کد خبر 1033270
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
‌

سخنگوی وزارت خارجه ایران علت لغو سفر ظریف به داووس را به خاطر تغییرات یک طرفه در برنامه‌ریزی که از قبلا مورد توافق قرار گرفته بود، عنوان کرد.

به گزارش مشرق،  سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی با اشاره به عدم حضور محمدجواد ظریف در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس نوشت: «محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران کاملا قصد داشت که در نشست سال جاری مجمع جهانی اقتصاد در پی دعوت رسمی و شخصی صورت گرفته از سوی این مجمع، حضور یابد. متاسفانه به دلیل تغییرات یک طرفه در برنامه ریزی که قبلا مورد توافق قرار گرفته بود، این امر محقق نشد و فرصت برای گفتگو از دست رفت.»

موسوی امروز نیز در نشست هفتگی با خبرنگاران با اعلام اینکه ظریف امسال به داووس نمی‌رود، عنوان کرد: قرار بود محمدجواد ظریف همین روزها برای شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس به سوئیس برود که به رغم دعوت رسمی و حضوری اولیه از ایشان، برنامه تنظیمی که برای ایشان داشتند و برنامه‌ای که توافق شده بود را به هم زدند و ترتیبات دیگری را در نظر گرفتند که این سفر متاسفانه انجام نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ابلی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    20 5
    حواستان هست در همه ضمینه ها و در تمام جهات چه سیاسی چه اقتصادی چه ورزشی دارن مسیر مارا از به بیراهه میکشانند و ما جز قهر کردن و تهدید کردن متاسفانه ابتکار دیگری به خرج نمی دهیم و این دقیقا چیزی هست که اونا انتظار دارند و می خواهند افسوس
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    16 0
    این هنوز اول مخاطرات برجام برای ظریف است.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    18 15
    بابا یارو ارزش پاسپورت ایران را بالا برد طوری که وزیر خارجه اش هم دیگر راه نمی دهند !!!!!!!!!!
  • CA ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    1 0
    چرا در ایران مجمع اقتصادی بین‌المللی برگزار نکنیم. میتوانیم کشورهای تاثیر گذار اقتصادی را دعوت کنیم چون ایران یکی از کلیدی ترین عناصر تاثیر گذاری در اقتصاد سیاسی هست.. مطمئنا کشورهای همسو بسیاری هست که در اقتصاد نقش کلیدی دارند و می‌خواهند حتی خارج از برجام در ایران نقش اقتصادی داشته باشند.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    4 0
    با چه اظهار تاسفی از کنسل شدن این برنامه یاد می کند .بابا به چی قسم بخوریم مذاکرات شما همش ذلت هست نتیجه مذاکرات ژاپن تان خون حاج قاسم بود
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    3 0
    همان بهتر که اقای ظریف اصلا امکان مذاکره نداشته باشن .درخت گلابی (گرانی ) برجامشان برای هفت پشت ملت بس است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس