معامله قرن

یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد برخی کشورهای عربی تهیه طرح آمریکایی صهیونیستی موسوم به معامله قرن مشارکت داشته‌اند.

به گزارش مشرق، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به تهدیدهای مکرر سران رژیم صهیونیستی برای شعله ور کردن آتش جنگ علیه نوار غزه تصریح کرد ما تهدیدهای اشغالگران را کوچک نمی‌شماریم، اما از آن نمی‌ترسیم.

بیشتر بخوانید:

حماس: به وساطت‌ها برای مذاکره با تیم آمریکایی پاسخ منفی دادیم

اسرائیل تنها طرف سودبرنده "معامله قرن"

وی خاطر نشان کرد جنبش حماس از طریق سه محور میدانی، ملی و سیاسی برای مقابله با طرح معامله قرن فعالیت می کند.

العاروری که با شبکه ماهواره ای الاقصی گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت وجود توافق کامل فلسطینی برای فعالیت در این سه محور با هدف مقابله با معامله قرن و انجام اقدامات عملی مورد توافق ضروری است.

العاروری خاطر نشان کرد ما برای انجام هر دیداری با تمام گروههای فلسطینی به منظور پایه ریزی برنامه ملی واقعی که با معامله قرن مقابله کند، آماده هستیم.

وی افزود طرح معامله قرن، تمام منطقه را هدف قرار داده، ولی بخش محوری و مرکزی آن، علیه فلسطین است، زیرا اگر نتواند مسئله فلسطین را حذف کند، پیشبرد و رسیدن به مراحل دیگر دشوار است.

معاون اسماعیل هنیه تاکید کرد همه فلسطینیان در مخالفت با طرح معامله قرن اجماع دارند.

العاروری اظهار داشت طرح معامله قرن با جزئیات ریز آن، محصول اسرائیلی است و بازاریاب و مبلغ آن آمریکاست با توجه به قدرتی که این کشور برای تحمیل آن بر منطقه دارد.

وی در خصوص تهدیدهای اشغالگران علیه نوار غزه خاطر نشان کرد این تهدیدها ما را مرعوب نمی کند، و هیچ تغییری در سیاست ما ایجاد نمی کند که مبتنی بر آمادگی دائمی برای مقابله با دشمن و تجاوزات آن علیه ملت فلسطین است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس