کد خبر 1044344
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
ماسک نمایه

سرپرست سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از آمادگی جمعیت هلال احمر برای توزیع ماسک به خانواده‌ها خبر داد و گفت: در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و به میزان کافی ماسک در داروخانه‌ها موجود است.

به گزارش مشرق، حسن صفاریه در با اشاره به آمادگی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت برای توزیع ماسک اظهار کرد: در این زمینه، جمعیت هلال احمر به عنوان بازوی وزارت بهداشت عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت واقعی ماسک چند است؟

مردم گران‌فروشی در داروخانه‌های کشور را گزارش دهند

وی تصریح کرد: توزیع ماسک بر اساس پروتکل‌ها به عهده وزارت بهداشت است و این مجموعه با توجه به داشتن ۱۲ هزار داروخانه در سطح کشور در این زمینه عمل می‌کند همچنین سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر نیز ظرفیت خوبی را در این بخش دارد و با وزارت بهداشت همکاری خواهد کرد.

صفاریه افزود: با توجه به فعالیت ۳۷ داروخانه از سوی جمعیت هلال احمر و مراکز درمانی هلال احمر، توزیع ماسک در این مراکز نیز در دستور کار قرار گرفته است و ماسک به میزان کافی وجود دارد.

سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به شرایط و تولید ماسک هیچ مشکلی برای این بخش وجود ندارد و مردم نگران نباشند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 1234 IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    توزيع يه شكلي مديريت شود كه از احتكار كلي و جزئي حتي توسط شهروندان عادي و به صورت خانگي هم جلوگيري شود. اين تجربه ناخوشايند متاسفانه در كشور وجود دارد كه عامل دامن زدن و تشديد گراني هاي بي رويه اي شد كه هرگز به قيمت واقعي برنگشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس