۱۲ داوطلب انتخابات مجلس در شیروان تایید صلاحیت شدند

فرماندار شیروان گفت: از مجموع ۲۶ داوطلبی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده بودند، ۱۲ نفر تایید صلاحیت شده‌ و ۲ نفر نیز به این شهرستان تغییر حوزه دادند.

به گزارش مشرق، امین رضا مرآتی اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس در این شهرستان ۲ نفر از نامزدی انصراف داده، ۱۲ نفر رد صلاحیت شده و ۱۲ نفر نیز تایید شدند که با احتساب ۲ نامزد انتقالی تغییر حوزه داده به این شهرستان، شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده شیروان به ۱۴ نفر رسیده است.

وی گفت: علاوه بر ۲ نامزدی که از دیگر استان ها به این شهرستان تغییر حوزه انتخابیه داده و درخواست آنان مورد تایید هیات های اجرایی و نظارت قرار گرفته، یک درخواست دیگر برای تغییر حوزه انتخاباتی به این شهرستان رسیده که اکنون در انتظار اعلام نظر هیات نظارت دراین خصوص هستیم.

وی اسامی تایید صلاحیت شدگان نهایی شهرستان شیروان را به این شرح اعلام کرد:

 ۱- حسن صابری

 ۲- محمد صانعی

 ۳- فریمان ابراهیم زاده

 ۴- قربانعلی اسدی

 ۵-  محمد برزویان شیروان

 ۶-  مهستی بیچرانلو

 ۷-  علی جدی

 ۸ – ابوالفضل جعفرزاده باغان

 ۹- زهرا جوادی

 ۱۰- یلدا سخن لطیف

 ۱۱- صفرعلی شعبانیان

۱۲ – اصغر قوینانلویی سفلی سرخ زو

 ۱۳-  محمد محمدزاده قانعی

 ۱۴ – ادریس مخبری گلیان

فرماندار شیروان با بیان اینکه ۱۱۵ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط اخذ رای هستند، افزود: ۱۴۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده‌ که از این تعداد ۸۰ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار خواهد بود.

مرآتی افزود: سه هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه های اجرایی، نظارت، نظامی و انتظامی برای همکاری در برگزاری این انتخابات سازماندهی شده اند.

 شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس