کد خبر 1033861
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
آبراهام

تامی آبراهام در بازی برابر آرسنال دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت تا هواداران این تیم لندنی نگران وضعیت بهترین گلزن خود شوند.

به گزارش مشرق، اوضاع برای چلسی و فرانک لمپارد خوب پیش نمی‌رود و بعد از کسب یک امتیاز در دو دیدار اخیر، حالا مصدومیت بهترین گلزن این تیم نیز به بدبیاری‌های فرانک لمپارد در تیم چلسی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

دربی لندن برنده نداشت

آبراهام در برخورد با تابلوهای تبلیغاتی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد تا بعد از هری کین و مارکوس راشفورد، سومین مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس نیز در این روزها مصدوم باشد. آبرهام در این فصل بهترین گلزن تیمش در لیگ برتر بوده است و توانسته ۱۳ گل برای آبی‌های لندن به ثمر برساند و غیبت او می‌تواند تیم لمپارد را با بحران جدی روبرو کند.

لمپارد در پاسخ به سوالی مبنی بر میزبان حاد بودن مصدومیت آبراهام گفت: تامی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است و پزشکان تیم در حال مداوای او هستند. من هنوز با او صحبتی نداشتم و نمی‌توانم درباره میزبان مصدومیت او صحبت کنم. من امیدوارم این اتفاق رخ ندهد که او را چند هفته در اختیار نداشته باشیم ولی حتی در صورتی که این اتفاق رخ دهد نیز بازیکنان خوبی در ترکیب داریم که می‌توانند جای خالی او را برای ما پر کنند. 

در صورتی که آبرهام ار ترکیب کنار برود، میچی باتشوایی در خط حمله تیمش می‌تواند به بازی گرفته شود. اولیویه ژیرو دیگر مهاجم چلسی است ولی او در این هفته‌ها برای تیمش به میدان نمی‌رود و قصد دارد راهی تیم اینتر شود.

شاگردان لمپارد در بازی بعدی خود با هال سیتی و سپس لسترسیتی دیدار خواهد داشت. به نظر می‌رسد لمپارد در این دو دیدار نتواند از حضور آبراهام در ترکیب اصلی تیمش بهره ببرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس