کد خبر 1032833
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
‌

این بهت و بن بست، در شبکه های مجازی به ویژه توئیتر و اینستاگرام، بیشتر خود را نشان داد و حتی با حماقت محض مماس شد!

به گزارش مشرق، محمدرضا کائینی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت: یکی از پدیده های رخ نموده در ماجرای ترور سردار سلیمانی، آسیب پذیری آشکار رسانه های جبهه انگلیسی/عربی/عبری است.

وقایع روزهای اخیر نشان داد به رغم آنکه این بنگاهها بر خوان نامحدود "مال" و "مهارت" نشسته اند، اما در برابر فهم و اراده مخالف و حتی متفاوتِ مخاطب، ناگزیر خنثی و تا حدودی از جانبداری و تلقین قضاوت های خود دور می شوند!

این مافیا در آغازین ساعات ترور، ترجیح داد تا فقط قهرمان داستان را سیاه و به غیر حرفه ای ترین شکل ممکن، فحش نثار او کند، اما از زمانی که متوجه زمین سِفت داوری مخاطب شد، تا حدودی خود را جمع کرد و هنگامی که رستاخیز تهران را دید، ترجیح داد از "عرّ و بوق" خود بکاهد و یکسره به تلویزیون تهران وصل شود! به نظر می رسد که این جماعت سطحی، بیش از حد غافلگیر شده و بر سر این دوراهی مانده اند که: بالاخره ایران را در قاب اعتراضات آبان ماه ببینند یا تجلیل بی سابقه دی ماه؟ اینها در وبال ساختن و پرداختن یک نظریه منسجم در این فقره، درمانده اند!


این بهت و بن بست، در شبکه های مجازی به ویژه توئیتر و اینستاگرام، بیشتر خود را نشان داد و حتی با حماقت محض مماس شد! متولیان اینستا در آغاز ترجیح دادند به "بدویتِ پنهان" خود بازگردند و یکی یکی پست های تجلیل از سلیمانی را حذف کنند! اندکی بعد دریافتند که احتمالا این کار، چند سال به درازا خواهد انجامید، چرا که هیچ تیم و حتی رباتی وجود ندارد که بتواند این حجم از پست را سانسور کند!

هم از این روی تصمیم گرفتند تا به پیج های موثر و پرمخاطب حمله ور شوند! غافل از اینکه این پیج ها خود دهها هزار فالور دارند که عکس سردار را سرِ دست گرفته اند و کارِ پست های مخدوف را پیش می برند و زور گَزمه های اینستا، به نیست کردن این همه نمی رسد! لذا تا همین ساعت، در این سیکل معیوب و بن بست آشکار مانده اند!


واقعه ترور سردار نشان داد که این مافیا به رغم تمام مهارت خود در افسون گری، تا چه حد سست و باسمه ای است و آنگاه که قافیه اش به تنگ می آید، فراوان به جفنگ می رسد! و مهمتر از همه اینکه اگر اخلاصی و توکلی در کار باشد، خداوند خود آن را، بر سر هر کوی و برزن علنی خواهد کرد.انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون.


✔پ ن: تصویر فوق آمده، مشتی از خروارِ نمایش آزادی بیانِ اینستا، در حذف پست اورژانس تهران برای ترور سردار سلیمانی است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    27 11
    اینستاگرام مال شیطان بزرگه اخوی شما برو از نرم افزار سروش استفاده کن
    • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
      23 4
      شعور هم خوب چیزیه که امثال تو و دولتی که گولت زد و میلیاردها ضرر به ایران زد ندارند متاسفانه
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    7 1
    این حرکتهای اینستا چقد به خلق و خوی اصلاح طلبها نزدیکه. سراپا کذب
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    2 1
    اینستاگرام = ماشین تولید پول برای دولت تا وقتی ملت هی بسته اینترنتی بخرن و تو اینستا مصرف کنند هیچگاه این دجال فیلتر نخواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس