کد خبر 1035777
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
تیم ملی ایران

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و شایعاتی مبنی بر حضور مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، سخنگوی فدراسون فوتبال اعلام کرد سرمربی بعدی تیم ملی «قطعا» ایرانی است.

به گزارش مشرق، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: این فرآیندی است که باید طی شود. انتخاب باید در بهترین شرایط در ابعاد مختلف باشد. آقای بهاروند هم هفته قبل درباره این موضوع مبسوط صحبت کردند. جمع‌بندی نهایی صورت گرفته است. یکی از مربیان شایسته داخلی پس از طی کردن مراحل نهایی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود تا انشاءالله بتواند تیم را به اهدافش برساند. هفته بعد این موقع همه چیز روشن شده است.

بیشتر بخوانید:

تابش: وقت مناسبی برای جدایی قلعه‌نویی نیست

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی از بین علی دایی و امیر قلعه‌نویی سرمربی بعدی تیم ملی می‌شود، گفت: اسم نیاورید. ما با هر دو نفر  مذاکره کردیم و مد نظر فدراسیون بودند. البته مربیان شایسته زیاد هستند. حتما هیات‌رییسه درباره این موضوع جلسه می‌گذارند. طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود و نام سرمربی تیم ملی به‌صورت رسمی مشخص می‌شود. روند تعیین سرمربیان تیم ملی در همه رده‌ها بر اساس کمیته فنی است. در هفته اول آذر ماه جلسه‌ای با اعضای کمیته فنی برای سرمربی تیم ملی برگزار شد. نظر این دوستان در نخستین جلسه هیات‌رییسه به استحضار اعضا رسید.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که مسئولیت این انتخاب با چه کسی است، هم توضیح داد: مسئولیت انتخاب با آقای بهاروند و فدراسیون است. ان‌شاءالله این موضوع به بهترین شکل انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی بعدی تیم ملی همزمان در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی اش حضور دارد یا خیر بیان کرد: این اشاره مستقیم به یکی از گزینه‌های سرمربیگری است. اجازه بدهید من چیزی نگویم. فدراسیون همه شرایط مربی‌ای را که با او وارد مذاکره می‌شود به طور کلی و عام تحت نظر دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    واقع انتخاب اون گزینه دو شغله عین کج سلیقگی و ندانم کاریه حیف کیروش خوب مستشاری بود
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      3 1
      بهترین گزینه مربی داخلی ست هزینه الکی هم نمیشود . مگرآن موقع که مربی خارجی داشتیم و با هزینه هنگفت به جام جهانی رفتیم توانستیم از فیفا پولمان را بگیریم ؟؟
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    10 5
    خدا نکنه دایی دوباره مربی تیم ملی شه.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    1 4
    امیر گله نوعی خوبه
  • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    4 0
    والله بخدا مربیان ایرانی دانش و تجربه مربیگری ندارن تاکتیکشون بکش زیرش و فوتبال دفاعیه فدراسیون که پول داره باشگاههایه دولتی بازیکن چند میلیاردی خارجی بیارن پول نداره برای تیم ملیش مربی خارجی بیاره متاسفم برای فوتبال ملی کشورم
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    به نظرم اگرمربی خوب ودرجه1خارجی بیارندخیلی بهتره.دایی خیلی مغرور درمربیگری وقلعه نویی هم که فقط درتیمهای باشگاهی اونهم فقط درلیگ داخلی نتیجه میگیره که تازه آن هم خیلی حرف وحدیث ها دنبالش هست. درورزشگاههاشعارمیدنومیگن: م......فوتبال ایران کیه؟ بقیه میگن:امیرقلعه نوعیه. فقط مربی تاپ خارجی
  • مهدی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    0 0
    دایی بهترین گزینه مناسب داخلی و حتی بهتر از گزینه های خارجی بود . اگه فدراسیون حمایت همه جانبه از آقای دایی بکنه بهترین نتایج ممکنه رو در تاریخ تیم ملی ایران ایشون می تونه بگیره . اما متاسفانه با بودن ایشون در تیم ملی خیلی از مافیاهای فوتبال درون مملکت منافعشان به خطر میافته و علیه ایشان و تیم جو سنگینی درست میکنن .ما بهترین فرد رو داریم اما همیشه سعی در تخریب ایشان کردیم اما خدا خود جای حق نشسته و هر روز بر عزت ایشان می افزاید . چون خدا انسانهای صادق رو خیلی دوست داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس