روزنامه های اصلاح طلب 13 بهمن

«غلامحسین کرباسچی» از فعالین اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت:«عده‌ای به اسم انقلابیگری همه ضعف‌ها و مشکلات را محصول انتخاب مردم می‌دانند».

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** شهادت سردار سلیمانی نمی تواند مانع مذاکره با آمریکا شود

«آذر منصوری» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در یادداشتی در روزنامه اعتماد با اشاره به اظهارنظر «محمد جواد ظریف» با نشریه آلمانی‌زبان «اشپیگل» درباره سرانجام رابطه ایران و امریکا پس از ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به‌ویژه اینکه او احتمال مذاکره با امریکا را رد نکرد، نوشت:«در شرایط فعلی کشور منافع ملی و موج مخالفت‌ها با ایران ایجاب می‌کند که از همه ظرفیت‌های دیپلماسی برای مقابله با این تهدیدها استفاده شود».

منصوری در ادامه نوشت:«از قضا یا مخالفان ظریف خود را به تغافل می‌زنند یا دانسته اینچنین با او مخالفت می‌کنند. درصورتی که آنها بیشتر از این واقعیت آگاه هستند که طبیعتا دیپلماسی در سطح مجامع بین‌المللی و هر نوع مراوده و گفت‌وگویی بدون اذن رهبری امکان‌پذیر نیست و مجموعه تعاملاتی که در سطوح مختلف انجام می‌شود با هماهنگی رهبری است».

اصلاح طلبان مدعی هستند که حتی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز نباید مانع مذاکره با آمریکا شود. این طیف مدعی است که منافع ملی از هر چیزی بالاتر است؛اما خانم منصوری و همقطاران وی به این سوال پاسخ نمی دهند که مذاکره با آمریکا چه نسبتی با منافع ملی دارد؟!

دولت تروریست،غارتگر و سلطه گر آمریکا، در اقدامی رذیلانه، یکی از فرماندهان نظامی ایران را به شهادت رسانده است. حال سوال این است که آیا قاتلین سردار سلیمانی، صلاحیت مذاکره و توافق دارند؟!

البته پاگذاشتن بر خون سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی از سوی طیف تندروی اصلاح طلب اصلا عجیب نیست. این طیف پیش از این به شهدای مدافع حرم، شهدای غواص، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شهدای حافظ امنیت در مبارزه با گروهک های تکفیری تروریستی در جنوب شرق و جنوب غرب کشور و...بی حرمتی و جسارت کرده بود.

مذاکره از نگاه مقامات آمریکایی به هیچ عنوان به معنای داد و ستد و معامله نیست، بلکه صرفا ابزاری برای از کار انداختن مولفه های قدرت طرف مقابل است. نمونه آشکار این رفتار سلطه گرانه در برجام مشاهده شد. توافقی که به تاکید مقامات دولت و اصلاح طلبان قرار بود عامل لغو یکباره تحریم ها و گشایش اقتصادی برای عموم مردم باشد، اما در نهایت و همانطور که منتقدان به درستی اشاره کرده بودند، موجب شد تا «هسته ای برود، اما تحریم ها بماند».

هدف اصلی فعالین اصلاح طلب و برخی دولتمردان از القای این دروغ که «اظهارات مقامات دولت، حرف نظام و رهبری است»، این است که هم دهان منتقدان دولت را ببندند و هم از پذیرش مسئولیت اظهارات و اقدامات خود شانه خالی کنند.

** نماینده حاضر در سلفی حقارت:فراکسیون امید موفق بود

«علیرضا رحیمی» عضو فراکسیون امید و از نمایندگان حاضر در سلفی حقارت در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«کارنامه فراکسیون امید مشخص می‌کند اصلاح‌طلبان مجلس دهم چه میزان موفق بوده‌اند. در شرایطی که وضعیت کشور مساعد نیست و از هر سو فشار تحریم‌ها وجود دارد و دولت هم تمام تلاش خود را به کار گرفته اقتصاد و معیشت مردم تقویت شود، باید از دولت حمایت کنیم و مجلس در دوره بعدی هم باید در این راستا حرکت کند و از دولت حمایت لازم را به عمل آورد.

رحیمی در ادامه گفت:«مجلس باید در اجرای تکالیف خود که بهبود وضعیت اقتصادی و فراهم کردن بسترهای آن است پیش برود و طبیعتا کارشکنی‌هایی که منجر به تخریب دولت شود به نفع مردم و کشور نیست و آثار منفی در کل کشور دارد.اکثریت مجلس با هر دیدگاهی باید به این واقعیت برسند که تخریب دولت در وضع فعلی نتیجه‌ای ندارد و باید دولت را حمایت کنیم تا بتوان نسبت به بهبود وضع اقتصادی کشور امیدوار بود».

برخلاف ادعای این نماینده اصلاح طلب، کارنامه فراکسیون امید به هیچ عنوان قابل دفاع نیست. به همین دلیل است که در هفته های اخیر، هجمه سنگین به شورای نگهبان و بزرگنمایی درباره ردصلاحیت ها به عنوان پوششی برای دیده نشدن کارنامه لیست امید در مجلس دهم از سوی لیدرهای اصلاحات تعیین شده است.

یکی از تأسف برانگیزترین بخش های کارنامه لیست امید در مجلس دهم، اتفاقی بود که به «سلفی حقارت» مشهور شد. در مرداد ۹۶، تلاش‌های حقارت آمیز تعدادی از نمایندگان مجلس- که اکثریت مطلق آنان عضو لیست امید بودند- برای گرفتن عکس یادگاری با «فدریکا موگرینی» مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا با واکنش بسیار منفی از سوی افکار عمومی مواجه شد.

سلفی حقارت، اروپاگردی، تشکیل کمیته رفع حصر، طرح دوفوریتی برای بستن دهان مردم، کاسب کاری در ماجرای سهمیه بندی بنزین، سیاه نمایی و تشویق مردم به آشوب و اغتشاش، پرونده قتل میترا استاد-همسر دوم محمد علی نجفی- و مردودی در دفاع از حقوق زنان و...تنها بخشی از کارنامه غیرقابل دفاع فراکسیون امید در مجلس دهم است.

یکی از وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نظارت بر عملکرد دولت است. به عبارت دیگر، مجلس، ریل گذار حرکت دولت است. اما امثال آقای رحیمی، شأن نمایندگان مجلس را در حد «وکیل الدوله» تنزل می دهند.

** کرباسچی: عده‌ای به اسم انقلابیگری همه ضعف‌ها و مشکلات را محصول انتخاب مردم می‌دانند

«غلامحسین کرباسچی» از فعالین اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت:«عده‌ای به اسم انقلابیگری همه ضعف‌ها و مشکلات را محصول انتخاب مردم می‌دانند و از تریبون‌های رسمی تصریح و تبلیغ می‌کنند برای اینکه بگویند اینها را درست انتخاب نکرده‌اند و باید ما را انتخاب می‌کردند که همه چیز گل و بلبل می‌شد».

کرباسچی- مهر ۹۸- در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب اعتماد گفته بود:«به نظر من مشکل دولت دوم روحانی، بیش از آنکه به عوامل خارجی و آمدن ترامپ یا مسائل داخلی بیرون دولت و کارشکنی‌های مخالفان داخلی نسبتی داشته باشد، به خود این دولت و عملکردش در این دوره، یعنی از فردای انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ مربوط است؛ چنان‌ که در دولت دوم روحانی از انتخاب نیروها تا انتخاب سیاست‌ها خود، رویکردهایی پیش گرفته شد که مسبب وضعیت امروز است».

وی در ادامه گفته بود:«بحران مدیریت مدیران ناکارآمد در دولت اول آقای روحانی در دولت دوم نیز نمایان شد و مشکلات امروز را به وجود آورد».

گویا آقای کرباسچی دچار فراموشی شده است و اظهاراتی که ۴ ماه قبل درباره دولت بیان کرده بود، به یاد نمی آورد.

اینکه مردم چه کسی را برای نمانیدگی مجلس و یا ریاست جمهوری انتخاب کنند، نقش تعیین کننده و بزرگی در ایجاد و یا ممانعت از ایجاد مشکلات و ضعف ها دارد. باید درست انتخاب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    مرگ بر سازشکار
    • نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      ما با آمریکا مذکره میکنیم . چه بخواید و چه نخواید . دست کلید درب پایگاه های موشکی رو هم بذارید رو میز و برید .
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      61 42
      خانم منصوری ، برای صرفه جویی در وقت همه ، همان جوابهای مردم به آقای ظریف نثار شما .
    • آریایی اصیل IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      28 95
      ترامپ خیر و صلاح مردم ایران رو میخواد
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      26 20
      امریکا در فشار تحریم به ایران هرگز موفق نخواهد شد امریکا مجبور به مزاکره میشه.
    • SE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      52 23
      ملت بزگ و غیور ایران خواسته خود انتقام را چند ده میلیونی فریاد زدند و اصحالات هم هیچ غلطی نمیتواند بکند. این شمایید که مانند جوجه اردک زشت باید بروید نزد ارباب و دم تکان بدهید
    • سید IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      45 35
      به 14:06 و 14:18، برای غرب زدگان مستراح شوی چشم آبی ها، اکنون یعنی تا پیش از انتخابات و عیان شدن تنفر ملت از ایشان، بهترین زمان و فرصت برای گریختن به اسم پناهندگی به غرب است!
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      34 17
      جنتلمن های پشت میز مذاکره،همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند
    • کارشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      24 5
      دستور مذاکره از بالاست مرگ بر امریکا خوراک شما هاست
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      17 17
      مذاکره = خلع سلاح موشکی = تهدید و جنگ نظامی
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      13 12
      14:06 و 14:18 برای حماقت و حقارتتون واقعا ادم متاسف میشه خواستم جواب دندان شکنی بهتون بدم دلم سوخت دیدم بااین سطح فکر فقط محتاج ترحمید جماعت بدبخت و حقیری که محتاج 1لبخند امریکان خوشم میاد اونم هی راه به راه میزنه تو دهنتون خخخخخخخخخ
  • پری مجرد48ساله IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    37 28
    مشرق خیلی خری چرا کامنتم منتشر نشد اشکالش چی بود من که حرف منطقي زدم
    • پری مجرد48ساله IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      21 21
      مشرق چرا توهین ها و فحش های من رو تایید میکنی ولی نظرات وزین و مستدل و متقن من رو منتشر میکنی این کار شما ترور شخصیت من است فأین تذهبون؟؟؟!
    • اقدس مجرد78ساله IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      14 27
      چون دیگه خیلی ترشیدی نظرتو منتشر نمیکنه.
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      11 9
      آره اما خب نباید فحش داد دیگه.. منم می دونم گاهی به این جریان نفاق هیچی جز فحش و بد و بیراه نمی شه گفت چون ارزش تحلیل ندارن، اما خب
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    43 10
    هم دولت وهم مجلس در این دوره ناکارامد ترین بودند ..ومردم در این دوره فقط شاهد نتا کارامدی
  • 313 IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    28 35
    مذاکره اصلا سازش به هیچ عنوان تابع مقام معظم رهبری
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      20 11
      نه سازش، نه تسلیم،نبرد با آمریکا
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    32 35
    رهبری گفت برید هسته ای رو بتن کنین؟ رهبری گفت مذاکره با امریکا..؟ مگه تو همین نماز جمعه نگفتن، مذاکره با آمریکا نه؟ بی شرف بی غیرت برای چی دروغ می گی؟ نمی گی یه وقتی یه جایی با هم رو به رو می شیم.. فک کردی یه چیزی می گی یه چیزی می نویسی تو فلان صفحه مجازی و فلان روزنامه و تموم؟ نه به انقلاب و ساختار نظام که دارین به ایران ضربه می زنین، می خورین، بد هم می خورین، یه جوری که دیگه تا ابد بلند نمی شین. قول می دم.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    27 13
    همان عکس رحیمی ذوق زده با موگرینی را می گذاشتید میزان موفقیتشان معلوم میشد .
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      26 6
      سلفی حقارت،غرور ملی ایرانیان رو خدشه دار کرد
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    34 27
    آقای کرباسچی ، مردم کور نیستند .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    31 14
    جان رهبری در خطر است. وقتی ضعیفه اصلاح طلب می گوید حتی در صورت حادثه ای بدتر از شهادت سردار سلیمانی هم باید با آمریکا مذاکره کنیم معنی حرفش مشخص است
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    28 16
    سلفی گیران مجلس با خانم موگرینی با تحقبر خودشان و ملت ، نامشان را در تاریخ و حافظه ملت ثبت کردند.
  • صادق IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    21 16
    خانم منصوری شما بیجا میکنید شما هم لنگه خانم ابتکار هستید که رفتند آن تعهد اف ای تیغ را امضا کرد بدون آنکه توجه به عواقب آن کند یا کاهش صنایع که تولید بخار میکنند و با آن کلی ضرر به مملکت وارد نمود البته هیچ بعید نیست ایشان یا امثال ایشان سربازان نامرئی دشمن در این مملکت هستند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    19 7
    آقای کرباسچی ، مردم اگر به شما رای دادند به نیت بهتر شدن اوضاع بود ولی متاسفانه فقط از این موقعیت سوءاستفاده شد که شورای نگهبان هم این فساد نمایندگان را اعلام کرد .
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    33 26
    شهادت سردار سلیمانی دومینوی شکست همه جانبه امریکا در جهان را بوجود آورده شما اصلاح طلبان منتظر مذاکره با این کشور شکست خورده نباشید
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      17 3
      انشاالله به برکت خون حاج قاسم سلیمانی، آمریکای جنایتکار برای همیشه از منطقه غرب آسیا خواهد رفت
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    22 16
    استاد یک دانشگاه آمریکایی گفت، اروپا شجاعت مقابله با آمریکا را ندارد و اگر توافقی جدید با ایران به ثمر برسد، هیچ تضمینی برای پایبندی غربی ها وجود ندارد.  «مهران کامروا» رئیس مرکز مطالعات بین‌المللی و منطقه‌ای دانشگاه جرج تاون شعبه قطر گفت، فشارهای واشنگتن دلیل اصلی فعال شدن مکانیسم حل‌وفصل اختلافات است و اروپا شجاعت مقابله با آمریکا را ندارد. وقتی اندیشمندان و متفکران غربی به صراحت میگویند امریکا قابل اطمینان نیست واقعا به عقل اصلاح طلب ها باید شک کرد که این حضرات یا نمیفهمند یا اینکه خائن به منافع ملی ایران میباشند در هر دو صورت باید از گردونه تصمیم گیری کنار بروند با منافع ملی که نباید لجبازی کرد فقط بخاطر حریف کشی ... این بدبخت های مفلوک تمام افتخاراتشان این است که صریحا اقرار میکنند حتی برجام را نخوانده ظرف بیست دقیقه در مجلس شورای اسلامی تصویب کردند و کشور را در شرایط خطرناک قرار دادند انهم بخاطر لجبازی با جریان مقابل ...
  • ناشناس IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    18 6
    مردم که میتوانند مانع مذاکره با آمریکا ودر نتیجه مستعمره شدن خودشان شوند.پس اصلاح طلبهایی که یک فرقون بیشتر نیستید از خواست مردم تبعیت کنید. مردم خواسته خودشان را در تشییع جنازه شهید سلیمانی و در نماز جمعه آقا بیان کردند. لطفا به مردم بپیوندید.
  • NZ ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    18 3
    دقت بفرمایید وقتی جریان خاص از منافع ملی صحبت می کنند نباید شک کنیم که آنها واقعا در راستای منافع ملی حرکت می کنند فقط تنها ایرادش اینست که این منافع ملی مورد نظرشان منافع لندن و واشنگتن است از اینرو آنها اصرار دارند که این نوع رویکرد صرفا تفاوت سلیقه است!!! پاگذاشتن بر خون سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی هم از نگاه این جماعت اصلا خاصیت دارد وقتی منتج به لبخند دل دلبر چشم آبی می شود!!! اصلا همه فدای دل دلبر چشم آبی!!! از این جریان خاص بی غیرت تر, بی رگ تر, حقیرتر و فاسد تر تاریخ ایران به خود ندیده! اگر ایستادگی سلیمانی ها و حججی ها نبود این جریان در تسلیم سازی کشور روی شاه سلطان حسین صفوی را هم سپید سپید می کرد. لعنت تو روح شما خائنین.
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      12 2
      اصلاح طلبان، صدای آمریکا در ایران هستند.بلندگوهای ترامپ
  • یعقوب IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    20 17
    مذاکره تجاوز به ناموس بدتره چطور روتون میشه با حرف مذاکره بزنید فقط مقاومت یا جنگ تمام می ترسی از جنگ :))
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      6 0
      اشتباه منفی دادم
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    18 16
    هر اتفاقی بیافتد ماموریت اینها تسلیم کردن ایران به ملکه و بچه قلدرش آمریکاست قیامت هم بشه نتیجه گیری مذاکره با آمریکا دارند شب اول قبر هم منتظر آمریکا می مانند
  • یونس IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    7 2
    استاد یک دانشگاه آمریکایی گفت، اروپا شجاعت مقابله با آمریکا را ندارد و اگر توافقی جدید با ایران به ثمر برسد، هیچ تضمینی برای پایبندی غربی ها وجود ندارد. «مهران کامروا» رئیس مرکز مطالعات بین‌المللی و منطقه‌ای دانشگاه جرج تاون شعبه قطر گفت، فشارهای واشنگتن دلیل اصلی فعال شدن مکانیسم حل‌وفصل اختلافات است و اروپا شجاعت مقابله با آمریکا را ندارد. وقتی اندیشمندان و متفکران غربی به صراحت میگویند امریکا قابل اطمینان نیست واقعا به عقل اصلاح طلب ها باید شک کرد که این حضرات یا نمیفهمند یا اینکه خائن به منافع ملی ایران میباشند در هر دو صورت باید از گردونه تصمیم گیری کنار بروند با منافع ملی که نباید لجبازی کرد فقط بخاطر حریف کشی ...
  • ایرانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    10 10
    متاسفانه عده ای هر چی دلشون میخاد میگن. حرفایی می زنن که صددرصد مخالف نظر رهبری و اکثریت جامعه هست و این حرفا همون حرفای دشمنه که از حلقوم خودی میاد بیرون.کسی هم کاریشون نداره.اسمشم گذاشتن آزادی بیان!!!
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    16 32
    مرگ بر آمریکا
  • عباس IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    19 23
    مذاکره بهتر است ...سیاست دریای وسیعی هست ..سیاست اقتصاد یه کشور همیشه مرتبط به یک شخص نیست ..نزدیک به سی میلیون از جمعیت کشور دارند زجر میکشند....
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      14 14
      مخصوصا آنهایی که سفرهای خارجیشان به هاوایی کم شده!
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      10 1
      علی برکت ا... یک کلام از ننه عروس.. البانی چیکار میکنه
    • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      15 10
      ندیدین مقاومت موشکی با ترامپی که می خواست ۵۲ نقطه رو بزنه کاری کرد که دم از صلح و ... بزنه اما همین حرف آقای ظریف ترامپ رو حتی در استیضاح سر حال اورد و گفت نه مرسی این نشان می دهد که مذاکره غلط و خیانت است و مقاومت لازم تر از هر زمان و راه برون رفت از مشکلات است .
  • رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    12 33
    مثل تو حقته که داعش بریزه رو سرت و بعد الله و اعلم............
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 0
    اگه دموکرات ها برنده بشن(بعید میدونم) برجام توسط ایران امضا شده و در صورتی بخوان ادامه بدن باید حتما امتیاز کلفتی بگیرن که ایران راضی بشه...اما ایران به هیچ وجه برجام موشکی و منطقه ای رو اصلا و ابدا قبول کنه... بتن ریزی کردین قلب هسته ای رو ...حالا میخواید موشکمون هم بگیرید...
  • کارشناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 0
    خودشرو ترور میکردند شاید متنبه میشد. چه مڋاکره ای؟ وقتی سر یک موضوع مشخص مذاکره، بحث و توافق انجام شد نباید توافق با حضور یا نبود شخصی از بین بره. اون هم از طرف شخص قویتر. اینکه دیگه مذاکره نیست زور گویی و اضافه خواهی هست شما هم که ایادی کفار به نفع اولیا کفر هی حرافی کنید؟ مڋاکره مجدد بر سر موضوع توافق شده بلاهت بیش نیست. از کجا معلوم نفر بعدی سر موضوع دیگه باز توافق رو باطل و خواستار توافق بدتر و جدیدتری باشه تا کاملا ایران رو زمین گیر کنند. شما واقعا دنبال زمینگیر شدن ایران هستیذ؟
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    22 0
    جوانان کافیست برای درک شرایط آن زمان بدانند که مردم آن زمان از شدت مشکلات اقتصادی دسته دسته کمونیست می شدند. قبل از انقلاب قرار بود ایران به یک کشور نفتی مانند امارات و قطر تبدیل شود. فرش نفت به شش میلیون بشکه در روز رسیده بود و دیوانه وار صرف واردات تسلیحات می شد (دقیقا حکایت امروز عربستان و امارات گاوهای شیرده آمریکا) آنهم در شرایطی که ایران دشمن جدی نداشت و حتی با وجود این تسلیحات بحرین را شوهر داد رفت . کشور در بالاترین بی عدالتی بیشترین ضریب جینی بود و غذای عموم مردم اشکنه و کله جوش بود و آمار سواد زیر 50 درصد بود ( درحالی که در همان زمان در ترکیه و لیبی این آمار بین تا 65 تا 70 درصد بود). اما رسانه های حاکم و فیلمها و سینما و رسانه های خارجی همواره چهره ای مرفه از رو به ترقیات از ایران نشان می دادند دقیقا شبیه همین چهره ای که الان از عربستان و دوبی نشان می دهند و هرگز فقر مردمی که آن سوی برجها و هتلهای شیک زندگی می کنند را نشان نمی دهند. وجود چند منطقه مرفه شمالی تهران و تعدادی بلوار و حوض و مجسمه در کلانشهرها شده بود ویترین ایران و نقابی برای حقیقت وحشتناک افزایش انفجاری زاغه نشینی در اطراف در تهران بعد از انجام اصلاحات ارضی که به خالی شدن رستاها انجامید چرا که روستاییان زمینهای کوچک و غیر اقتصادی که صاحب شده بودند را فروختند و به شهر آمدند و البته نتیجه دیگر آن هم محتاج شدن ایران به واردات گسترده گندم و مواد غذایی بود. تنها رسانه و هفته نامه مخالف دولت هویدا یعنی نشریه توفیق به جرم انتقاد از دولت توقیف شد. حال جای تاسف و درد دارد که برخی جوانهای امروز خیال می کنند آن زمان ایران بهشت بوده و مردم از شدت شکم سیری انقلاب کرده اند.
  • ایرانی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 0
    تا بوده امثال سید ضیا الدین طباطبا ییها در ایران بوده،انسانهای خائن خود فروخته ی غربزده ای که صرفا منفعت طلب هستند و غرق در پول و شهوت و پوچی هستند،اینگونه افکار با انقلاب و آزادگی و عزت و سربلندی ایران و ایرانی بیگانه اند..جوابشان باشد با خداوند متعال که حافظ ایران سربلند است.
  • امیر IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    13 7
    بخدا مویی از سر رهبر کم شه دودمان آمریکا رو به باد میدیم.واسه سردار عین العسد رو زدیم اونجا کاخ سیاه باید شخم زده بشه
  • بنده خدا IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    7 10
    ببین خانم منصوری ... بچه ها وفامیلهای شماها همه دراروپا وامریکا مشغول هستند شما دلتان به حال خودتان میسوزه هرچی منافع ملی وجود داشته باشه،همشو شما یه جا میبلعید ا...
  • ali IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 0
    خانم آذر منصوری مثل اینکه فراموش کرده مشکل ایران مذاکره کردن یا مذاکره نکردن نیست از زمان اقای هاشمی ما دنبال مذاکره بوده ایم و حتی بیشتر تیم مذاکره کننده همینها بوده اند .منتها در زمان هیچ دولتی روی مذاکره مانو.ر ندادند تا ثمره اش ثابت بشه بعد دهن مردم را شیرین کنند اما متاسفانه دولت یازدهم نمیدونم چه فکری کرد که مذاکره را حلوا حلوا کرد و به مردم قول داد با انجام مذاکره کلیه مشکلات حل خواهد شد.اما نشد.خانم منصوری باید بدونه مذاکره با امریکا اگر جواب بده بخدا حتی روح سردار قاسمی هم خواهانه.اما نزدیک به سی و دو سه ساله در حال مذاکره هستیم که هفت ساله اشکارا و چراغ سبز داریم میریم جلو می بینیم که نتیجه ای نداده.اذر خانم مسئله اینه که مذاکره با امریکا خدا را شکر جواب نمیده تو و بقیه مسئولین و همه مردم باید دست به دست هم بدیم و یا علی بگیم و مشکلاتمون را حل کنیم .دیدیم که ترامپ هم چند روز پیش در توییتی به جواب ظریف گفت تحریمها را بر نمیدارم.والله نمیدونم باید چطور ما ایرانیها بدست امریکاییها و اروپاییها تحقیر بشیم تا متوجه بشیم مذاکره با امریکا فایده نداره.
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      0 8
      اخه شما عزتی نداری که بخوان شما رو تحقیر بکنن وقتی توی همین مملکت به هر نحوی تحقیر میشی ولی متوجه نیستی مثال : ماهانه یارانه میدن هرماه این 45 هزارتومن رو به روت میارن با این همه منابع غنی که خداوند داده
  • عباس NL ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 0
    واسه یک اصلاح طلب ناموس و وطن و وطن پرستی و استقلال و خودکفایی کلماتی بی معنی و چرته .فقط مدیریت ها دستشون باشه بچاپن و بخورن و بچه هاشون تو امریکا و اروپا تحصیل کنن همین کافیه .مردم هم یجوری زندگی میکنن و نونشونو در میارن
  • ناشناس IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    10 10
    افتضاح طلب هاخجالت بکشیدباکدوم کارنامه درخشانتان میخواهید ازملت ومملکت دفاع کنید جزوابستگی ووادادگی به غرب وعقب نگه داشتن مملکت بابا ازخودتان وعملکردتان خجالت بکشید ملت شما راتف کرده ونمی خواداز روبرید
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 9
    غلطهای اضافه نکن زنیکه اجنبی پرست.سردار دلها یعنی عزت ایران واسلام . خط قرمز ما در حال حاضر مذاکره با آمریکاست شماها چقدر بدبختید که باز هم به مذاکره دلخوش هستید دلیل این حرفهای آقایون وخانمها افتضاح طلب این است که دماغ یکی شان برای حفظ نظام وکشور خون نیامد شما چه می دانید عزت کشور چیست شماها فقط فکر خوشگذارنی تان هستید
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    14 7
    حذف اصلاح طلبان فاسد باعث امیدواری مردم شده
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    10 6
    لیست امید هیچ کاری برای مردم انجام نداد.خدا خیر بده آقای قالیباف رو.خیلی برای مردم زحمت کشید
  • هیچک IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    6 0
    به نظر من اصلاحات تو شلیک به هواپیمای خودی دس داشتند
  • خلیل قاسمی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 0
    مردم خود بیش از هر سیاست مداری آگاهی به اوضاع کشور دارند .مگر شرکت کننده گان در تشریع جنازه شهید سلیمانی به دستور روحانی یا رهبری به خیابان ها آمده بودند؟ اصلاح طلبان حاظرند به هر قیمتی که شده پای امریکا را از لجن زاری که خود به وجود آورده و در حال غرق شدن است بیرون بکشند ولی تلاش آنها به جایی نمیرسد و مردم خود راهشان را انتخاب کرده اند....
  • حسن IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 0
    جلسه روحانی با استانداران وفرمانداران که تماما مانند یک جلسه درون گروهی حزبی بود هم چیزی بگوید
  • آرش IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    11 13
    این اصلاح طلب ها رو باید بست به موشک و شلیک کرد به پایگاه های آمریکا..
  • ایرانی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 11
    اصلاح طلبان بی عرضه میخوان ایرانو نابود کنن،هر کار اشتباهی هم که میکنن به خواست مردم و رهبری نسبت میدن،آخه یکی نیست بگه مردم و رهبری کی زیر بار ظلم و ذلت دشمن رفتن که این بار دومش باشه،علت اینکه رد صلاحیت اصلاح طلبان بالاست این است که همانطور که همه میدانند همیشه کسانی که به نفع دشمن و به ضرر ایران کاردکرده اند اصلاح طلب بوده اند و علت اینکه دولت ومجلس فعلی ضعیفترین دولت و مجلس بعد از انقلاب بوده اند این است که دولت و بخش اعظمی از مجلس اصلاح طلب بوده اند، پس دیگه به اصلاح طلبان امید نبندید که ناامیدتان میکنند
  • سهند IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 17
    دکترین جدید افساد طلبان، اگر قرار ما نباشیم نظام نباشد استقلال نباشد عدم وابستگی نباشد دستاورد خون شهید سلیمانیها نباشد ملت نباشد ایران نباشد....... !!!
  • saeid IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    7 7
    این اسهال طلبان نفوذی اندوازیه نظرهم شریک ترورسردارسلیمانی اندای کاش میشددست کثیفشونوکوتاه کرد
  • سلیمانی ها IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 6
    سلام مذاکره با شیطان هرگز. با شهادت عزیزترین عزیزحاج قاسم سلیمانی درهیچ زمانی مذاکره نباید صورت بگیرد به هیچ عنوان.... چون خون آن عزیز نباید پایمال شود. گرچه پایمال هم نخواهدشد
  • یک جانباز IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    10 9
    انتخابات نزدیک است و این رذلها دوباره برنامه مذاکره با آمریکا را مطرح میکنند و مثل قبل از واگذاری هسته ای باز در جامعه طرح کنند که رهبری اجازه نمیدهد و الا ما با مذاکره همه چیز را درست میکنیم . همانی که قبلا درست کردید بگذارید ملت استفاده کنند و کیفش را ببرند مذاکره بعدی پیش کش
  • علی US ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 0
    لعنت بر بی بصیرتی و جهالت عمدی بعضیها ، با آنکه بهشان بارها نشان دادند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیست و بارها هم از طرف آمریکایی ها ضربه خوردن ولی باز هم حرف از مذاکره میزنند انگار دست به دست آمریکا داده اند برای سرنگونی نظام...
  • سید احمد AF ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    10 2
    رو که نیست سنگ پای قزوینه نمیدونم این جماعت افساد طلب چجوری روشون میشه از مذاکره دم بزنن بخدا مذاکره جز ایجاد ضعف در درون نظام حاصلی ندارد فقط با ایستاده گی روی پای خود و اطاعت از ولی امر مسلمین میتونیم مشکلات را پشت سر بگذاریم وبس .
  • هموطن IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 0
    خانم منصوری واقای کرباسچی یادشون رفته اربابشون خاتمی ملعون تقاضای تحریم بیشتر مردم را از اربابش امریکا کرده بود اینا فکر میکنن مردم چیزی حالیشون نیس خیر شما دیگه تو زباله دانید ایقدر هم بخودت زحمت ندید وسنگ مردم را به سینه تون نزنید
  • بینام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 0
    احمقانه دکترینی است که میگه کدخدا رو ببین و ده رو بچاپ. غافل از اینکه در اینجا کدخدا دشمن ماست و هرگز نمیخواد که خال مردم ایران خوب باشه. بنابراین مذاکره با تروریست بزدلی مثل آمریکا ثمره ای جز بیچارگی ملت ایران نخواهد داشت و فقط مثل گاو شیرده با ایران رفتار خواهد کرد.
  • ناشناس FR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 1
    مرگ بر نیرنگتان
    • ح FR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      0 0
      ت
  • جلیل IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    13 2
    مردم بگوش باشید و به هوش باشید . اینبار اجازه تجمعات فتنه گران و آشوبگران را برای آتش زدن مملکت نمی دهیم ، مگر تجمعات دهها میلیونی انقلابیون ولایتمدار ، برای مطالبه به حق مردم از فقری که رییس دولت و دارو دسته اش عامدانه بر مردم تحمیل کرده اند تا مجبورمان کنند خفت امریکا را بپذیریم . به ولله مردم آگاه شده اند که 31 سال است که تمام منابع مالی و نفتی در دست لیبرالهای غرب پرست میباشد . به حول و قوه الهی اگر تجمعی هم باشد ، اینبار فقط باید به هدف زد . صرفا" جهت پاکسازی کشور از انگلهای خائن و فتنه گر و چپاولگر و دو تابعیتی و پیاده نظام آمریکا و انگلیس .
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 0
    تیتر : تفسیر شماست قبول نداریم روزنامه اعتماد یک شیطنت رسانه ایست
  • مردم IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    12 2
    لعنت بر اصلاح طلبا که فقط مردم وزجر می دن تا جیبشون وپر کنن برید کمشید از ایران پولشویتون تو ایرانه تفریحتون اون ور ....شما یه مشت دزد ودوغگویید باید جواب پس بدین خدا ازتون نگذره
  • ناشناس IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    11 2
    فقط و فقط ریشه ی اصلاح طلبان باید کنده بشه،اینان همان منافقین و خائن به وطن هستند
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 0
    ظریف تحقیر شد و یارو بهش گفت نه ممنون منافع ملی و همه چیز مرتبه الان؟
  • ناشناس FR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    11 2
    شما جیره خواران حلقه به گوش و تفاله های همان ترامپ هستید که خداوند متعال جواب شما را بدهد.
  • جعفرخان با خدا IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    2 0
    مذاکره برسرچی وبا کی خجالت آور است . بنظر می رسد که شهادت حاج قاسم سلیمانی ویارانش بدست شقی ترین انسانهای روی زمین یعنی امریکایی ها موضوع مذاکره را سالهای سال به عقب انداخت وازاولویت خارج کرد وامروز موضوع مذاکره با امریکا به منزله خیانت آشکاربه کشور وملت محسوب می شود .
  • مظفرتوکلیان IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    2 1
    باسلام نوددرصدمردم مقصرندچون فراموشکارواحساسی هستندنمی توانندانتخا ب درست کنندباحرفهابعضیهاهمه چی رافراموش می کنندکه اینهاهمش شعاره
  • سنگواره IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 0
    چه سر حرف مفتی رد وبدل می شه خداکنه بیشرفای منافق متوجه نشنن وگرنه خوابای بدی برا یک ملت متفرق خواهند دید. بابا بصیرتتان کجاس!
  • م IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    5 0
    ما هر چی بدبختی داریم از سو مدیریت اصلاح طلب هاست. ی بار رفتیم مذاکره کردین چی عاید کشور شد؟ راست میگید کار کنید برا مشکلات مردم فکری کنید مذاکره هم شد راه حل ؟ شما مردم احمق فرض کردید ؟ دست از سر این کشور بردارید این همه گرانی و تورم حاصل مدیریت شماست ...
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 1
    اقای کرباسچی بالاتر از شما کسی هم هست که در باره مذاکره حرف بزند
  • احمدرضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 5
    احسنت حرفش کاملا درسته
  • عقیل IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    6 0
    این فسادطلب هاباعث ریختن خون سرداردلها،سرنگونی هواپیما،اغتشاشادداخلی،هدردادن هسته ای،گرانی وتورم جهت نارضایتی مردم ازنظام و....شدند؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    3 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿١﴾ به نام خدا که رحمتش بی‌اندازه است و مهربانی‌اش همیشگی نابود باد قدرت ابولهب، و نابود باد خودش؛ (۱) 2 مَا أَغْنَىٰ عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ ﴿٢﴾ ثروتش و آنچه از امکانات به دست آورد چیزی [از عذاب خدا را که در دنیا عذاب استیصال است] از او دفع نکرد. (۲) 3 سَيَصْلَىٰ نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿٣﴾ به زودی در آتشی زبانه دار درآید؛ (۳) 4 وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿٤﴾ و [نیز] همسرش که هیزم کش است [در آتش زبانه دار در آید.] (۴) 5 فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿٥﴾ [همان که] بر گردنش طنابی تابیده از لیف خرماست. (۵)
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 0
    بابا خاک بر سر بدبخت حقیرتون کنن که امریکا تو سرتونم بزنه باز حاضرین بگین غلط کردم و دنبالش برین عزت و شرف ایرانی و ملی هیچی 1ذره شخصیت واسه خودتون قائل نیستین تک تک تونو تحریم کردن که
  • بی نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 0
    مذاکره بادولت ترامپ یعنی به ملت ایران ترامپ یه فرد به تمام معنا غالطاق چه مذاکره ای باهمچین آدمی که هیچ قانون بیناالمللی براش اهمیت نداره پس مسئو لین خواهشا بیخودی وقت صرف نکنندوهزینه مجدد رودست مردم نگذارند.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 0
    شماها صدبار سرتان هرچه غرب بیاورد چون عاشق غرب هستید . تنها راه همانست که گویند توبه گرگ مرگ است .
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    2 8
    توروخدا واس انتخابات پیش رو حواستونو جمع کنین که دوباره مملکت دست این خائنا و وطن فروشا نیفته که بدبخت میشیم
  • ایرانی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    2 0
    نمیدانم اگر زنده باشم برای مذاکره با آمریکا چه واژه یا عبارتی را خواهم دید.اما چون در این میان بقای جریانی و از دست رفتن قدرتی مطرح است مذاکره نه در دقیقه 90 که در اوقات تلف شده ای اتفاق خواهد افتاد که داور فقط به ضرر ما سوت خواهد زد. ملت هم که مدتهاست فقط تماشاچی اندو تنها زجر می کشند...
  • امیر US ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    19 2
    لعنت برمسئولان و خبرنگاران مشرق چرا پیاممو منتشر نمیکنین؟ شماها یه مشت دروغگو و منافقید که فقط دنبال انتشار اخباری هستین که به نفع جناح کثیف و نجس اصلاح طلب باشه.لعنت برشماها **** با ادب باش
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    7 0
    خوبه امریکا تا حالا 1تفم تو صورتتون ننداخته اینقدر دنبالش دویدین بیچاره های حقیر بدبخت
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    7 0
    گور به گور بشند این اصلاح طلبان حالا خوبه ۲۴ سال ریاست جمهوری کردند این کاسه لیسان غرب هر دوره به ویرانه های قبلی اضافه کردن و یه عده کودن رو هم جمع کردن دور خودشون به عنوان طرفدار.
  • بهرام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    9 0
    پا گذاشتن رو خون سردار شهید سلیمانی؟!! کسی جرات چنین غلطژ رو نداره. مردم تکه تکه شون میکنن. تشییع با شکوه سردار رو که دیدین. کدام احمقی خیال ایستادن در مقابل این سیل مردمی رو داره؟؟!! این مردم که در تشیع پیکر مطهر شهید سلیمانی بودند همه هوادار و طرفداران واقعی سردار بودند. حقا که دل هارو فتح کرد.
  • ناشناس IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    7 0
    اصاح طلبا چقدر میتونن زبون و پست باشن؟ بخاطر منافعشون مملکتمونو ویران کردند، خدا لعنتشون کنه منافقای بی غیرتو
  • ناشناس IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    7 0
    خاک هر چه عالم سر هر کس که اصلاح طلب،اینا رو باید بدست داعشیا بدی تا درس عبرت به اونا یاد بدن،مفت خورا جیره خورا دزدو کثیفا اختلاس گرا،انشاالله به درد بی درمان گرفتار بشن
  • ازاده IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    10 1
    خون سردار حاج قاسم سلمانی به هیچ کس اجازه مذاکره با امریکا رانمی دهد .
  • حسين DE ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    5 1
    يك خبر خوش براى آقاى عليرضا رحيمى عضو فراكسيون "اميد" ،خود تو آماده كن براى يك سلفى ديگه .
  • Ali IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    5 1
    اصلاح طلب ها قصدشون فقط خیانت به کشور هست.اینها حافظ منافع امریکا هستن نه ایران.در ضمن ضد انقلاب ها هم خوب در فضای مجازی جولان میدن.مرگ بر منافقین... مرگ بر خائن...
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    4 0
    یک عده قلیل اما هوچی و پر سر وصدا فقط میگویند مذاکره کنیم FATF پالرمو CFT و وو عملیاتی کنیم اما نمیگویند تا کجا باید این روند ادامه پیدا کند وقتی هم پرسیده میشود برای چی باید یک طرفه تعهد بدهیم میگویند برای اینکه بهانه از طرف مقابل بگیریم اما جواب نمیدهند پایان این بهانه گیری امریکایی ها کجاست اصلا این بهانه گیری ها تمامی دارد یا خیر ..فقط تنها کاری که بلد میباشند رفتن به مذاکره و مذاکره ... خب مذاکره برای چیست جواب دهید ... مگر در برجام نمیگفتید که برد برد اما مذاکره کردید شد برد باخت .. بدبختی اینجاست که این عده ،فقط ادای بلدی مذاکره را دارند اما در حقیقت مذاکره هم بلد نیستند .. رفتند مذاکره تمام تعهد های لازم را دادند بدون حداقل دستاورد حتی روی کاغذ.. در برجام گفتند کلاه سرمان نمیرود اما رفت متاسفانه خود را به خواب زده اند .. طرف امریکایی اونچنان کلاه گشادی سرتان گذاشت و دارد به ریشتان میخندد اما متاسفانه شما هم به ریش ملت ایران میخندید که به شما اعتماد کرد ... اگر مذاکره بلد بودید که نمیرفتید تعهد بدهید بعد طرف مقابل بگوید شما هسته ای رابتن ریزی کنید شاید ده سال بعد اگر بتوانیم یک شکلات یا اب نبات به شما بدهیم و شما خوشحال برگردید وبگویید تمام تحریم ها لغو گردید.. خب کی؟ چه موقع ؟ده سال بعد!! تازه سر سال اول هم دوباره از برجام خارج شوند!! وبگویند ما به شما اطمینان نداریم !! بیایید یک مذاکره جدید کنیم ،،اما قبل از ان باید FATF را انجام دهید بعد موشکی بعد منطقه ای بعد حقوق بشر ی مد نظر ما و علی برکت ا.... و این داستان ادامه دارد...
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    4 7
    ایران ادمهای جهادی میخواد میتونی روزی 19 ساعت کارکنی بسماله با حرف پرگویی کار پیش نمیره اقای کرباسچی شما وامثالهم هرچی خوردین از حلقومتوندرمیارن اینا نیست شما اخرین دست وپا زدنه .
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    4 15
    از طرف ملت شهیدپرور شما لابالی ها نمیخواهد تصمیم بگیرید
  • JP ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    8 0
    بیچاره ملت ایران که آلت دست مفتخوران قرن شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس