسراییل
    • محمد IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
      12 5
      مرگ بر افرادی که منفی دادند. افساد طلبان
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
      9 3
      نگران منفی ها نباشید . اونها منافقان لیبرتی هستند . مراقب باشید که کشور به دست این منافقان نیفتد که اگر بیفتد ، جلادانی در لباس میش هستند . به صغیر و کبیر رحم نمی کنند . و مثل برادرشان داعش ، کشتار وحشیانه ای مثل سابق راه خواهند انداخت . به حمد خدا پای این منافقان از اطراف ایران دورتر می شود و حتما به دامن امریکا خوهند افتاد .
  • دبیر IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    30 27
    چرا پاسخ درخور داده نمیشه
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      14 4
      صبر کن وقتش داده میشه . عجله نکن
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    40 53
    این خوناشام ها هر روز جسورتر می شوند باید سیلی محکمی به انها نواخته شود
  • مرصاد IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    12 6
    حمایت از نیروهای ترکیه منافق و داعش !!
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    22 2
    اسرائیل هم داره زپرتش در میاد ارتشش دیگه کم کم داره پیر میشه
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    6 2
    جبهه مقاومت چرا ساکت دمشق دیگر حتی در تعرض بخاکش معترض نیست. خبری شده؟ گیرم که تمرکز در جبهه ادلب آیا غفلت از دیگر حوادث جبران پذیر است. اسرائیل سیلی میزند و پاسخی نمی بیند. منتظر بدترش باشیم
  • آرام. IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    8 8
    مشرق جان من از طرفداراتم. ولي بهتر نيست تو اين شرايط مملكت ( به خاطر كرونا) تيتر اولين خبرت رو به مسايل داخلي اختصاص ميدادي؟
  • مهرناز IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    7 3
    دمشق فقط سعی در منهدم کردن موشک های صیهونیست ها دارد " حمله متقابل به اسرائیل تاکنون نداشته است چرا؟
  • RU ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    مرگ.مرگ دیگه بسه به اندازه کافی مرگ داریم درود بگید زنده باد بگید سلامت باشید بگید دعا کنید شاید خدا سایه مرگ و از سرمون برداره
    • DE ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      احتمالا قرصهایت رو نخوردی؟ مگه اربابات دست از کشتن برداشتن؟ اگه اونها رو نکشی و برایشان آرزوی مرگ نکنی پر رو تر میشن پس مرگ بر آمریکا و دوستداران کدخدا
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      0 0
      باید دشمن را نفرین کرد مرگ بر آمریکا
  • علمدار IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    اردوخان با نتانیا یک ذره فرق نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس