کد خبر 1043224
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کلوپ

یورگن کلوپ انگیزه فراوانی برای شکست دیگو سیمئونه در دیدار برگشت در استادیوم آنفیلد خواهد داشت.

به گزارش مشرق، لیورپول دیشب و در دیداری که شاید بعد از ماه ها قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه حریفش نبود و در طول 90 دقیقه حرف چندانی برای گفتن نداشت، در دیدار رفت و در استادیوم واندا متروپولیتانو با یک گل مغلوب اتلتیکومادرید شد تا برای دفاع از عنوان قهرمانی اش کار دشواری در مسابقه برگشت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کلوپ: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است

اما به نظر می رسد یورگن کلوپ از روند جریان بازی و خصوصا رفتارهای دیگو سیمئونه به شدت عصبی شده باشد. سرمربی آلمانی در نیمه دوم چندین بار به داور اعتراص کرد و در نهایت دریافت کارت زرد، نتیجه رفتار تند او در کنار زمین بود.

دیگو سیمئونه در تمام طول 90 دقیقه و به سان همیشه، در کنار زمین به شدت بازیکنانش و البته هواداران حاضر روی سکوها را تحریک کرده و با هر حرکت بازیکنان اتلتیکو، بالا و پایین می پرید، رفتاری که خیلی باب میل هواداران، سرمربی و بازیکنان حریف نیست و گاهی نیز انگیزه فراوانی برای رقبا در مسیر انتقام گیری ایجاد کرده است.

یورگن کلوپ در پایان بازی تاکید کرد هنوز تنها نیمی از مسیر سپری شده و بخش دوم ماجرا در استادیوم آنفیلد رقم خواهد خورد؛ جایی که او از عبارت "به آنفلید خوش آمدید" به نوعی برای تهدید حریف استفاده کرد.

یک سال پیش و در چنین روزهایی، دیگو سیمئونه البته واکنش های تندتر و خشن تری بعد از برتری 0-2 تیمش در دیدار رفت مقابل یوونتوس و کریستیانو رونالدو نشان داد و در مسابقه دوم در تورین، ستاره پرتغالی درس بزرگی به او داد. در تمام طول دیدار برگشت، انگیزه انتقام در چهره رونالدو مشخص بود و احتمالا یورگن کلوپ و بازیکنانش نیز با الهام گرفتن از این ستاره پرتغالی، در دیدار برگشت در آنفیلد به دنبال اعاده حیثیت و حذف کردن اتلتیکومادرید خواهند بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس