نشست مطبوعاتی «شیخ اکرم الکعبی» آغاز شد

«شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در نشست مطبوعاتی، اظهار داشت که حاج قاسم بارها اعلام کرد که آرزوی شهادت در سرزمین عراق را دارد.

به گزارش مشرق، نشست مطبوعاتی «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

الکعبی؛ خون‌خواه ژنرال سلیمانی است

وی در این نشست با اشاره به اقدامات آمریکا اظهار داشت: آمریکا عامل بحران اقتصادی عراق است. واشنگتن ثروت‌های نفتی و طبیعی عراق را غارت می‌کند.

شیخ اکرم الکعبی افزود: آمریکا و عربستان عامل آشوب‌ها در عراق هستند و بر مطالبات مردمی موج سواری می‌کنند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم بارها اعلام کرد که آرزوی شهادت در سرزمین عراق را دارد و در نهایت به آرزویش رسید و توسط شرورترین دست‌ها به شهادت رسید.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: خواستار اجرای سریع مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج آمریکایی‌ها هستیم. آمریکایی‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند و اگر از خاک عراق خارج نشوند مقاومت با ورود به میدان به حضور آنها در عراق پایان می‌دهد. اگر مقاومت با تمام قدرت وارد میدان بشود زمین در زیر پای نظامیان آمریکایی به لرزه درخواهد آمد. نظامیان آمریکایی اگر از خاک عراق خارج نشوند، مقاومت آن ضربه نهایی و بزرگ را به آنها وارد می‌کند.

شیخ اکرم الکعبی خاطرنشان کرد: سفارت آمریکا در بغداد پادگان نظامی و مرکز فتنه افکنی و توطئه چینی است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    در هر سرزمینی که سفارت خانه آمریکایی ها باشد در آن ملک همیشه در گیری و نزاع وجود دارد چون اساس حکومت ونظام آمریکایی ها بر جنگ خونریزی چپاول و غارت وزور گویی بنا شده و دوام نظام خود را بر غارت و چپاول ملتهای جهان می‌بیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس