کد خبر 1035885
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
امیر قلعه نویی

13 سال بعد از اتفاقات رخ داده در کوالالامپور در جام ملت های 2007 مالزی یک بار دیگر نیمکت تیم ملی به پرافتخارترین مربی داخلی لیگ برتر چشمک زد.

به گزارش مشرق، این گونه به نظر می رسد کلاف سردرگم نیمکت رهبری تیم ملی رفته رفته به پایان خود نزدیک شده است تا سرانجام بعد از ماه ها بلاتکلیفی جانشین مارک ویلموتس انتخاب و مشغول به کار شود. اتفاقات رخ داده در ماه های گذشته به خصوص بعد از بازی با عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 که منجر به قطع همکاری با سرمربی بلژیکی شد به قدری حاشیه و شایعه برای نیمکت رهبری ایران ساخت که همه در انتظار تصمیم گیری قاطع متولی اول فوتبال برای سرو سامان دادن به وضعیت تیم ملی بودند.


طی هفته های گذشته به خصوص در این چند روز گمانه زنی ها به اوج خود رسید. از ابراز تمایل گسترده مرد ایتالیایی به نام دی بیازی تا مطرح شدن نام چند مربی مشهور داخلی فشار بر روی فدراسیون را بیشتر از پیش کرد تا تصمیم نهایی برای هدایت تیم ملی را اتخاذ کند که در اوج این گمانه زنی ها حالا مسئولان فدارسیون از جمع بندی نهایی و انتخاب یک مربی داخلی شایسته برای نشستن روی صندلی رهبری ایران خبر می دهند.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون هویت سرمربی تیم ملی را اعلام کرد


امیرعلوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در تشریح آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی گفت:« خوشبختانه جمع بندی نهایی در خصوص جانشین ویلموتس انجام شده و مدیریت فدراسیون فوتبال روی انتخاب یک مربی شایسته داخلی به اجماع رسیده است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا چند روز آتی اخبار تکمیلی برای معرفی مربی ایرانی تیم ملی منتشر خواهد شد. از حضور یک مربی شایسته ایرانی که بتواند تیم ملی را به اهداف خود برساند در نیمکت رهبری بهره خواهیم برد و تا هفته آینده موضوع نهایی و به اطلاع عموم مردم رسیده است».


اما در حالی که فدراسیون فوتبال از مطرح کردن نام این مربی شایسته ایرانی باز هم امتناع کرد خبرهای رسیده از انتخاب امیر قلعه نویی سرمربی حال حاضر سپاهان اصفهان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی حکایت دارد، موضوعی که نزدیکان فدراسیون به صورت تلویحی آن را تایید اما رسمی اعلام نکردند. امیر که در روزهای گذشته کنار نام علی دایی به عنوان دو گزینه نهایی داخلی به گوش می رسید حالا با این اتفاق بعد از 13 سال دوباره به رویای بزرگی که داشت، خواهد رسید آن هم درست مثل تجربه اول در بدترین روزهای فوتبال ملی که اوضاع برای رسیدن به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی اصلا آسان نیست.


قلعه نویی اما در واکنش به این موضوع ترجیح داد تنها سکوت اختیار و همه چیز را به صحبت ها و اطلاعیه رسمی فدراسیون موکول کند. او با اشاره به این که صحبتی در خصوص تیم ملی ندارد، گفت:« من درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم و باید فدراسیون فوتبال در این زمینه اطلاع رسانی کند. اجازه بدهید در این زمینه صحبتی نداشته باشم». حال باید منتظر ماند و دید ظرف یکی دو روز آتی فدراسیون فوتبال به چه شکل و صورتی سرمربی تیم ملی را معرفی و انتخاب قلعه نویی را رسمی خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 3
    يك انتخاب احمقانه ، قلعه نويي فقط به درد ليگ ميخوره ، تازه ليگ قهرمانان هم نه فقط ليگ ايران
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      2 0
      چطوره اینم بدن به استیلی شما
  • NL ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 3
    ازموده را ازمودن خطاست ببینیم این را بار مثل دفعه قبل تیم ملی را اقای قلعه نویی حظف کرد چه می گوید که را مقصر می کند داور تماشاگران توپ زمین بازی چمن یا .....
  • پوران IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    1 1
    امیر نرو تیم ملی بدبخت می شوی
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 0
    بهترین انتخاب، موفق باشی ژنرال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس