نوبخت

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۴۴هزار و۲۰۰ میلیاردتومان برای طرح‌های عمرانی در۹ ماهه امسال در کشور پرداخت کردیم.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هزار و۸۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت زیرساختهای زندگی مردم تخصیص یافته است و هزینه می‌شود.

ببینید:

فیلم/ کلنگ‌زنی احداث واحدهای سیل‌زده با حضور نوبخت

رییس سازمان برنامه وبودجه گفت: از این میزان ۱۱۰۰ میلیارد تومان وام باکارمزد پایین و ۷۰۰ میلیارد تومان هم وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب استان است.

این مسؤول ادامه داد: میزان خسارت برآورد شده تاکنون ۳۸هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۰هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه وبودجه افزود: پرداختهای مورد نیاز در بخش جاری کشور انجام شده و در بخش عمرانی هم ۴۴هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در ۹ ماهه امسال در کشور پرداخت کردیم.

این مسؤول بیان کرد: تا پایان سال ۹۹ میزان ۱۳۰۰کیلومتر راه آهن را در کشور تامین بودجه می کنیم و تحویل می‌دهیم که یکی راه آهن چابهاربه زاهدان است.

نوبخت ادامه داد: برنامه ریزی لازم با وجود تحریمها پیش بینی شده تا خللی در پرداخت حقوقهای ماهانه، یارانه و کمک هزینه معیشتی پیش نیاید.

وی گفت: ۲۴۲۵۰ واحد مسکونی هم احداث و تعمیر میکنیم تا یکسال آینده که ۱۷هزار واحد مسکونی هم یکساله در سیستان و بلوچستان میسازیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس