عربستان اسراییل - کراپ‌شده

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعلام خبر سفر وزیر دادگستری اسبق حکومت سعودی به لهستان برای بازدید از مکان حادثه ادعایی هولوکاست، به شادمانی پرداختند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سفر محمد العیسی وزیر دادگستری سابق و دبیرکل تشکل موسوم به «رابطه العالم الاسلامی» را در راستای ادامه رویکرد حاکم بر عربستان (مبنی بر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) قلمداد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

یک شهروند سعودی رئیس حزب نتانیاهو در عربستان شد

این رسانه‌ها اعلام کردند که محمد العیسی امروز پنجشنبه به اردوگاه آشویتس در لهستان به عنوان بخشی از سالگرد قربانیان ادعایی هولوکاست می‌رود، سفری که به ندرت اتفاق می‌افتد.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «تایم آف اسرائیل»،‌محمد العیسی دبیرکل این تشکل موسوم به اتحادیه جهان اسلام(تشکلی که از سوی آل سعود ایجاد شده) به همراه شماری از رهبران دینی مسلمان از ۲۴ کشور به همراه مسئولانی از کمیته موسوم به یهودی آمریکایی از این اردوگاه(آنچه صهیونیست‌ها آن را به زعم خود قربانیان هولوکاست می‌خوانند) بازدید می‌:ند.

این رسانه افزود العیسی که پیشتر وزیر دادگستری حکومت سعودی بوده است، در کنار شخصیت‌های دینی و مسئولانی از تشکل مذکور از موزه تاریخ یهودیان لهستان در ورشو در روز جمعه بازدید خواهد کرد، آنها همچنین از کنیسه نوزیک در پایخت لهستان بازدید می‌کنند و قصد دارند دیداری هم با نجات یافتگان از هولوکاست(ادعایی) انجام دهند، العیسی همچنین در مراسم موسوم به «شنبه مشترک(مراسم یهودی) شرکت خواهد کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی این گام وزیر سابق سعودی و یک مقام رسمی فعلی این رژیم (مسئول تشکل حکومتی موسوم به اتحادیه جهان اسلام) را گامی مهم و در راستای ادامه رویکرد حاکم در عربستان دانستند که به گفته این رسانه‌ها به شدت با انکار هولوکاست و هر اقدام ضد یهودی مقابله می‌کند.

این رسانه‌ها افزوند این رویکرد را العیسی دو سال پیش آغاز کرد زمانی که با ارسال پیامی برای موزه هولوکاست در واشنگتن بر همبستگی خود با قربانیان تاکید و از کسانی که هولوکاست را انکار می‌کنند، انکار کرد.

سفر العیسی به لهستان پس از سفر به موزه یادبود قربانیان هولوکاست ادعایی در واشنگتن در می ۲۰۱۸ صورت می‌گیرد. در ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی، العیسی در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست آمریکا، مدعی شده بود که مسلمانان جهان مسئولیت درس گرفتن از هولوکاست را برعهده  دارند.

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در سپتامبر سال گذشته میلادی هیئتی از شخصیت‌های حامی رژیم صهیوینستی به ریاست جویل روزنبرگ نویسنده صهیونیست را در دومین سفر آنها به عربستان به گرمی به حضور پذیرفت که در این دیدار که العیسی هم حضور داشت، بر اهمیت به کارگیری تلاش‌های مشترک برای آنچه تقویت همزیستی و  تسامح ادعا شده بود، تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس