هشدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به کشور‌های منطقه درباره معامله قرن

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:اگر کشورهای منطقه از معامله قرن حمایت کنند در آینده مشکلات زیادی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی گریبان آنها را خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی طرح معامله قرن از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: طرح مذکور در راستای تضعیف جبهه مقاومت و تقویت رژیم اشغالگر قدس است که از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح و پیگری می‌شود اما آنچه که مسلم است این طرح شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه معامله قرن راه به جایی نخواهد برد، افزود: جبهه مقاومت و کشورهای مسلمان منطقه که مورد هدف آمریکا قرار گرفته‌اند اجازه اجرایی شدن چنین طرح‌هایی را نخواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن طرح معامله قرن، بیان داشت: این طرح  آشکارا اقدامی خصمانه، ظالمانه و یک‌جانبه است که در پی بیشتر کردن فشار بر ساکنان کرانه باختری، غزه و قدس شریف است و با بررسی بخش‌های منتشر شده از طرح مذکور به خوبی می‌توان تنگ‌تر شدن حلقه محاصره فلسطینیان را مشاهده کرد.

رضایی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی منطقه و با توجه به گسل‌های موجود رونمایی از معامله قرن به نفع رژیم صهیونیستی است و  از سوی ترامپ بیانگر این است که آمریکا و نتانیاهو به دنبال بی‌ثباتی و درگیری در منطقه هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، ضمن هشدار به دولت‌های منطقه درباره طرح معاهده قرن، گفت: اگر از مردم فلسطین و غزه حمایت نکنید و چنین طرحی اجرایی شود بدون شک در آینده‌ای نزدیک رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا و طرح‌های جدید، دامن آنها را نیز به آتش خواهد کشید چرا که آنها از گذشته به دنبال تصرف سرزمین‌های اسلامی از نیل تا فرات هستند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس