کد خبر 1044340
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

برای موفقیت در کنکور سراسری قدم به قدم همراه شما هستیم. یکی از اصلی ترین دلایلی که خانواده ها برای تدریس خصوصی فرزندان خود از سنین پایین (ابتدایی) اقدام می کنند، مزایای فرصت های بهتر آینده برای فرزندانشان است. از آنجایی که علاوه بر مهارت های تست زنی و یادگیری نکات کلیدی دروس برای موفقیت در کنکور یک اصل اساسی است، تاثیر نمرات دوران تحصیلی دانش آموز نیز برای قبولی در دانشگاه ها لحاظ می شود، بنابراین عملکرد بهتر در مدرسه و موفقیت در آزمون کنکور می تواند درهایی را برای دانشکده های بهتر و در نتیجه مشاغل عالی باز کند.

مزایای بهرمندی از کلاس های خصوصی در دوران مدرسه

در طی سال هایی که دانش آموزان در مدرسه می گذرانند، ممکن است در زمان های انگیزه خود را برای یادگیری و پیشرفت بیشتر از دست بدهند. ممکن است این موضوع موقتی باشد، اما همیشه اینگونه نیست. به دلایل مختلفی ممکن است دانش آموزان انگیزه خود را از دست بدهند و این موضوع می تواند به شدت بر عملکرد و نمرات آن ها در مدرسه تأثیر بگذارد. با بهرمندی از تدریس خصوصی اوربیتال از ابتدایی تا دانشگاه، علاوه بر تمامی مشکلات درسی دیگر مسائل دانش آموزان از جمله کمبود اعتماد به نفس، یادگیری کند و ... نیز حل خواهد شد.

1. رویکرد شخصی و سرعت

بدیهی است که کلاس های بزرگتر به هزینه کمتری نیاز دارند، اما برای دانش آموزان سود کمتری دارند. در حقیقت ، بررسی ها و مطالعات مختلف نشان داده است که کلاس های کوچکتر برای دانش آموزان بهتر است زیرا در کلاس های پر جمعیت معلمان قادر به پاسخگویی به نیازهای هر دانش آموز نیستند و برای تکمیل برنامه درسی که برای کل سال تحصیلی برنامه ریزی شده است، نیاز به یک سرعت متوسط ​​دارند.

از آنجایی که همه دانش آموزان منحصر به فرد هستند، برخی از آن ها می توانند سریعتر از حد متوسط ​​یاد بگیرند در حالی که دیگران برای پردازش اطلاعات نیاز به زمان بیشتری دارند. هیچ یک از این موقعیت ها برای دانش آموزان مطلوب نیست. تدریس خصوصی به مقابله با آن کمک می کند. اساتید ماهر اوربیتال می توانند نیازهای یادگیری هر دانش آموز را ارزیابی کرده و سرعت لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب را تعیین کنند.

2. حواس پرتی کمتر

یک محیط کلاس بزرگ می تواند بسیار پریشان کننده باشد و مانع از این شود که کودکان بتوانند از وقت خود نهایت استفاده را کنند. از آنجا که تدریس خصوصی مجموعه اوربیتال معمولاً در یک مکان آرام و صلح آمیز اتفاق می افتد، حواس پرتی کمتری دارد. اساتید می توانند توجه کاملی را به دانش آموزان نشان دهند و دانش آموزان می توانند کاملاً روی مطالبی که تدریس می شود، تمرکز کنند.

3. بهبود اعتماد به نفس و عزت نفس

رویکرد یک به یک، هنگام کار با یک مدرس خصوصی، می تواند دانش آموزان را در اعتماد به نفس بیشتر در مورد دانش خود یاری دهد. تقویت مداوم این امر می تواند برای عزت نفس دانش آموزان مفید باشد. در نتیجه ، آن ها می توانند در مدرسه نیز فعال تر مشارکت کنند.

4. افزایش انگیزه ذاتی

اگر یک معلم بتواند محیط یادگیری را متناسب با نیاز دانش آموز متناسب کند و راه هایی را برای استفاده مناسب و کاربردی پیدا کند ، می تواند انگیزه ذاتی دانش آموز را برای مطالعه بهبود بخشد. انگیزه ذاتی نه تنها در دراز مدت مؤثرتر است بلکه می تواند نتایج بسیار بالاتری نیز داشته باشد. افزایش انگیزه ی دانش آموزان، یکی از اصل هایی است که اساتید مجموعه اوربیتال به خوبی بر آن تسلط دارند.

5. عملکرد بهتر در مدرسه

از آنجا که دانش آموزان کم سن و سال تر می توانند اطلاعات را با سرعت خود پردازش و جذب کنند و با انگیزه ذاتی هدایت شوند، به احتمال زیاد در مدرسه نیز نمرات بهتری کسب می کنند. افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس باعث می شود که آن ها کمتر دانش خود را زیر سوال برده و از اشتباه کردن نترسند.

6. ارائه ای بیشتر از برنامه های درسی معمول

از آنجا که یک معلم می تواند جلسات تدریس خصوصی را متناسب با نیازهای هر دانش آموز ارائه دهد، می تواند موضوعات و مطالبی را که مربوط به برنامه درسی است، اما مستقیما به آن اشاره نشده است را در برنامه ی تدریس خصوصی خود بگنجاند. از این طریق ، آن ها می توانند علاقه دانش آموزان به موضوعات را افزایش دهند و راه های استفاده از دانش خود در زندگی واقعی را به آن ها نشان دهند.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی اوربیتال  از ابتدایی تا دانشگاه

گروه آموزشی اوربیتال با بهرمندی از برترین و حرفه ای ترین اساتید در شهر تهران، به تدریس خصوصی تمامی دروس از دوره ی ابتدایی گرفته تا دانشگاه می پردازد. بهرمندی از به روز ترین متد های آموزشی مطرح در دنیا، برای ارائه بهترین کیفیت تدریس یکی از اصل های اساسی این مجموعه می باشد. موفقیت شما و یا فرزندانتان در تمامی مراحل درسی تخصص مجموعه ی ما می باشد.

اساتید مجموعه اوربیتال، هر یک خود از رتبه های برتر کنکور سراسری بوده و از برترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند و آماده اند تا مهارت، علم و تجربه های بی نظیر خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.تدریس خصوصی مجموعه اوربیتال، علاوه بر تفاوت های اساسی در یادگیری به نسبت دیگر منابع، تشویق و فضای لازم برای رشد درسی و فردی دانش آموز را ارائه می دهد.

مجموعه آموزشی اوربیتال در تهران، آماده ی ارائه ی برترین اساتید و مربیان برای تمامی دوره های تحصیلی و مناسب با هر نوع نیازی می باشد. برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.‌ ‌

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس