آیا داشتن ویزای شینگن برای دریافت ویزای کانادا ضروری است؟ سابقه سفر چه تأثیری در روند دریافت ویزای کانادا خواهد داشت؟ این‌ها سؤالاتی هستند که به دفعات از طرف متقاضیان ویزای کانادا پرسیده شده است. در ادامه مطلب آژانس هواپیمایی ستاره ونک به این سؤالات پاسخ خواهد داد.

ارائه مدارک شغلی معتبر، ارائه مدارک مالی معتبر، پر کردن صحیح فرم سفارت و داشتن سابقه سفر از موارد مهم و تأثیرگذار در اخذ ویزای کانادا هستند؛ اما منظور از سابقه سفر چیست و سفر به کدام کشورها می‌تواند در مثبت بودن جواب ویزای کانادا تأثیر بگذارد؟

سابقه سفر چه تأثیری در روند اخذ ویزای کانادا دارد؟

سابقه سفر به معنای داشتن سفرهای مختلف به کشورهای دیگر می‌باشد و نشان دهنده اینست که متقاضی بعد از اتمام سفر به کشور خود بازگشته و قصد اقامت دائم در کانادا ندارد. هر چند که داشتن سابقه سفر دریافت ویزای کانادا را تضمین نمی‌کند و بوده‌اند افرادی که بدون سابقه سفر هم موفق به اخذ ویزای کانادا شده‌اند اما به طور قطع داشتن آن تأثیر بسیار مثبتی در تصمیم‌گیری افسر سفارت خواهد داشت. برای بدست آورد این امتیاز مثبت قبل از اقدام برای دریافت ویزای کانادا، به کشورهایی مانند ترکیه، مالزی و مسیرهایی که نیاز به دریافت ویزا دارند از جمله تور اروپا (کشورهای حوزه شینگن)،تور بلغارستان، تور دبی، تور هند، چین، ژاپن و ... سفر کنید. نکته مهم اینکه اگر می‌خواهید با خانواده برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید بهتر است تمام اعضای خانواده سابقه سفر مشترک داشته باشند.

آیا داشتن ویزای شینگن در روند دریافت ویزای کانادا مؤثر است؟

برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید اطلاعاتی مختصر درباره ویزای شینگن داشته باشیم. شینگن قراردادی است که بین 26 کشور اروپایی بسته شده و بر طبق آن دارندگان ویزای شینگن می‌توانند به تمامی این کشورها بدون دریافت ویزای مجزا سفر کنند. این قرارداد 26 کشور اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، سوئد، سوئیس، لتوونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا را شامل می‌شود. از این رو ویزای شینگن را می‌توان یکی از معتبرترین ویزاهای دنیا به شمار آورد. حال داشتن ویزای شینگن چه تأثیری در روند دریافت ویزای کانادا دارد؟ قبل از هر چیز باید بگوییم که داشتن ویزای شینگن جز مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا نیست! اما از آنجایی که داشتن سابقه سفر برای سفارت کانادا بسیار حائز اهمیت بوده و شینگن نیز جز ویزاهای معتبر به حساب می‌آید داشتن آن سابقه سفری قوی بوده و می‌تواند تأثیر مثبت در روند دریافت ویزای کانادا داشته باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از اقدام برای دریافت ویزای کانادا چندین بار به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید.

ویزای کدام کشورها برای اخذ ویزای کانادا ارزشمندتر هستند؟

همان‌طور که ذکر شد داشتن ویزای معتبر در دریافت ویزای کانادا تأثیر بسیار مثبت دارد؛ اما با دریافت ویزای برخی کشورها و سفر به آن‌ها می‌توانید سابقه سفرتان را پربارتر کنید. ویزای شینگن یکی از آن مقاصد مهم و معتبر است؛ اما علاوه بر ویزای شینگن، ویزای انگلیس، ویزای استرالیا، ویزای آمریکا و ویزای ژاپن نیز برای سفارت کانادا بسیار ارزشمند هستند. چنانچه متقاضی ویزای شینگن نداشته باشد، اما ویزاهای ذکر شده را دریافت کرده باشد می‌تواند با سابقه سفر بسیار قوی جهت اخذ ویزای کانادا اقدام کند. همچنین سفر به کشورهایی مانند ژاپن و استرالیا افسر سفارت را مجاب خواهد که متقاضی بعد از اتمام تاریخ ویزا قصد اقامت در کشور کانادا را نخواهد داد. در انتها به این نکته توجه داشته باشید که ارسال مدارک دقیق و معتبر، تأثیری مثبت در روند صدور ویزای کانادا خواهد داشت؛ اما مدارک شما پس از ارسال، توسط افسر سفارت به دقت بررسی شده و تصمیم نهایی درباره نتیجه ویزا را افسر سفارت می‌گیرد.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن کارشناسان مجرب و سال‌ها تجربه در خصوص اخذ ویزای کانادا، طی یک مشاوره رایگان در تهیه مدارک مانند، دعوت‌نامه معتبر به شما کمک کرده و با توجه به نوع ویزای درخواستی، شما در خصوص سابقه سفر راهنمایی خواهد کرد.

جهت دریافت ویزای کانادا و رزرو تور کانادا می‌توانید با شماره 88880000-021 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس آژانس ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53 مراجعه کنید.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس