کد خبر 1041375
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
لیست نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بناب اعلام شد

فرمانداری بناب اسامی نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بناب را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، امین رفیعی افراد تأیید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: پرویز آبک، جواد اکبری، ضیاءالله اعزازی، محمد باقری بنابی، نادر اختگان، علی دادمهر و فتحعلی خان محمدپور کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این شهرستان هستند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب همچنین اظهار داشت: فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای تأیید شده از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ بهمن جاری آغاز و ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه اول اسفند ماه و ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی پایان می‌یابد.

رفیعی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات ۱۱۲ صندوق اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی بناب آماده شده است و همه آنها مجهز به دستگاه احراز هویت الکترونیکی هستند.

وی اضافه کرد: در راستای برقراری امنیت و حفظ و حراست از انتخابات و برگزاری این رویداد مهم سیاسی در این شهرستان قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در فرمانداری تشکیل شده است که تمامی اعمال و رفتارهای انتخاباتی در این قرارگاه بررسی و با تخلفات انتخاباتی مانند خرید و فروش احتمالی رأی طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار بناب یادآور شد: روز دوم اسفند ماه ۴ قرارگاه اطلاعاتی که تلفیقی از نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و برگزارکنندگان انتخابات هستند، در سطح شهرستان بصورت سیار کار بررسی و نظارت بر انتخابات را انجام خواهند داد.

به گفته رفیعی، در روز رأی گیری تمامی مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان تحت کنترل هستند و با اتوبوس‌ها و وسائط نقلیه عمومی که بدون دفترچه مسافر تردد کنند، برخورد خواهد شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود و حوزه انتخابیه بناب شامل شهرستان بناب و شهر خوشه مهر با جمعیتی نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس