روحانی نمایه

«حمله روحانی به شورای نگهبان نه برای دفاع از حقوق مردم بلکه برای ممانعت از برملا شدن ناکارآمدی‌های دولت است.»

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

وب‌سایت الف با اشاره به سخنان هفته گذشته روحانی نوشت: مسئول اجرای قانون اساسی روزگاری به مردم وعده داده بود چنان کاری خواهد کرد که مردم از دریافت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان سال ۸۹ امتناع کنند، اما بعد از۶ سال از گذشت عمر دولتش، اعلام می‌کند به دلیل مشکلات اقتصادی بناست به ۶۰ میلیون ایرانی یارانه کمک معیشتی (بجز یارانه ماهانه) پرداخت شود. بماند که اصل همین کار نیز به شدت زیر سوال است و مردم احساس می‌کنند یک بلوف سیاسی دیگر بود چرا که خیلی از آن‌ها این یارانه را دریافت نمی‌کنند و به گفته برخی نمایندگان، خیل پرشماری با مراجعه به دفاتر نمایندگان اعلام کرده‌اند هنوز یارانه معیشتی دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

چرا یارانه ۷۲ هزار تومان شد؟

چگونه یارانه آب می‌رود؟

روحانی در حالی در جمع استانداران و فرمانداران انتصابی خود می‌گوید: «بزرگترین خطر برای دموکراسی و برای حاکمیت ملی روزی است که انتخابات تشریفاتی شود و جای دیگری انتصاب فرمایند، که مردم خوب می‌دانند انتخاب او و کابینه‌اش به هیچ وجه تشریفاتی نبوده‌اند.


دستور کار «حمله به شورای نگهبان» از سوی روحانی و نزدیکان او کاملا هدفمند انتخاب شده، اما نه برای دفاع از حقوق مردم بلکه از آن جهت که با حمله پیش‌دستانه، مانع برملا شدن ناکارآمدی‌های مدیریتی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 1
    40 سال.. تو رو خدا نفوذی ها رو بزنین، به خدا ملت هستن، ما انقلابمون رو دوس داریم بزنین این نفوذی ها رو بزنین
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 1
    یکی از فعالان مصری به ایران آمد، او می‌گفت در سال‌های بعد از انقلاب شما به جایی رسیده‌اید که حیوان زنده به فضا فرستادید و ما که ارتباط بسیاری با آمریکا داشتیم و با رژیم صهیونیستی هم در صلح بودیم، آشغال‌های قاهره را هم نمی‌توانیم جمع کنیم!
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    5 0
    هر وقت خدا شر اصولگرا و اصلاح طلب را از سر مردم ایران کم کرد حقوق معیشتی مردم هم رعایت خواهد شد.
  • رضا علایی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    0 0
    ممنون بزگوار آقای ریس جمهور آقای روحانی من یه کارگرم ممنون از رسیدگی شما از طبقه کارگر مزدی ممنون دستتون درد نکنه به فکرین خدا نگهداره شما وتمامی زحمت کشان باشه به منو خانواده‌ام یه وامی کمکی تا بتونیم لااقل گشنه نمونیم
  • حشمت اله شهسواری IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    من در روستا زندگی میکنم وبیکارم وکشاورزیم ندارم به لطف پدرم و دارای چهار فرزندم وتا حالا هیچ کمکی یا وامی ازطرف دولت دریافت نکردم یک سال خواستم وام دامداری بگیرم که دولت جمهوری اسلامی اینقدر مارا دواندن که آخرش وام تصویب نشد باید منطزر زحوراقا امام زمان بشینیم.که حق مارا بگیرد .و خواهشمندم یک وامی کمکی از ما بکنین تا از بدبختی وفلاکت دربریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس