کد خبر 1042748
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
نُجَباء

به‌نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، تندتر شدن لحن تهدیدهای مسئولان ارشد جنبش نُجَباء در هفته اخیر نشان می‌دهد آن‌ها برای هدف قرار دادن نیروهای امریکایی تصمیم خود را گرفته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" در گزارشی به‌قلم «سِث جی فرانتزمن» تهدید مقاومت اسلامی نُجَباء مبنی بر انتقام‌گیری قریب‌الوقوع از اشغالگران امریکایی را مورد توجه قرار داد.

در این گزارش که با تیتر "نُجَباء عراق از آغاز شمارش معکوس برای حمله به نیروهای امریکایی خبر داد" منتشر شده، آمده است: جنبش نُجَباء با انتشار پیامی در حساب توئیتری سخنگوی خود، نظامیان امریکایی حاضر در عین‌الاسد و سایر پایگاه‌ها را تهدید کرد که «ما از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تریم».

بیشتر بخوانید:

نجباء: پاسخ نظامی به آمریکا به تعویق نخواهد افتاد

به‌نوشته جروزالم پست، در این پیام از تصویری استفاده شده که نشان‌دهنده رصد شبانه یک خودرو زره‌پوش متعلق به ارتش امریکاست.

منبع صهیونیستی در ادامه خاطرنشان ساخته است: پیش‌تر نیز «اکرم الکعبی» دبیرکل نُجَباء، طی یک سخنرانی با در دست داشتن عکس‌هایی از پهپادهای متعلق به ارتش ایالات‌متحده، به نیروهای امریکایی هشدار داده بود که شمارش معکوس برای پس گرفتن حق حاکمیت عراق آغاز شده است.

روزنامه اسرائیلی سپس در معرفی نُجَباء اضافه می‌کند: این گروه با حضور نیروهای خارجی در عراق مخالف است و آنان را "اشغالگر" می‌داند. ضمنا بر این باور است که ایران، حزب‌الله لبنان، حوثی‌های یمن (انصارالله) و الحشد الشعبی عراق در کنار یکدیگر تشکیل‌دهنده "امپراتوری مقاومت" هستند که با امریکا مقابله می‌کنند.

گزارش‌نویس جروزالم پست با تشبیه ادبیات مسؤولان ارشد نُجَباء به مواضع فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و سیدحسن نصرالله، می‌افزاید: تندتر شدن لحن تهدیدهای نُجَباء در هفته اخیر و تصریح به تلافی خون‌های ریخته شده در فرودگاه بغداد ـ که به ترور [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی اشاره دارد ـ نشان می‌دهد آن‌ها برای هدف قرار دادن نیروهای امریکایی تصمیم خود را گرفته‌اند.

این روزنامه صهیونیستی ضمن تأکید برهمکاری نزدیک نُجَباء با جمهوری اسلامی ایران، یادآور شده است: امریکا به‌دلیل همین نزدیکی و ایفای نقش مستقیم در عراق و سوریه، آن‌ها را در لیست تحریم قرار داده است. پنتاگون رهبر این جنبش را از اصلی‌ترین مهره‌های ایران می‌داند و وی را به‌مثابه یک تهدید خطرناک علیه ایالات‌متحده، تحت رصد و پیگرد قرار داده است.

«سِث جی فرانتزمن» در پایان گزارش خود پیش‌بینی کرده است: با مرور پیشینه نُجَباء و مواضع رهبرانش نتیجه می‌گیریم که در هرگونه اقدام بعدی ایران علیه امریکا، این جنبش نیز سهیم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    6 0
    خوب اقدام کنید دیگه خسته شدیم کی میخوایید انتقام سردار و ابو مهدی رو بگیرید؟؟ والله که با حرف و دیپلماسی امریکا بیرون برو نیست ! اینقدر به این گرگ وقت ندید که باعث تجزیه عراق بشه
  • کیانا IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    5 0
    امریکا با توسل به زور و حمله و کشتار وارد این منطقه شده که برای همیشه بمونه ، بنابراین با تهدید و تعارف از اینجا بیرون نمیره ، بلکه باید با حمله و کشتار از این منطقه اخراج بشه !
  • محمدکوثری IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم،بسم الله القاسم الجبارین،السلام علیک یا ابا عبداله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس