کد خبر 1033935
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
حاج قاسم

صفحات اینستاگرامی چند شبکه تلویزیونی مسدود شد.

به گزارش مشرق، به دنبال حذف و سانسور پست‌های اینستاگرامی و مسدود شدن صفحات آی‌فیلم فارسی و عربی حالا نوبت به حساب‌های کاربری تلویزیون با چند شبکه‌اش رسیده است. پایگاه اطلاع‌رسانی سیما اعلام کرده است که اینستاگرام در اقدامی مغایر با آزادی بیان، حساب کاربری روابط عمومی معاونت سیما و شبکه های سه، افق و سلامت را پس از حذف مکرر مطالب آنها درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، غیرفعال و از دسترس خارج کرد.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام همچنین درپی افزایش تعاملات ایرانیان خارج از کشور با شبکه جهانی جام جم و پیام‌های آنها در محکومیت عملیات تروریستی آمریکا اقدام به حذف پیام‌ها کرد و صفحه فیسبوک این شبکه نیز مسدود شد.

بر اساس این گزارش پست‌های شبکه‌های قرآن، مستند و امید که مضمون آنها درباره شهادت سردار دلها بود، حذف شد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام همچنین مطالبی را که در صفحه شبکه پنج و برنامه‌هایی این شبکه از جمله؛ «به خانه برمی‌گردیم»، «یک روز تازه»؛ «دستخط» و «تهران 20» درباره سردار مقاومت منتشر شده بود سانسور و حذف کرد.

شبکه تلویزیونی نسیم هم پس از انتشار مطلبی با عنوان «سردار دل‌ها» از اینستاگرام اخطار گرفت.

این اقدامات نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی آمریکایی به ویژه اینستاگرام با وجود اینکه خود را داعیه‌دار آزادی بیان و فعالیت آزاد رسانه‌ها می‌دانند، با حذف یا محدود کردن حساب‌های کاربری شبکه‌های تلویزیونی ایران ماهیت واقعی خود را نشان دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    32 4
    خیلی آزادی بیان هست. دیکتاتورتر از غربی ها وجود ندارد.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    51 8
    حاج قاسم خودش گفته بود من یک نفر حریف شما هستم. واقعا صادق بود این مرد، یک تنه همه شان را فتیله پیچ کرد .
  • فانوس IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    11 1
    و عکس العمل وزیر ارتباطات مثل بقیه وزرا تقریبا......هیچچچچچچ
  • ایرج IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    25 11
    وقتی یک شبکه اجتماعی اسرائیلی اینطور ملت ایران را تحقیر می‌کنه ، چه لزومی داره این نرم افزار در ایران فعال باشه ؟؟ چرا وزارت ارتباطات پیام رسان های ایرانی و موتورهای جستجوگر ایرانی را تقویت نمی کنند ؟ آیا عمداً اینکار را نمی کنند. ؟ مردم ایران و بخصوص جوانان تحت ترور رسانه ای شبکه های اجتماعی صهیونی هستند . کاش دادگاه صالحه و قدرتمندی به این امر ورود کند و خائنان به ایران را بازداشت و محاکمه کند
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    با این عکس حاج قاسم خیلی حال کردم.... اساسا جذبه خدایی و حسینی داره ماشاءا... فقط حیف که این چهره مومن و مخلص اربا اربا شد توسط موشک پهپاد آمریکای زهوق تروریست جهنمی که امام خمینی گفته بود شیطان بزرگ جهانه..... لعنت بر آمریکا و اینستاگرام و هر کافری که اینستاگرام رو مدیریت میکنه و هر کافری که به مدیریت اینستاگرام کمک میکنه و هر منافقی که با اینستاگرام سازش و تبانی میکنه.... 313میلیون صلوات تقدیم به روح حسینی شهید حاج قاسم سلیمانی(ره)
  • مهدی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    9 3
    دیشب پیج منم بستن با عکس حاج قاسم مشکل دارن نامردا.... اینستا شده محل کثافت کاری همه پستا ضد ایرانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس