کد خبر 1044885
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
احتکار ماسک

مدیر کل تعزیرات استان تهران از کشف یک انبار احتکار ماسک و ژل‌های ضد عفونی کننده خبرداد.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی در پاسخ به این سوال که برخی از داروخانه اعلام می‌کنند که برای خرید ماسک از یک مارک خاص ملزم به خرید برخی کالاهای دیگر آن مارک هم هستند، آیا این تخلف محسوب می‌شود؟ گفت: قطعاً این موضوع تحت عنوان فروش اجباری کالا جز تخلفات حساب می‌شود البته تا کنون چنین گزارشی به تعزیرات ارسال نشده است. با این حال جز کالاهای سلامت محور است و نظارت‌های تعزیرات در این رابطه بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازار داغ کاسبی کرونا/ سودجویی با ماسک

افتادن نان دلال‌ها در روغن ویروس کرونا + فیلم

مدیر کل تعزیرات استان تهران از گشت‌های تعزیرات در سطح استان تهران و داروخانه‌ها خبر داد و گفت: روز گذشته گشت‌های تعزیرات روانه داروخانه‌ها و برخی مناطق شد. در همین رابطه یک انبار مربوط به نگهداری و احتکار ماسک و مواد اولیه ضد عفونی از جمله ژل و اسپری کشف شد.

معاون رئیس سازمان تعزیرات افزود: در این انبار ۵۰۰ هزار ماسک و رقم بالایی از مواد ضد عفونی کننده کشف شد.

وی در خصوص گشت‌های تعزیرات از داروخانه‌ها هم گفت: همچنین در قالب گشت‌های تعزیرات روز گذشته ۵۰ هزار ماسک از داروخانه‌های تهران کشف شد.

اسفنانی با بیان اینکه ماسک‌های مکشوفه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت، گفت: قرار شده این ماسک‌ها با قیمت واقعی توزیع شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    9 3
    کشف یک انبار احتکار ماسک در تهران.مرجوعین محترم ماسک نداریم مگر داخل انبار.بابا کرونا خطرش فقط در شب انتخابات بود تموم شد ماسک میخوای برای چی؟
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    25 1
    منتظر خبر اعدام متولی انبار در میدان آزادی هستیم. با تشکر
    • FR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
      0 0
      صنار بده به اش بهمین خیال باش...... شریک دزدیمو رفیق قافله.. دعاکن حضرت عیسی بیاد خلخالی رو زنده کنه نه شریک بود نه رفیق.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    12 1
    پیامبر (ص) در خصوص عذاب محتکران در آخرت می‌فرمایند: نگاهی به دوزخ افکندم دره‌ای دیدم که می‌جوشد، (به مالک دوزخ) گفتم:‌ای مالک! این دره جای کیست؟ گفت: جای سه گروه: محتکران، اشخاص دایم الخمر و دلالان زنا.
  • sm IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    12 0
    بی وجود هارو اعدام کنید
  • ایران IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    3 0
    مرگ بر تروریست احتکارگر. مرگ بر خانواده آن محترمی که جان مردم را لقمه خانواده اش میکند. دولت کریمه مسامحه کافیست فقط یک بار عمل کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس