زیاد النخاله

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر اتحاد میان این جنبش و حماس و دیگر قوای مقاومت اعلام کرد، هیچ حمله‌ای بدون پاسخ نخواهد بود.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (پنجشنبه) بر ادامه مسیر جهاد و وحدت قوای میدانی در مقابله با حملات، با وجود همه چالش‌ها تأکید کرد.

به نوشته پایگاه «فلسطین الیوم»، النخاله تأکید کرد، جنبش جهاد اسلامی با حماس و دیگر قوای مقاومت برای مقابله متحد با هر حمله‌ای توافق کرده و هیچ حمله و تجاوزی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

چرا ایران رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد؟ +عکس و فیلم

نسبت «حاج علی فضلی» با انقلاب چیست؟

وی در ادامه به مقابله مقاومت فلسطین با حملات رژیم صهیونیستی در آبان ماه گذشته و در پی ترور «بها الوالعطا» پرداخت و گفت، مردان مقاومت حدود یک ماه پیش با حمله جدیدی مقابله کردند و در مقابل سرکشی دشمن ایستادند؛ مقاومت علیرغم کمی تجهیزات و تعداد پیروزی دیگری را رقم زد.

النخاله در ادامه بر شهدایی که هیچ زمانی در فداکاری و دفاع از سرزمین، کرامت و دین تردید نکردند، درود فرستاد و گفت: «مسیری که ما انتخاب کردیم و پرچمی که ما برافراشتیم مسیر و پرچم جهاد و مقاومت است وتا زمانی زنده‌ایم این پرچم برافراشته خواهد بود».

ماه گذشته درگیری میان جهاد اسلامی و تل‌آویو پس از آن آغاز شد که رژیم صهیونیستی با حمله همزمان به غزه و دمشق، قصد ترور دو عضو بلندپایه جنبش جهاد اسلامی را کرد. در حمله به غزه، «بهاء ابوالعطا» به شهادت رسید اما در حمله به دمشق،‌ تل‌آویو به هدفش، یعنی شهادت «اکرم العجوری» نرسید.

پس از آن درگیری دو روزه میان دو طرف آغاز شد. مقاومت فلسطین بیش از چهارصد راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد و رژیم صهیونیستی نیز در حملات متعدد به غزه بیش از سی نفر را به شهادت رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    0 0
    آمریکا واسراییل فقط حرف زور را میفهمند وباید جواب داد ومرگ برال سعود کثیف ونجس نوکر بی اختیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس