تخت بادی: تخت بادی از سری تخت های جدید و پر طرفدار موجود در بازار می باشد که به منظور استراحت کردن و خوابیدن مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات بادی از طراحی های کاملا استانداردی برخوردار هستند و می توانند بستر های مناسب و راحتی را برای استراحت کردن افراد به خصوص بزرگسالان فراهم کند . از آن جا که تخت های بادی محصولاتی جدید هستند برخی از مشتریان از ویژگی ها ، ساختار و مزایای آن ها اطلاعاتی ندارد ، اما قصد داریم تا در این مطلب شما را با ویژگی های تخت بادی آشنا کنیم و همچنین مطالب مرتبط دیگری چون مزایا و معایب تخت بادی ، راهنمای خرید و استفاده از تخت بادی ، مشخصات بهترین تخت های بادی ، انواع تخت های بادی و خصوصیات تخت های تاشو ، برند های معتبر و پر فروش تخت بادی ، ارزان ترین تخت های بادی ، فواید و مضرات استفاده از تخت بادی ، تفاوت تخت بادی با تشک بادی ، نحوه راه اندازی صحیح تخت بادی ، مراکز معتبر فروش تخت بادی ، آسیب دیدگی و نحوه تعمیر تخت بادی ، جنس تخت های بادی اصل و اورجینال و ... بپردازیم ، پس در ادامه همراه ما باشید تا بیش از پیش با تخت های بادی آشنا شوید .

ساختار تخت بادی و ویژگی های آن

تخت خواب های بادی در نگاه اول شبیه به دیگر تخت ها می باشند اما نحوه طراحی و ساختار آن ها کاملا متفاوت است که تفاوت آن را می توانید پس از لمس کردن و استفاده کردن به خوبی حس کنید . تخت های بادی اصل و اورجینال دارای استاندارد های لازم برای ساخت می باشند و اغلب توسط کمپانی های بزرگ و مطرح ساخته شده است . تخت خواب های بادی با استفاده از لایه های بسیار مقاوم با قدرت انعطاف پذیری بالا طراحی شده اند که قادر هستند وزن های بسیار بالا را تحمل کنند . این تخت های بادی نیز به مانند دیگر تخت ها به صورت یک نفره و دو نفره طراحی و تولید شده اند که ابعاد استاندارد آن ها می تواند به خوبی افراد بالغ را بر روی خود جای دهد . بیشتر تخت خواب های بادی یک نفره می توانند وزن های بالا تر از 190 کیلوگرم و نمونه های دو نفره آن تا 280 کیلوگرم را تحمل کنند . پس نگران ترکیدن تخت خواب های بادی نباشید .

تخت خواب های بادی به دلیل اینکه ساختار درونی آن ها به صورت لایه لایه می باشد ، باد موجود در درون خود را به صورت مساوی به تمام قسمت های تخت پخش می کند و همچنین در صورت استفاده افرا از تخت وزن وارد شده را در سطح تخت پخش می کند تا فرم سفت و محکم خود را حفظ کرده و تعادل خوبی را از خود نشان می دهد . به همین لرزش کمتری در این محصولات بادی دیده می شود . وجود این ساختار در درون تخت های بادی که ارتفاع بیشتری از تشک بادی دارند موجب می شود تا تخت های بادی شکل تخم مرغی به خود نگیرد و به خوبی شکل خود را حفظ کند . تخت های بادی همچنین از آرگونومی های ساختی چون رویه مواج برخوردار است که موجب می شود تا سطح تخت بادی انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا در هنگام استفاده فرم بدن را به خود بگیرد و حرفه های بدن به مانند کمر و ... را پر کند . همچنین رویه های مواج تخت بادی باعث می شود تا بدن کمتر عرق کند و همچنین جریان خون بدن شکل طبیعی خود را داشته باشد .

مشخصات بهترین مدل های تخت بادی

بهترین تخت های بادی تخت هایی هستند که دارای طراحی های گفته شده در بخش قبل یعنی ساختار رویه مواج و همچنین ساختار درونی مشبک داشته باشند تا بدین ترتیب سطح تخت نرم تر و طبی تر باشد . بهترین تخت های بادی اغلب دارای پمپ های باد سرخود می باشند تا با استفاده از آن بتوانید به سهولت تخت بادی خود را در کمترین زمان باد کنید . همچنین تخت های بادی بهترند  که دارای لبه های بادی باشند تا از بتوانند مرز داخلی و بیرون تخت را برای افراد که در خواب هستند مشخص کند ، یک تخت بادی خوب باید بتوانند سطحی با ثبات و با لرزش کم داشته باشد تا فرد خواب آرام تری را تجربه کند .همچنین تخت خواب های خوب هستند که جنس بدنه آن ها مرغوب و درجه یک باشد و همچنین از ضخامت بالایی برخوردار باشد .

تخت بادی تاشو

تولید کنندگان تخت خواب های بادی با طراحی های بسیار خلاقانه تخت بادی تاشو یا تخت بادی چند کاره را نیز طراحی کردند که استقبال بسیار بالایی نیز از آن ها شد . این تخت خواب ها با ساختار تاشویی که دارند قابل تبدیل به کاناپه بادی و همچنین تخت بادی را دارند که شما می توانید به نسبت نیاز خود آن را باز و یا جمع کنید . این خصوصیت باعث می شود تا شما با یک تیر دو نشان بزنید ، یعنی با یک خرید صاحب یک تخت بادی و کاناپه بادی شوید به همین دلیل نیز به آن ها تخت بادی تاشو یا تخت بادی چندکاره گفته می شود . ساختار رویه و همچنین ساختار داخلی تخت بادی تاشو نیز به مانند تخت خواب های بادی معمولی می باشد و عمدتا سطوحی مواج و انعطاف پذیر دارند .

جنس تخت بادی

شرکت های تولید کننده تخت خواب های بادی با در نظر گرفتن استاندارد های لازم و با بررسی های انجام شده ، از pvc ها و وینیل برای ساخت این محصولات بادی استفاده کرده است چرا که از مواد غیر سمی و شیمیایی ساخته شده است و جایگزین بسیار خوبی برای مواد پلاستیکی می باشد . به همین دلیل هیچگونه حساسیت های پوستی در هنگام برخورد با بدنه تخت خواب بادی برای شما به وجود نخواهد آمد . از دیگر ویژگی های این جنس می توان به ضد آب بودن و استحکام بسیار بالای آن در برابر ضربه و فشار های بالا اشاره کرد . بیشتر تخت خواب های بادی دارای یک لایه دیگری بر روی سطح خود می باشند که اغلب پارچه جیر می باشد تا سطح تخت خواب نرم تر و لطیف تر باشد .

برترین و پر فروش ترین برند های تخت بادی

از توصیه های مهمی که در هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه کنید برند تخت بادی می باشد ، از آن جا که تولید کنندگان محصولات بادی زیاد شده و همچنین نمونه های تقلبی و درجه پایین تر نیز در بازار های جهانی وجود دارد بهتر است تا بهترین برند های تخت خواب بادی را بدانید و همواره محصولات بادی به ویژه تخت بادی خود را از مراکز معتبر خریداری نمایید . از برترین و پر فروش ترین برند های تخت بادی می توان به برند هایی چون : تخت بادی اینتکس ، تخت بادی بست وی ، جیلونگ ، پریم ایر ، بایکا ، ایر بد ، ایر کلود ، کلمن ، ساند اند اسلیپ اشاره کرد . این برند ها مخصوصا برند های اینتکس ، بست وی ، جلونگ و کلمن که از پیشگامان تولید و فروش تخت بادی هستند محصولاتی بسیار با کیفیت تر را ارائه کرده اند که خرید آن ها توصیه می شود .

همچنین توصیه می شود تا در انتخاب فروشگاه و مراکز خرید خود نیز دقت داشته باشید تا بتوانید به تخت بادی اورجینال و اصل دست پیدا کنید و آن ها را با قیمت های مناسب خریداری کنید . فروشگاه اینتکس تهران بزرگترین فروشگاه تخت بادی و دیگر محصولات بادی در ایران است که تخت های بادی متنوع را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش می رساند . فروشگاه اینتکس به چند روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری محصولات خود را به فروش می رساند که تمامی مردم می توانند از سراسر ایران اقدام به خرید از فروشگاه اینتکس کنند . تنوع بسیار بالا و ضمانت کالا ها از نظر سلامت و اصالت و همچنین گارانتی 48 ساعته تعمیر از جمله خدمات فروشگاه اینتکس برای تخت های بادی می باشد .

مزایا و معایب تخت بادی

تخت های بادی دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم ... تخت خواب های بادی به دلیل اینکه بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است بسیار سبک هستند به همین دلیل حمل و جابجایی آن ها نیز ساده تر است . تنها قسمت هایی چون بدنه و پمپ باد تخت های بادی دارای وزن هستند که در مدل های یک نفره وزن تخت به زیر 3 کیلوگرم و در مدل های دو نفره وزن تخت به 5 الی 6 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار بالایی نیست . همچنین شما می توانید تخت بادی خود را در ابعاد بسیار کم بسته بندی کنید ، وزن بسیار سبک و حجم بسته بندی بسیار کم محصول به شما این اجازه را می دهد تا به سهولت تخت بادی خود را حتی در سفر ها به همراه خود ببرید . راه

اندازی این محصولات بسیار ساده و سریع می باشد و همچنین در صورت آسیب دیدگی شما می توانید آن ها را تعمیر کنید .

از معایب تخت های بادی نیز می توان به بدنه نازک و آسیب پذیر آن ها اشاره کرد ، تخت های بادی در برابر اجسام تیز و برنده و همچنین وسایل گرمایشی بسیار داغ بی دفاع هستند و آسیب می بینند  به همین بهتر است که در نگهداری تخت بادی کوشا باشید . شما می توانید با نگهداری صحیح از تخت بادی خود آن را از خطرات و آسیب دیدگی ها دور نگه داشته و سال های سال از آن استفاده کنید و حتی از این عیب چشم پوشی کنید .

تخت خواب های بادی بر خلاف انتظار برخی از افراد تو خالی ساخته نشده است و چه بسا قسمت درونی آن ها از ساختار لایه لایه برخوردار می باشد . لایه هایی که در بخش میانی و داخلی تخت خواب بادی استفاده شده است نیز از همان جنس pvc می باشد ، علت استفاده از آن نیز پخش هوای داخل تخت خواب بادی به صورت یکسان در دیگر قسمت های تخت می باشد ، این ویژگی باعث می شود تا تخت خواب بادی ثبات داشته باشد و در هنگام استفاده لرزش کمتری را در آن داشته باشیم . البته لایه های میانی تخت خواب بادی می تواند تا حد بسیار زیادی به مقاومت و کیفیت محصول موثر باشد چرا که وزن وارد شده را نیز به خوبی متحمل می شود و می تواند در برابر ضربه ها و فشار های بالا مقاوم تر باشد .

رویه تخت خواب های بادی اغلب به صورت مواج ساخته شده است ، آرگونومی مواج در تخت خواب های بادی باعث می شود تا تخت نرم تر و انعطاف پذیر تر باشد تا در هنگام استفاده فرد از تخت ، سطح تخت به فرم بدنه در آمده و گودی ها را پر کند تا فرد در هنگام استراحت حس بهتری را داشته باشد و کمترین فشار را بر روی اندام های خود حس کند . لازم به ذکر است که تخت خواب های بادی قابلیت تعمیر دارند و در همین راستا شرکت های تولید کننده محصولات بادی برچسب های تعمیراتی را با عنوان بسته تعمیرات تخت خواب بادی ارائه کرده اند که با کمک آن ها می توانید نسبت به تعمیر تخت بادی خود اقدام نمایید . شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با فروشگاه اینتکس تهران سوالات خود را در رابطه با تخت خواب بادی از مشاورین بپرسید .

راه اندازی تخت بادی

تخت خواب های بادی عمدتا دارای پمپ های باد سرخودی هستند که با استفاده از آن ها به سادگی می توانید محصول را راه اندازی می کنید . این پمپ ها به صورت برقی بوده و با اتصال به برق روشن می شوند قدرت پمپاژ آن ها نیز زیاد بوده و می تواند در کمتر از 4 دقیقه بزرگ ترین تخت های بادی را باد کند . این پمپ ها قادر به تخلیه باد و عملیات وکیوم نیز هستند که دیگر نیازی به دخالت شما برای خالی کردن باد تخت بادی نمی باشد .

تعمیرات تخت بادی

تخت های بادی قابلیت تعمیر دارند ، این در حالی است که تخت بادی شما اگر دارای سوراخ و یا پارگی کوچک باشد می توانید با استفاده از لیبل ها و چسب مخصوص تعمیر قسمت آسیب دیده تخت بادی را ترمیم کنید . این لوازم با عنوان بسته تعمیرات در کنار محصول ارسال می شود اما در صورت نیاز می توانید آن ها را به صورت مجزا از فروشگاه هایی چون فروشگاه اینتکس خریداری و از آن استفاده کنید . نحوه تعمیر در داخل دفترچه راهنما آورده شده است .

چادر مسافرتی :

بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

چادر مسافرتی از محبوب ترین اقلام و وسایل همراه در سفر ها می باشد که می توانید با خرید آن ها به مراتب سفری راحت تر و دلچسب تری را رقم بزنید . چادر های مسافرتی در نمونه های متنوعی تولید شده اند به همین دلیل نیز برای شرایط های مختلف جوی قابل استفاده می باشند . از مناسب ترین چادر های مسافرتی می توان به چادر هایی اشاره کرد که در تمامی شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد . شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید چادر مسافرتی می کنند که از محبوب ترین و پر فروش ترین مارک های خارجی می توان به چادر مسافرتی هاسکی ، فرینو ، کلمن ، کلمبوس ، شنگیوآن ، بست وی ، یاماها و ... اشاره کرد ، با این حال چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت بسیار بالا ساخته شده اند که در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی را معرفی کنیم و ویژگی هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم تا با تکیه بر این مطالب بتوانید بهترین نمونه ها را خریداری کنید .

لازم به ذکر است که شرکت های تولید کننده و تولیدی های کوچک و بزرگی در سراسر ایران به صورت انبوه اقدام به تولید چادر مسافرتی می کنند ، اما در این میان چادر های مسافرتی طراحی شده اند که شاید از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند ، پس بهتر است که در هنگام خرید چادر مسافرتی ایرانی به جنس محصول ، نوع و جنس سازه ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت ، دوخت محصول و ... توجه داشته باشید ، اما در کنار بسیاری از تولیدی های متفرقه چادر مسافرتی شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که در ادامه پر فروش ترین و بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی را معرفی می کنیم . از مهم ترین مزیت های خرید چادر مسافرتی ایرانی می توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد ، بسیاری از مارک های چادر مسافرتی ایرانی هستند که قابل مقایسه با نمونه های خارجی هستند ، لذا با خرید آن ها می توانید با صرف هزینه کمتر صاحب یک چادر مسافرتی ایده آل شوید . علت مقرون به صرفه بودن چادر مسافرتی ایرانی این است که روند تولید این نوع چادر ها در داخل کشور بوده و به مراتب هزینه کمتری برای ساخت آن ها پرداخت شده است .

استخر بادی :

انواع استخر بادی بزرگ

استخر ها از نمونه بستر های آبی هستند که از آن استفاده های زیادی از جمله مصارف صنعتی ، کشاورزی و تفریح می شود . با توجه به اینکه استفاده از استخر ها برای شنا کردن و آب تنی بسیار شاداب و جذاب است می توان گفت تمامی سنین از بازی های آبی ، شنا کردن و آب تنی لذت می برند از این رو می توان در سراسر شهر ها و همچنین در داخل خانه ها ، ویلا ها و حتی آپارتمان ها انواع استخر های شخصی و عمومی را مشاهده کرد که نشان از علاقه افراد به استفاده از استخر ها می باشد . اما با این حال بیشتر افراد به دلیل کمبود جا و یا نداشتن محل مناسب برای احداث استخر های بتنی شخصی از ساخت استخر های خانگی صرف نظر می کنند ، از این رو برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی سعی بر این داشتند تا با ساخت انواع استخر بادی بزرگ ، بستر های مناسب و ایده آلی را برای تمامی سنین و کودکان فراهم کند تا کمبود جا نتواند مانع بهره مندی علاقه مندان به استخر شوند .

استخر های بادی جدید طراحی شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و می توانند بستر های مناسب و ایمنی برای تفریحات آبی شما عزیزان باشند ، چرا که طراحان و تولیدی های بزرگ با در نظر گرفتن طراحی های مدرن و همچنین به کار گیری اجناس با کیفیت و مقاوم ، استخر های بادی با کیفیتی را در ابعاد بزرگ تولید کردند که حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن ها استفاده کنند ، از این رو مشتریان می توانند انواع استخر های بادی بزرگ و مقاوم را در بازار ها و فروشگاه های فعال در این زمینه مشاهده و خریداری کنند . اما استخر های بادی بزرگ نیز از نظر نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارند به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه انواع استخر بادی بزرگ را معرفی و ساختار و ویژگی هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم .

استخر بادی بزرگ خانوادگی

شاید با شنیدن نام استخر بادی به یاد استخر های بادی کودکان با طراحی های شاد و کودکانه باشید که اغلب در ابعاد کوچک و کمتر 1 الی 2 متری بیوفتید ، اما جالب است بدانید که استخر های بادی تنها مختص کودکان نبوده و در این میان می توان انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی را خریداری کرده و استفاده کنید . شرکت ها و تولیدی هایی در سراسر دنیا اقدام به تولید استخر های بادی بزرگ خانوادگی کرده اند که می توان به برند های اینتکس ، بست وی ، جیلونگ ، اینتایم ، سابل اشاره کرد . شرکت های نام برده چون اینتکس و بست وی از بهترین سازندگان و طراحان استخر بادی می باشند که در آمریکا ، چین و ... فعالیت دارند . این برند ها با استفاده از دانش و تجربه کاری بسیار بالای خود استخر های بادی را با ابعاد بزرگ و مناسب برای بزرگسالان طراحی کرده اند . این نوع از استخر ها عمدتا ظاهر ساده ای نسبت به استخر های بادی کودک دارند و طول و ابعاد آن ها بزرگ است ، گاها برخی از این استخر های بادی دارای طولی بیش از 3 متر می باشند .

بدین ترتیب بزرگسالان نیز می توانند به راحتی در داخل استخر دراز بکشند و ریلکس کنند . این گونه استخر ها برای استفاده جمعی و خانوادگی نیز مناسب است و اجازه می دهد تا چند نفر به راحتی بتوانند در داخل استخر مشغول بازی شوند . عمق اینگونه از استخر ها عمدتا کمتر از 70 سانتی متر است . از آن جا که بدنه این نوع از استخر ها بادی می باشد در صورت عمیق بودن ، دیواره ها نمی توانند حجم بالای آب را تحمل کنند و استخر با مشکل مواجه خواهد شد ، بنابراین شرکت های تولید کننده استخر بادی اورجینال ، تمامی استاندارد های ساخت استخر بادی را در نظر گرفته و اقدام به تولید آن ها می کنند . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران انواع استخر بادی بزرگ و مناسب برای مصارف خانوادگی را مشاهده و آن ها را در صورت نیاز با قیمت استثنایی خریداری کنید .

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس