کد خبر 1036178
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
معامله قرن نمایه

یک روزنامه لبنانی نوشت، برخلاف خبرهای منتشره درباره موضع رئیس تشکیلات خودگردان ، منابع امنیتی در رام‌الله اعلام کردند که وی طی بخشنامه‌ای خواستار عدم درگیری با نظامیان صهیونیست و عدم سوزاندن عکس رئیس‌جمهور آمریکا شده است.

به گزارش مشرق، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه‌شنبه شب (دیشب) در واکنش به رونمایی از طرح سازش تحمیلی آمریکا گفت که بیت‌المقدس فروشی نبوده و فلسطین برای سرنگونی توطئه‌های اسرائیل به جبهه مقاومت روی می‌آورد.

اما روزنامه «الاخبار» به نقل از منابع امنیتی در رام‌الله نوشت: «محمود عباس بخشنامه‌ای شدیداللحن صادر کرده و خواستار عدم شلیک حتی یک تیر به سمت دشمن شده است. وی همچنین خواستار نظارت پررنگ بر تظاهرات و تلاش برای عدم درگیری مستقیم شده است. دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان با لباس غیرنظامی تلاش می‌کنند مانع از سوزندان عکس دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا یا شعارهایی علیه وی شوند».

بیشتر بخوانید:

حمایت مالی امارات و عربستان از معامله قرن

در ادامه این گزارش آمده، هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نیز در بالاترین سطح ادامه دارد.

الاخبار افزود، رئیس‌جمهور آمریکا هیچ تماسی به عباس نداشته، بلکه این عباس بوده که از ابتدا منتظر تماس ترامپ بوده اما این اتفاق رخ نداده است. همچنین رئیس تشکیلات خودگردان در هیچ نشستی به ترامپ ناسزا نگفته است.

در همین زمینه روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، عباس به نیروهای فلسطینی دستور داده مانع از درگیری میان معترضان با نظامیان صهیونیستی شوند.

گروه‌های فلسطینی دیروز و امروز را روز خشم اعلام کرده‌اند، دیروز شاهد تظاهرات گسترده‌ای در کرانه باختری و نوار غزه بود و این تظاهرات قرار است امروز نیز ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرصاد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    9 4
    نوکر صهیونیست !!
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    2 4
    تماس با هنیه هم جعلی بوده؟!!! باید مراقب خبرسازی های باندهای عربی وابسته باشید
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    1 0
    بد بخت بی وطن جلای وطن بی عقل خود دشمن خودش است. از ترس مرگ خودکشی می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس