کد خبر 1038526
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
قائدی

واسطه‌های قطری دنبال آن هستند تا پای قائدی را به لیگ ستارگان باز کنند و هیچ بعید نیست که با یک پیشنهاد خوب او را وسوسه کنند.

به گزارش مشرق، بدون شک مهدی قائدی بهترین بازیکن این فصل استقلال است. مهاجم جوانی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تا اینجای کار ۱۱ گل زده و چند گل هم ساخته است. قطعاً ماندن مهدی و حفظ آمادگی او باعث خواهد شد تا استقلالی‌ها شرایط خوبی در ادامه کار داشته باشند ولی...

بیشتر بخوانید:

واکنش قائدی به لقبی که مجیدی به او داد

در باشگاه استقلال شایعه عجیبی شنیدیم مبنی بر آنکه واسطه‌های قطری دنبال آن هستند تا پای قائدی را به لیگ ستارگان باز کنند و هیچ بعید نیست که با یک پیشنهاد خوب او را وسوسه کنند. البته هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده، ولی الان یکی، دو روزی است که شایعه‌اش در باشگاه شنیده می‌شود. یکی از مدیران استقلال در واکنش به این شایعه گفت: ما هیچ درخواست رسمی برای جذب مهدی نداشته‌ایم، ولی حتی اگر چنین مسئله‌ای مطرح شده باشد، باز هم در اصل موضوع تفاوتی نمی‌کند، چون اولاً مهدی قائدی را تحت هیچ شرایطی تا پایان فصل به هیچ تیم دیگری نمی‌دهیم و در ثانی، اگر هم روزی قرار بر ترانسفر مهاجم‌مان باشد، او را به تیم‌های قطری نمی‌دهیم بلکه زمینه برای حضورش در اروپا را فراهم خواهیم کرد، چون آینده این بچه برای‌مان فوق‌العاده اهمیت دارد و نمی‌خواهیم بی‌جهت به خاطر پول کشورهای عربی این استعداد را خراب کنیم.

گفتنی است چندی قبل شایعه شده بود یک تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس دنبال قائدی است، ولی قضیه اصلاً با قوانین جذب بازیکنان آسیایی در این لیگ مطابقت نداشت و به‌جایی نرسید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس