کد خبر 1044863
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
رونالدو

گلزنی ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در شب پیروزی این تیم مقابل اسپال برای او یک رکورد جدید به همراه داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (شنبه) گل نخست پیروزی ۲ بر یک بانوی پیر مقابل اسپال را در هفته بیست‌وپنجم سری A را به ثمر رساند تا به تیمش برای تثبیت جایگاه آن در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید:

رونالدو در آستانه ۱۰۰۰ تایی شدن +عکس

این یازدهمین بازی متوالی رونالدو در سری  A بود که در آن گلزنی می‌کرد و به این ترتیب رکورد گلزنی در بیشترین بازی پی‌درپی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا که پیش از این در اختیار دو نفر قرار داشت را تکرار کرد. یکی از این دو نفر گابریل باتیستوتا مهاجم آرژانتینی سابق تیم‌های رم و فیورنتینا بود و دیگری فابیو کوالیارلا، مهاجم تیم فوتبال سامپدوریا.

رونالدو که شب گذشته در هزارمین بازی حرفه‌ای خود، اولین گل تیمش را در ورزشگاه پائولو ماتزا به ثمر رساند، روند گلزنی‌اش در بازی‌های متوالی را از روز یکم دسامبر ۲۰۱۹ (دهم آذر) در تساوی ۲-۲ مقابل ساسولو آغاز کرد. از آن روز تا کنون او ۱۵ گل دیگر در سری A به ثمر رسانده است.

باتیستوتا در فصل ۹۵-۱۹۹۴ در ۱۱ هفته نخست به صورت متوالی برای فیورنتینا گلزنی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. رکورد او ۲۴ سال تکرار نشد تا این که فصل گذشته کوالیارلا در ۱۱ بازی‌ در فاصله ماه‌های اکتبر ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ در ۱۱ بازی متوالی برای سامپدوریا ۱۴ گل زد.

رونالدو در صورتی که در بازی بعدی تیمش مقابل اینتر در ورزشگاه آلیانتس تورین گلزنی کند، به تنهایی رکورددار گلزنی در بیشترین تعداد بازی متوالی در تاریخ سری A شد. او در ۲۱ بازی‌اش در این فصل سری A‌ توانسته ۲۱ گل به ثمر برساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس