کد خبر 1042837
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
سیمئونه

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به دیدار مقابل لیورپول خوش بین است.

به گزارش مشرق، با توجه به عملکرد خیره کننده لیورپول در فصل جاری، بسیاری این تیم را بخت اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و دفاع از موفقیت فصل قبل می دانند. امشب اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم در اسپانیا میزبان مرسی سایدی ها خواهد بود و دیگو سیمئونه به تمجید از سبک بازی تیم حریف پرداخت.

بیشتر بخوانید:

کلوپ حرفش درباره یووه را پس گرفت

شرایط دیگو کاستا: "وضعیت او در حال بهتر شدن است و کاستا هر روز با انگیزه زیادی در تمرینات اتلتیکومادرید شرکت می کند. کاستا یکی از 19 بازیکنی است که برای دیدار مقابل لیورپول در لیست ما حضور داشته و امکان قرار گرفتن او در ترکیب وجود دارد."

دیدار مقابل لیورپول: "من خیلی در مورد چیزهایی که مردم در موردش صحبت می کنند ذهنم را مشغول نمی کنم. تنها موضوع مهم اتفاقاتی است که رخ می دهد و قرار است همه چیز در میدان مسابقه رقم بخورد. من نسبت به این دیدار حس بدبینی نداشته و احساس می کنم انگیزه و خوش بینی فراوانی در تیمم وجود دارد. استادیوم واندا متروپولیتانو مملو از تماشاگر خواهد شد و ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم. ما با خوش بینی و شور و تعصب برای دیدار با لیورپول آماده خواهیم شد و این موضوع مورد دلخواه من است."

رویارویی با یورگن کلوپ: "من او را در دوران حضور در دورتموند به یاد می آورم و حالا این لیورپول تحت هدایت کلوپ است. نام این لیورپول با سرمربیگری کلوپ در تاریخ ثبت خواهد شد. من به سبک بازی مستقیم این تیم علاقه داشته و همیشه آنها را تحسین می کنم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس