کد خبر 1039319
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

شاید بارها شنیده باشید که یک مقاله ISI علیرغم کیفیت بالایی که از لحاظ علمی داشته است اما مورد قبول واقع نشده و اصطلاحا ریجکت شده است. تا چه اندازه با استانداردهای لازم برای قبول یک مقاله علمی و ادبی از سوی مجله‌ها و سایت‌های معتبر بین‌المللی آگاهی دارید؟ آیا می‌دانید اصول نگارش و قوائد دستوری یکی از الزامات و استانداردهای لازم جهت پذیرش مقاله است و عدم رعایت آن از سوی نگارنده دلیل عمده رد شدن اکثر مقالات علمی در منابع معتبر  بین‌المللی است؟ تنها راه چاره در این زمینه ویرایش متن انگلیسی توسط یک فرد بومی انگلیسی زبان و آشنا به نکات دستوری و گرامری در این زمینه است.

ویرایش متن انگلیسی بصورت نیتیو

زمانی که یک فرد غیر انگلیسی زبان اقدام به نگارش متن یا مقاله‌ای به زبان انگلیسی می‌کند غالبا از ترجمه لغت به لغت بهره می‌گیرد، این امر سبب می شود تا متن ارائه شده برای یک انگلیسی زبان بومی کمی نامفهوم باشد، از طرفی تسلط به نکات گرامری و دستوری زبان انگلیسی در حد بومی یک امر کاملا تخصصی است که ممکن است هر فردی به آن مسلط نباشد بنابراین بهتر است قبل از ارسال متون انگلیسی برای مراجع بین المللی چاپ و انتشار مقالات علمی، یک فرد انگلیسی زبان نیتیو، مقاله را مورد بازبینی قرار داده و آن را ویرایش کند، این ویرایش باید در سطحی باشد که جملات متن برای یک انگلیسی زبان نیتیو کاملا مفهوم و روان باشد. به این نوع از ویرایش متن، "ویرایش نیتیو" گفته می‌شود.

از جمله نکات دیگری که در این نوع ویرایش متن انگلیسی مورد توجه است، ویرایش پاراگراف‌بندی‌ها، قالب نوشتار، غلط‌های املایی، فونت نوشته و ... است.

این کار یک امر کاملا تخصصی است و شرکت‌هایی اقدام به ارائه خدمات در زمینه ویرایش متون انگلیسی و مقالات از نوع نیتیو می‌کنند که یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در این عرصه لینگالاین است که با ارائه خدمات با کیفیت و دقیق در این زمینه پیشگام و منحصر به فرد عمل کرده است. یکی از خدماتی که لینگالاین به کاربران ارائه می کند ویرایش نیتیو مقالات علمی است. شاید برایتان سوال باشد چه ویژگی‌هایی خدمات این مجموعه را از رقبا متمایز می‌سازد. پاسخ شما در ادامه این مطلب است.

ویژگی‌های منحصر به فرد لینگالاین در ویرایش متون انگلیسی

1. ویرایش متون و مقالات انگلیسی توسط دو ویراستار نیتیو هم رشته: این امر سبب می شود امکان بروز خطا و اشتباه در زمینه ویرایش به صفر برسد و هیچ نکته منفی از چشم این افراد که برای مقاله شما انتخاب شده‌اند پنهان نماند که نتیجه آن کیفیتی بی‌نظیر از یک مقاله انگلیسی است که برای افراد بومی کشورهای انگلیسی زبان کاملا قابل فهم و روان است و این خود یکی از اصلی‌ترین شروط پذیرش مقاله شما است.

2. ارائه گواهی بین‌المللی ویرایش توسط شرکت همکار در انگلیس: این گواهی‌نامه به عنوان امتیازی مثبت برای پذیرش مقاله شما از سوی سایت یا مجله هدف محسوب می‌شود و قابلیت استعلام دارد که خیال شما را از بابت تضمین کیفیت کار راحت کرده و با آسودگی خاطر می‌توانید مقاله خود را برای مجله مورد نظر خود ارسال کنید.

3. گارانتی تضمین کیفیت : لینگالاین با ارائه خدمات رایگان در زمینه ادیت مقالات انگلیسی تا زمان پذیرش مقاله توسط موسسه هدف، کیفیت ویرایش خود را در این زمینه تضمین می‌کند، در نتیجه تا زمان تاییدیه مجله مورد نظر در کنار شما خواهد بود و کار شما را پیش خواهد برد.

4. حفظ امنیت مقاله : یکی از نکات بسیار مهم برای لینگالاین امانت‌داری است. می‌توان گفت خط قرمز این مجموعه این مورد است و برای بهترین بودن در این زمینه بسیار تلاش شده است، گفتنی است جهت حفظ امنیت مقالات بلافاصله بعد از اتمام سفارش فایل مقاله به طور کلی حذف خواهد شد.

5. بازبینی مجدد : پس انجام ویراستاری نیتیو، متن کامل مقاله مجددا بازبینی شده تا حتی یک ایراد هم در متن باقی نمانده باشد و این حساسیت کیفی این مجموعه را تضمین می‌کند.

6. امکان تعامل با ویراستار : در تمام مدت پروسه انجام ویرایش ارتباط کامل بین مشتری و ویراستار برقرار است تا بتوان ویرایش متون انگلیسی را بر اساس سلیقه مشتری و حذف و اضافه کردن جملات مطابق خواسته وی پیش برد.

7. مسئولیت پذیری و برنامه ریزی دقیق برای تحویل فوری و به موقع مقالات عملی ویرایش شده یکی از مهمترین ویژگی‌های لینگالاین است که بسیار هم به آن پایبند هستند.

8. ارائه فایل مقایسه قبل و بعد به منظور بررسی جملات ویرایش شده توسط ویراستار نیتیو

9. امکان ویراستاری با دو زبان بریتیش و امریکن، متناسب با درخواست مشتری این امکان را فراهم می‌کند تا جزئیات استانداردهای لازم جهت ارائه مقاله به موسسه هدف رعایت شود و این نکته‌ای است که بسیار حائز اهمیت است.

10. قیمت رقابتی و عادلانه گروه لینگالاین یکی از نکات برجسته این گروه در مقایسه با رقبا است، ارائه  کیفیت بالا با قیمت مناسب پل ارتباطی آنها و مشتریان در لینگالاین است.

بررسی سرقت ادبی مقالات

یکی دیگر از عواملی که باعث ریجکت شدن مقالات ISI می‌شود سرقت ادبی است. استفاده منابع و جملات بدون رعایت استانداردها باعث می‌شود مقاله ارسالی شما مورد قبول واقع نشود، این مسئله ممکن است در صورت عدم آگاهی شما و سهوا رخ دهد، برای جلوگیری از این اتفاق نیز در لینگالاین با استفاده از نرم افزار بررسی سرقت ادبی می‌توانید از این رخداد پیشگیری کنید.

بررسی سرقت ادبی با ithenticate  به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت سطر به سطر به بررسی مقاله پرداخته و نتیجه به صورت یک فایل PDF شامل فهرست منابع استفاده شده و سطرهایی که سرقت ادبی در آنها صورت گرفته است به صورت هایلایت شده برایتان ارسال شود. این امکان شما را قادر می سازد تا بتوانید سطرهای مشخص شده را ویرایش کنید و در نهایت متن دقیقی را برای موسسه هدف ارسال کنید.

بعد از انجام بررسی فایل مقاله شما به طور کامل از روی سرور پاک خواهد شد و امنیت در این زمینه برای مشتری فراهم شده است، بنابراین با خیال آسوده می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، مقاله انگلیسی خود را از نظر سرقت ادبی با دقت بالا بررسی کنید.

گروه تخصصی ویرایش متون و مقالات نیتیو لینگالاین، آماده است تا با کیفیت‌ترین ویراستاری متن و مقاله را در استاندارد بالا، با هزینه‌ای مقرون به صرفه به مشتریان ارائه نماید، ضامن کیفیت لینگالاین تعداد مقالاتی است که توسط ویراستاران این مجموعه به صورت نیتیو ویرایش شده و در مجلات بین‌المللی به چاپ رسیده است.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس