کد خبر 1036163
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
چگونه کانال‌های ضد دین را به پلیس اطلاع دهیم؟

رئیس پلیس فتا پایتخت درباره چگونگی اعلام و معرفی کانال‌های ضد دین به پلیس، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سایت cyberpolice.ir به صورت چت آنلاین یا ثبت در قسمت گزارش، جرایم مدنظر را به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش مشرق، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت درخصوص فعالیت کانال‌های تلگرامی ضددین در فضای مجازی و چگونگی اعلام این موارد برای پیگیری و برخورد اظهار داشت: هرگونه جرایم یا موضوعات مربوط به فضای مجازی را می‌توان از طریق سایت cyberpolice.ir به صورت چت آنلاین یا ثبت در قسمت گزارش به پلیس اطلاع داد.

بیشتر بخوانید:

هشدار انتخاباتی رئیس پلیس فتا به کاربران فضای مجازی

وی گفت: بعد از اعلام و ثبت گزارش شهروندان، ماموران پلیس فتا موارد را  بررسی کرده و با احصاء مجرمانه بودن، موضوع  به مرجع قضایی گزارش داده می‌شود.

رئیس پلیس فتا پایتخت با تاکید بر این مطلب که در هر اقدامی باید مرجع قضایی مجرمانه بودن آن را تائید کند، اظهار داشت: بعد از تایید مرجع قضایی، پلیس فتا وارد می‌شود. 

سرهنگ کاظمی گفت: شهروندان می‌توانند موضوعات مجازی مورد نظر خود را با مراجعه به مرجع قضایی از جمله دادگاه‌ها به طور مستقیم هم اعلام کنند؛ در این صورت با  تائید دادگاه، بلافاصله پرونده  به پلیس فتا ارجاع می‌شود.

وی  به رصد شبانه‌روزی پلیس فتا در فضای مجازی پرداخت و گفت: ماموران پلیس فتا  تمام موارد مجرمانه را بررسی و شناسایی می‌کنند؛ بعد از شناسایی و احصاء‌ مراتب مجرمانه، مراتب به دستگاه قضایی اعلام می‌شود؛ در صورتی که مجرمانه بودن آنها تائید شود پلیس وارد می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    8 4
    فرایند گزارش های کانال های خاص به پلیس اینقدر پیچیده و سخت و همراه با سین وجین است که آدم پشیمان میگردد ،متاسفانه پلیس یک دهه عقب است ،آیا بهتر نیست هر کسی براحتی وسهولت گزارشات را ارسال کند بعد پلیس راستی آزمایی کند
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      3 0
      موافقم
  • سمیه عزیزی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    این هفت خان آدم رو پشیمان میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس