آسیب‌های موجود در فضای مجازی نگران‌کننده است

وزیر کشور گفت: مقرر شده کارگروهی استفاده مثبت از فضای مجازی به صورت دقیق بررسی شود؛ چراکه آسیب‌های موجود در این فضا نگران‌کننده است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه یکصد و بیست و هشتمین شورای اجتماعی کشور اظهار داشت: جلسه امروز در ادامه جلسه قبل برگزار شده و موضوع نهادهای دینی، همکاری و تاثیر آنها بر حوزه اجتماعی مورد بحث قرار گرفت.

وی بیان داشت: گزارش‌ها، نطرسنجی‌ها و پیمایش‌های علمی، تاثیر نهادهای دینی را بر حوزه‌های اجتماعی بالا نشان می‌دهد و در این جلسه طرح‌هایی ارائه شد و مقرر گردید به عنوان سند بالادستی همکاری بین نهادهای دینی در این حوزه با تقسیم کار مناسب در هر بخشی مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور افزود: گزارش دقیقی در مورد فضای مجازی و تاکید بر استفاده مثبت از آن ارائه شده است و آسیب‌های موجود در فضای مجازی نگران‌کننده است و مقرر شد کارگروهی معضلات و مشکلات مربوط به فضای مجازی را بررسی کند و نکات مثبت آن را نیز ارائه کند.

رحمانی فضلی بیان کرد: گزارشی از حوزه علمیه خواهران داشتیم که مقرر شد همکاری میان آنها و آموزش و پرورش را بررسی کند تا از ظرفیت آنها در مدارس بهره بگیریم و درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز به صورت عملی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی یادآور شد: موضوع آسیب‌های اجتماعی را به شکل اجتماعی می‌توان حل کرد و ما باید نسبت به پیشگیری عمل کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس