کد خبر 1045396
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
ماسک نمایه

رئیس پلیس پایتخت گفت: در چند روز اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک‌هایی که احتکار شده بودند و همچنین بصورت غیر بهداشتی و اصولی تولید شده بودند جمع آوری شده است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سو استفاده برخی افراد فرصت طلب از شرایط موجود و در مواردی تولید ماسک‌های غیر بهداشتی، در این خصوص اظهار کرد: گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی، پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و آگاهی بصورت فعال در سطح تهران فعال هستند و با هر نوع احتکار لوازم و وسایلی که در این زمینه مورد نیاز هستند از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بخشنامه حفاظت زندانیان از کرونا ابلاغ می‌شود

نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی حرم حضرت معصومه(س) تعطیل شد

عکس/ ضدعفونی کردن مدارس تهران

وی با اشاره به کشف دو واحد تولیدی غیر مجاز ماسک‌های تقلبی، عنوان داشت: در چند روز اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک‌هایی که احتکار شده بودند و همچنین بصورت غیر بهداشتی و اصولی تولید شده بودند جمع آوری شده است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب از شرایط سو استفاده کنند و عرصه را برای مردم و شهروندان سخت و مشکل نمایند، بیان داشت: در طی دو روز گذشته همکاران من در پلیس‌های مختلف ضمن پلمپ دو کارگاه ساخت ماسک‌های غیر بهداشتی و غیر مجاز اقدام به جمع آوری هزاران عدد مواد ضد عفونی کننده کرده اند.

وی در خصوص برخورد با توزیع کنندگان ماسک‌های غیر بهداشتی، بیان داشت: با افرادی که در سر چهار راه‌ها و مکان‌های دیگر اقدام به توزیع ماسک‌های غیر بهداشتی می‌کنند برخورد خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خودم .. ! US ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    19 0
    والله گذآشتن نآم انسآن بر این موجودآتِ کثیف ، حرآمه .. ! از جآن و مریضی و مصبیت مردم این جوری کآسبی کردن از گوشت سگ هم حروم تره و ان شآا.. که آتشی بشه بر جآن و آخرت شمآ که نه به فکر خدآ و پیر و پیغمبرید نه ذره ای وجدآن و شرف و انسآنیت در وجودتون هست .. ! اون پول چ جوری از خرخره ی شمآ پآیین می ره .. ؟! سیل می آد از چآدر کآسبی می کنن ارز می ره بآلآ دلآر قآیم می کنن .. مآشین گرون می شه بیست تآ بیست تآ مآشین نگه می دآرند تآ گرون تر بفروشن .. کرونآ می آد مآسک و ویتآمین سی و دستکش و ژل ضد عفونی کننده و و و انبآر می کنن که 30 برآبر بفروشن .. تف بر شمآ .. تف .. ! به جآی این که نهآیت همکآری رو بآ مردم دآشته بآشند خودشآن می شوند خوره ی جدیدِ جآن مردم .. ! ++ دیدن و خوندنِ این مطآلب آدم رو به انفجآر می رسونه ..
    • US ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      2 0
      با شما بسیار موافقم. بعد خودشان هم با نامردی شایعه میکنند که این سیستمه که به داد مردم نمیرسه و یک مشت ساده لوح هم باور میکنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس