کد خبر 1045727
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
شورای شهر نمایه

دو فوریت طرح الزام شهرداری برای اقدامات لازم جهت تاب‌آوری پایتخت مقابل کرونا با اکثریت آراء به تصویب رسید و براین اساس شهرداری تهران می‌تواند از اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در این زمینه استفاده کند.

به گزارش مشرق، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران درباره دو فوریت طرح الزام شهرداری برای اقدامات لازم جهت تاب‌آوری پایتخت برای پیشگیری و کاهش آلودگی ناشی از ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خاصی در شهر تهران حاکم است شهرداری حتی خارج از مأموریت‌های خود در حال کمک‌رسانی به دیگر دستگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه های پایتخت چگونه به مقابله با «کرونا» رفتند؟

پخش دستکش رایگان در شیراز +عکس

از شیفت‌های سخت پرستاران تا سنگربانان اقتصاد

وی افزود: برای اینکه کمک‌رسانی هدفمند شود مطابق تأکیدی که بند ۱۹ ماده ۵۵ شهرداری‌ها داشته شهرداری مکلف است در خصوص امراض مسری وارد عمل شود که ما بر همین اساس طرح مورد نظر را به هیأت رئیسه ارائه دادیم.

وی ادامه داد:‌افزایش ایمنی و امنیت شهروندان از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند این طرح دوفوریتی داشته باشد همچنین علاوه بر اقدامات پیشگیرانه سازمان پسماند بر اساس این طرح مکلف است در تهیه البسه و تجهیزات لازم برای پرسنل خود اقدامات مناسب را انجام دهد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح دو فوریتی به شهرداری تهران اجازه داده خواهد شد از اعتبارات موارد پیش‌بینی نشده تا سقف ۱۰ میلیارد تومان استفاده کنند.

سرانجام طرح دو فوریتی الزام شهرداری برای اقدامات لازم جهت تاب‌آوری پایتخت مقابل کرونا با اکثریت آراء اعضای شورا به تصویب رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس