کد خبر 1042443
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
گانتز

رئیس حزب آبی‌وسفید در رژیم صهیونیستی تهدید اگر در انتخابات سراسری پیش‌رو به عنوان نخست‌وزیر این رژیم برگزیده شود، با اقدام نظامی قضیه حماس و غزه را فیصله می‌دهد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» ئیس حزب آبی‌وسفید در رژیم صهیونیستی نیز بعد از نخست‌وزیر این رژیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و نوار غزه را به اقدام نظامی تهدید کرد.

گانتز ضمن انتقاد از نبود اختیارات کافی برای مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، در صفحه توئیتر خود نوشت: «حماس می‌بیند که چگونه وزیر [جنگ] به عنوان یک مأمور سیاسی منصوب شده و سپس به سراغ مردم ساکن اطراف [غزه] رفته و به آنها وعده‌های دروغین می‌دهد».

بیشتر بخوانید:

حماس تلفن صدها سرباز صهیونیست را هک کرد

چراغ سبز عربستان برای اجرای «توطئه قرن»

وی با بیان اینکه مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی به صورت مؤثر با حماس مقابله نمی‌کنند، اظهار داشت: «اگر به عنوان نخست‌وزیر این رژیم انتخاب شوم، بازی‌های سیاسی و لفاظی‌ها درباره غزه را پایان داده و مسئولیت‌پذیر خواهم بود».

گانتز که چند ماه پیش مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی شده بود اما در این امر ناکام ماند، تهدید کرد: «اقداماتی را برای بازگرداندن [صهیونیست‌های مفقود در غزه] انجام می‌دهم یا با اقدام نظامی حماس را شکست خواهیم داد».

رئیس حزب آبی‌وسفید همچنین در توئیت دیگری با بیان اینکه حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، هنوز انتخابات سراسری سوم در یک سال اخیر برگزار نشده به فکر انتخابات چهارم هستند، نوشت: «لیکود با نتانیاهو به هیچ کابینه‌ای نخواهد رسید. اگر آبی‌وسفید پیروز انتخابات شود، کابینه را بدون ائتلاف راست تشکیل می‌دهد... یا آبی‌وسفید از صندوق رأی [پیروز] بیرون می‌آید یا انتخابات چهارم برگزار خواهد شد».

نتانیاهو چندی پیش با تهدید حماس به واکنشی سخت و غافلگیرکننده، خواستار متوقف شدن عملیات‌های راکتی و ارسال بادکنک‌های آتش‌زا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    1 8
    مثل این ۴۰سال که سیلی خوردبد،حالا دیگه تایک قدمی نابودی ومحو هستید
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 2
    حالا بعد از شهادت حاج قاسم هار شده اید؟! حاج قاسم شهید شد ولی خدای حاج قاسم هست و صدها هزار رهرو راه او... بجنگ تا بمیری!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس