کد خبر 1044236
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
گرمخانه نمایه

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های تهران نداشته‌ایم و تمهیدات پیشگیرانه درنظرگرفته شده است.

به گزارش مشرق، سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک مورد ابتلا به کرونا در یکی از گرمخانه‌های پایتخت گزارش شده است اظهار داشت:‌این موضوع صحت ندارد.تنها سه مورد سرماخوردگی شدید در میان مددجویان به ما گزارش شد که به دلیل شرایط جسمانی آنها را به بیمارستان انتقال داده‌ایم.

ببینید:

عکس/ راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: انجام تست کرونا بنا به تشخیص پزشک متخصص انجام می‌گیرد و خوشبختانه تا کنون هیچ مورد از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های پایتخت نداشته‌ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: جلسه اضطراری درباره پیشگیری از کرونا در سازمان برگزار شد و همه تمهیدات لازم اعم  از تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های یکبار مصرف و لباس‌های مورد نیاز برای گرمخانه‌ها در نظر گرفته شده و استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دو روز پیش نیز مبحث آماده کردن اتاق‌های قرنطینه مدنظر بود که این اقدام نیز انجام گرفت و همه آموزش‌های لازم به کارکنان گرمخانه و مددجوها ارائه شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس