کد خبر 971225
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
طلافروشی

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از سرقت نافرجام مسلحانه از یک طلافروشی در تهرانسر خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۲۰:۵۰ شب گذشته حسب اخبار واصله به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در خیابان رجایی تهرانسر، مأموران گشت کلانتری به سرعت به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل اثر شلیک گلوله بر روی شیشه‌های طلافروشی را مشاهده کردند که پس از بررسی‌های اولیه و بازبینی دوربینهای مداربسته مشخص شد دو سارق قصد سرقت از طلافروشی را داشته‌اند.

ببینید:

فیلم / کتک‌خوردن سارقان مسلح از مغازه‌دار چابهاری!

بررسی‌های بیشتر نشان داد سارقان به صورت پیاده در یک لحظه به فاصله نیم متری ویترین مغازه نزدیک شده و یکی از آنها که صورت خود را با پارچه سفید رنگ پوشانده بود با اسلحه کلت کمری چهار تیر به سمت ویترین شلیک کرده اما شیشه‌ها به دلیل استحکام و ضد سرقت بودن نشکسته بود.

سارق دیگر که بینی‌اش را با چسب چسبانده بود و ساک دستی همراه داشت پس از شلیک گلوله‌ها توسط همدستش، به نرده‌های نصب شده روی شیشه چند مشت زد که نتیجه‌ای نداد.

در نهایت سارقان که در اقدام خود ناکام شده بودند فرار را بر قرار ترجیح دادند و با موتورسیکلتی که ۲۰ متر جلوتر راکبش نبش کوچه‌ای منتظرشان بود، به سمت بزرگراه آزادگان متواری شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در این حادثه کسی صدمه ندید و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد.

وی از واحدهای صنفی خواست تا با رعایت نکات ایمنی مانع از وقوع سرقت شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    2 0
    ایران کشور راهزنان شد یک زمانی امام علی مردم پارس رو به امانتداری از بیت المال و مال مردم برای اعراب مثال میزد ، الان .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس